Voor wie deze update kan waarderen hier een betaalverzoek van een tientje.
Mike
Betaald, bedankt voor deze oppepper!
Herken me ook enorm in dat je zegt dat het een bittere pil is (geweest), nu duidelijk is dat Trump niet is wie we dachten.
Ik heb de COVID tijd ook wel heel anders ervaren dan de huidige tijd. Tijdens COVID gonsde het op Twitter van de theorieën, waaruit zou blijken dat Trump de leider was waar we al die tijd op wachtten. Vele mensen zaten in angst, maar ik ging heerlijk op al die theorieën en zat dagelijks te smullen op Twitter, erop vertrouwende dat binnen korte tijd alles wel duidelijk zou worden.
Ik moet denken aan theorieën over een financiële reset waarbij we allemaal van onze schulden zouden worden verlost, revolutionaire gezondheidsbehandelingen tegen ziektes als kanker, de schepen die ergens voor de kust van de VS lagen, waarvan werd gedacht dat daar geredde kinderen aan boord zouden zitten, de hopium video van JoeM (the plan to save America, of zoiets), of wat te denken van 10 days of darkness rondom Pasen, waarbij de getallen van de Paasdatum overeenkwamen met de initialen van Donald J Trump (DJT), 10 dagen waarin de white hats alle pedo’s zouden oppakken, de uitbreiding van GITMO, noem het maar op.
De waarheid bleek allemaal anders in elkaar te steken.
Hoe dan ook, pessimisme nu heeft geen zin, dus blijven vertrouwen op een goede afloop lijkt me een goed plan (van wie kwam deze quote ook alweer?).