MK ultra in het dagelijks leven

S

Samsa

Guest
Voor iemand die bijna dagelijks met de trein reist en af en toe naar buiten kijk ipv alleen op mijn telefoon, is mij al enige tijd iets opmerkelijks opgevallen aan het uitzicht.

Er zijn enkele posters te zien langs de sporen, close-ups van gezichten in het zwart wit die zijn afgebeeld terwijl ze in pure verschrikking/horror aan het schreeuwen zijn.

Je krijgt er niet alleen een naar gevoel bij als reiziger maar je denkt ook wtf doet dit hier?? Het zijn overigens geen posters geplaatst langs een specifiek traject. Ik heb ze gesignaleerd terwijl ik naar meerdere steden ben gereisd met de trein. Ze staan op meerdere trajecten


Het viel me ook al op een aantal maanden terug dat er op vele stations reclame werd gemaakt voor orgaandonatie. Als je je een beetje verdiept in deze horror mogelijk gemaakt door D66, schrik je je kapot van deze levende slachtingen.

Het is een manier voor ziekenhuizen om winst te maken met de organen van mensen. Ze maken je dood door de stekker er 10 minuten lang uit te trekken ( hersenen krijgen geen zuurstof) terwijl er wetenschappers zijn die hersendood linken met schildklierproblemen. Als daaraan zou worden gewerkt zou circa 70 procent uit een hersendood kunnen worden gehaald ( beweren zij).

Uiteraard komt dit verhaal niet in de msm terecht ook niet de vele verhalen van mensen die bewust hun omgeving kunnen waarnemen/horen tijdens het hersendood zijn. En daardoor ook bewust hebben mogen ervaren wat artsen over hen zeiden of met hun deden om hen zogenaamd uit hun hersendood te krijgen ( wattenstaafje in je oog o.a)

Kortom satanische shit op stations en langs de wegen. Hiermee hypnotiseren ze os onderwustzijn naar mijn idee
 
In de geweldige boekhandel Dominicanen in de kerk in Maastricht staat bij de kassa een grote poster met allerlei acties uit naam van de 17 SDG's en de mooie cirkel is eveneens afgebeeld. Het gaat om mooie wandelingen in het prachtige Zuid-Limburg etc.
Ja, nu kunnen we er nog wandelen, maar als het aan de 17 SDG's ligt, zal dit gebied wel snel voor ons gevaarlijke en CO2 verspreidende wezens verboden zijn. Onze voetafdruk is een gevaar en daarom moeten we geweerd worden.
Tja, en dat snappen de mensen niet. Worden lekker gemaakt met mooie teksten en verhalen over duurzaamheid en redden van de aarde, gelijkheid en weet ik wat niet allemaal....
Duivels.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Ook ihkv MK Ultra: ervoor zorgen dat hetero mannen geilen op mannen zonder het te weten. En hetero vrouwen/ meisjes geilen op vrouwen zonder het te weten.

Ook om ervoor te zorgen dat we mannelijke kenmerken in vrouwen (en vice versa) leren te accepteren als normaal omdat we in ons jeugd ermee gehersenspoeld zijn.







En het meest shocking (vond ik zelf dan). Britney Spears.....

 
Vorig jr zat ik in het filmtheater. De film " How to marry a millionaire' (1953!) speelde. Dus meteen in de beginscene is Lauren Bacall te zien en ik schrok. Want na vele transvestigation video's te hebben gezien op YouTube en Bitchute herkende ik deze ' vrouw' meteen als man. Je hoort het ook aan de stem. Ze zijn hier al decennias lang mee bezig!!

Komt er op een gegeven moment een scène waar de 2 andere dames (Betty Grable en Marliyn Monroe) best veel huid laten zien tijdens een modeshow. Maar niet Lauren Bacall, o nee..... Deze draagt vrij bedekkende kleding de hele film door. Niet raar want in de jaren 50 waren ze nog niet zover met plastische chirurgie

En deze ' vrouwen' worden in ons maatschappij neergezet als iconen, schoonheidsidealen die vrouwen als voorbeeld kunnen nemen.

Creepy is ook dat deze ' vrouwen' later zwanger worden en kinderen krijgen net zoals Lauren Bacall. Waar komen deze kinderen vandaan? Weggeroofd ergens?
 
Draadje van Sun Tzu over MK Ultra:


Mike
 
Het bovenstaande verwijst naar Q posten.
Zijn die te vinden?

En 4 jaar lang hadden we hier ook Q posten en nog steeds zijn er verwijzingen.
Gebeurtenissen die voorspeld zijn en nu gebeuren. en waarvan wij denken te weten dat het Trump misschien is.
Hoe weten we dat Q voorspellingen oke zijn.
En dan zou Sun Tzu dat allemaal weten?

En als mensen zo gemeen en geslepen zijn dat ze dit mensen aandoen (stiekum) wie spreekt er dan nog de waarheid.
Dat het bestaat dat geloof ik wel. We zouden zelf haast gek worden van alle intriges in de wereld.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.892
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan