Mike's leverdrankje

Gisteren kwam ik de leverreiniging weer in een video tegen. Vandaag een flesje olijfolie gekocht om de milde leverreiniging te proberen. Waar kan ik hier meer over lezen?

Gisteren kwam ik de leverreiniging weer in een video tegen. Vandaag een flesje olijfolie gekocht om de milde leverreiniging te proberen. Waar kan ik hier meer over lezen?
Je kunt het boek van Moritz kopen:

Maar ik had ook nog iets opgeslagen op mijn laptop over de milde leverreiniging:

Mix het sap van drie limoenen/citroenen met 2 eidooiers en 1 eetlepel olijfolie.

Roer het met een houten lepel door elkaar, wij blenden het tot een romige drank.

Drink dit in de ochtend voordat je iets eet of drinkt of ‘s avonds tenminste drie uur na een maaltijd. Een bijzonder goede stimulans voor je lever en galblaas.

Even voor alle duidelijkheid:

Moritz was een veganist, dus een drankje met eierdooier erin zou hij niet hebben aangeraden. Waar we dit destijds wel vandaan hadden weet ik niet meer.

Mike

Even voor alle duidelijkheid:

Moritz was een veganist, dus een drankje met eierdooier erin zou hij niet hebben aangeraden. Waar we dit destijds wel vandaan hadden weet ik niet meer.

Mike
Ooit had ik dit opgeslagen..

Onderwerp 'Leverreiniging vertaling'

ik krijg veel verzoeken of ik mijn leverdrankje stapsgewijs uiteen wil zetten.

Nou, komt-ie!

Bekijk bijlage 38088
Eierdooier scheiden van het eiwit door de eierschaal te tikken tegen de rand en voorzichtig de twee helften open te breken en de eierdooier voorzichtig van de ene helft naar de andere te gieten. Het eiwit valt aan de zijkanten weg.

Bekijk bijlage 38089
Scheut olijfolie toevoegen. Komt neer op ong. 1 eetlepel.

Bekijk bijlage 38090
Citroensap toevoegen, ong. 1 koffielepel.

Bekijk bijlage 38091
Met een vork samenkloppen tot 1 geheel en drinken maar!

Mike
dit ga ik toepassen!

Mijn leverdrankje werkt! Door jarenlang alcoholmisbruik had ik een opgezette lever en galblaas (en ik vermoed ook alvleesklier). Soms gaven deze een zeurende pijn. Toen ik op 10 mei dit jaar mijn 58e levensjaar inging besloot ik dat ik voor mijn gezondheid moest afvallen. Ik had in 2020 radicaal besloten om geen druppel alcohol te drinken, dit heb ik uiteindelijk 2,5 jaar volgehouden zonder enig probleem. Ik merkte dat ik als mateloos persoon een positief gevoel van controle overhield aan het mijzelf opleggen van beperkingen ten bate van mijn gezondheid.

Sinds 10 mei heb ik hetzelfde principe toegeoast op mijn voedselinname. De beste en snelste manier om gewicht te verliezen was niet of zo weinig mogelijk eten. Net als met niet drinken gaat ook dit mij zeer makkelijk af en opnieuw geeft het mij een psychologische boost. Ik leef nu op 1 tot 2 bescheiden maaltijden per dag. De dag begin ik nu al ruim 3 maanden steevast met mijn leverdrankje. Ik merk dat mijn lever, galblaas en alvleesklier nu eindelijk rustiger worden. Ze 'zeuren' nog niet of nauwelijks. Dit heeft wel letterlijk vele weken geduurd, dus verwacht niet direct resultaat. Opk neemt mijn algehele fitheid toe en mijn nachtrust is verbeterd. Hoeveel hiervan te danken is aan het gewichtsverlies of aan het drankje (of allebei) is moeilijk te zeggen, maar ik ben er wel blij mee!

Mike

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.606
Leden
8.688
Nieuwste lid
Jacq
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan