Mojita stelt zich voor

Mojita

New member
Hallo, ik wil me even voorstellen hier. Ik ben een vrouw van 37, onlangs werd mij verteld dat ik insuline-resistent ben en de juiste voeding en afvallen zijn nu dan ook erg belangrijk voor mij.

Ik zal mijn vraag even posten in gezondheid en voeding.

 
hallo Mojito, ook ik ben insuline resistent, en heb overgewicht. Eet de laatste 1,5 jaar volgens weston price. Ik ben onlangs onder controle gekomen van een natuurgeneeskundig therapeut. Deze geeft voedings advies volgens weston price, en was een goede aansluiting op wat ik al wist van goede voeding. Alleen zei gaf me nog net even doorslaggevende adviezen die nu resulteren in afvallen en een stabiele bloedsuiker. Verder voorziet ze me van goed advies die ik goed kan toepassen. Mocht je meer willen weten vraag Mike om mijn email en ik wil je er alles over vertellen. Ik geef geen verder commentaar meer hier op het forum.

 
Hoi bizzkwiekje, bedankt voor je antwoord. Ik weet nog niet hoe je iemand hier kan mailen of een berichtje kan sturen. Kan het niet vinden :roll:

 
mike of lia lezen deze topic vast en dan wisselen zij de adressen uit. als het je te lang duur,maak even contact vie Poekies site www.voedingisgezondheid.nl

 
waarom geef je geen commentaar meer op het forum bizzwiekje?

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de adviezen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.518
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan