Na 10 jaar toch maar even voorstellen ;-)

Rob Dekkers

New member
Beste leden en Mike in het bijzonder,

Gisteravond mocht ik jouw lezing bijwonen over het verhaal van Ivermectine. Maar vooral blij om jou voor het eerst reallife te ontmoeten (ik was het met die grote oranje bril en die de vraag stelde wat ivermectine zou kunnen betekenen als we straks verplicht dat gen-materiaal ingespoten krijgen).

Je zal het vaak gehoord hebben, maar jij bent een van mijn helden. 10 jaar geleden zijn wij (mijn vrouw en ik) via via op deze site terecht gekomen en andere informatieve, andersdenkende sites, waardoor ons wereldbeeld 180 graden gedraaid is.
Wij, maar vooral ik, was nooit een lezer en deed nooit ergens onderzoek naar, maar toen ik eenmaal door had hoe rot de wereld echt is en waar we mee te maken hebben, lees en onderzoek ik me helemaal suf.

Helaas, en dat zullen jullie exact hetzelfde meemaken, wordt het 'wakker' worden en andersdenkend zijn, niet begrepen in je directe omgeving.
Discussies, dialogen houden zijn er niet bij, want als het niet binnenskaders valt, wordt je gewoon voor gek verklaard.
Maar ja, we leven in een krankzinnige wereld met psychopatische leiders en we denken in een 'normale' wereld te leven.

Ik ben al een tijdje gestopt om anderen het andere verhaal te vertellen, want praten tegen een muur heeft geen zin, een dier begrijpt soms nog meer ;-) en ik ga me steeds meer richten op gelijkgestemden, want daar ik meer energie van.

Nu ik het verhaal van Mike over Ivermectine heb gehoord, gaan we het maar eens bestellen bij Ali en hopelijk doet het wonderen en hopelijk ook om bepaalde westerse kwaaltjes met de noorderzon te laten vertrekken 😀.

Tot horens, grt Rob en Esther
 
Hoi Rob en Esther, supergaaf om jullie te ontmoeten en naderhand uitgebreider te spreken! Welkom op mijn forum. Zoals je weet lopen we hier lichtjaren vooruit op de muziek. You read it here first!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.892
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan