Midterm Verkiezingen

Martin Geddes schreef in zijn nieuwsbrief:

Ik weet niet of de tussentijdse verkiezingen van vandaag worden verstoord door valse vlaggen, cyberaanvallen of stroomstoringen. Wat ik wel weet is dat de afgelopen twee jaar het publiek woedend hebben gemaakt en meer mensen dan ooit bewust hebben gemaakt dat hun huidige regeringssysteem wordt geleid door vijanden van het volk. Alles waar we de laatste vijf (en meer) jaar voor gewerkt hebben als anoniemen, dissidenten en campagnevoerders komt op deze dag tot een hoogtepunt. Vandaag gaat het er niet om dat de America First-kandidaten worden verkozen boven anderen; het gaat erom dat het oude gemanipuleerde machtssysteem wordt afgebroken door de vraag van het Amerikaanse publiek.
 
Stemmen

Aan welke eisen moet je voldoen?

Je moet aantonen dat je inwoner van het land bent
Je mag slechts èèn keer je stem uitbrengen
Je moet in leven zijn
Je moet een ID tonen

Dit lijkt voor 'ons' belachelijk maar in de VS was het ontbreken van de ID plicht en bij verhindering een ondertekende machtiging allemaal niet aan de orde waardoor fraude nog steeds op grote schaal mogelijk is !!
 
Martin Geddes schreef in zijn nieuwsbrief:

Ik weet niet of de tussentijdse verkiezingen van vandaag worden verstoord door valse vlaggen, cyberaanvallen of stroomstoringen. Wat ik wel weet is dat de afgelopen twee jaar het publiek woedend hebben gemaakt en meer mensen dan ooit bewust hebben gemaakt dat hun huidige regeringssysteem wordt geleid door vijanden van het volk. Alles waar we de laatste vijf (en meer) jaar voor gewerkt hebben als anoniemen, dissidenten en campagnevoerders komt op deze dag tot een hoogtepunt. Vandaag gaat het er niet om dat de America First-kandidaten worden verkozen boven anderen; het gaat erom dat het oude gemanipuleerde machtssysteem wordt afgebroken door de vraag van het Amerikaanse publiek.
https://www.thegatewaypundit.com/20...tation-temporarily-shut-due-pipe-bomb-threat/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.700
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan