Medical Medium / Anthony William

aadpraat

Well-known member
Wat is er met de trend om het Medical Medium (MM) dieet/protocollen aan te hangen? (ook in trek bij vegans)

Anthony William lijkt mij een charlatan, zijn hele vibe is afstotend, hij heeft geen wetenschap nodig om zijn uitspraken te bevestigen omdat hij de informatie van "Spirit" ontvangt, hij praat uit de lucht gegrepen blabla. Volgens hem voedt van alles virussen en alleen hij weet hoe je je toxische lichaam weer kunt reinigen. Hij jaagt mensen angst aan alsof ze compleet toxisch zijn, vervolgens wijst hij nutrient dense dierlijk eten aan als de bron en dan geeft hij het advies om vegan dingen te eten. Zijn mening over anti nutriënten als oxaalzuur is dat het helemaal niet schadelijk is, vandaar ook zijn groene smoothies en spinazie soep recepten.

Begrijp echt niet waarom zo veel mensen en ook veel celebrities achter zijn voedingsadviezen aanlopen.

Gisteren zijn podcast geluisterd over B12, hij praat tegen zijn luisteraars alsof hij tegen kinderen praat, erg irritant.

Heeft 4 miljoen volgers op instagram:

3,5 miljoen volgers op facebook:

Zijn youtube:

His M.O. (medical opinion?) is typical of scammers in the wellness space:
  • They tell you that you have a problem.
  • Then, they sell you the solution to this problem.
 
Laatst bewerkt:
Wat is er met de trend om het Medical Medium (MM) dieet/protocollen aan te hangen? (ook in trek bij vegans)

Anthony William lijkt mij een charlatan, zijn hele vibe is afstotend, hij heeft geen wetenschap nodig om zijn uitspraken te bevestigen omdat hij de informatie van "Spirit" ontvangt, hij praat uit de lucht gegrepen blabla. Volgens hem voedt van alles virussen en alleen hij weet hoe je je toxische lichaam weer kunt reinigen. Hij jaagt mensen angst aan alsof ze compleet toxisch zijn, vervolgens wijst hij nutrient dense dierlijk eten aan als de bron en dan geeft hij het advies om vegan dingen te eten. Zijn mening over anti nutriënten als oxaalzuur is dat het helemaal niet schadelijk is, vandaar ook zijn groene smoothies en spinazie soep recepten.

Begrijp echt niet waarom zo veel mensen en ook veel celebrities achter zijn voedingsadviezen aanlopen.

Gisteren zijn podcast geluisterd over B12, hij praat tegen zijn luisteraars alsof hij tegen kinderen praat, erg irritant.

Heeft 4 miljoen volgers op instagram:

3,5 miljoen volgers op facebook:

Zijn youtube:
Marketting Medium is de juiste naam. Heb me er in het verleden wel in verdiept. Eerste klas oplichter!

After a bit more online searching, I discovered an article written by Kate Leong on her blog Chasing Rainbows. In 2013, because her son Gavin was unwell and had neurological issues since birth, Leong paid $350 for a one hour reading with Anthony William (he has since put up his fee to $500 for 30 minutes). William told Leong that Gavin’s problems stemmed from mercury poisoning, and he gave her a specific diet and supplement program to follow in order to remove the mercury.

 
Even dit weer naar boven gehaald, ik had nog nooit vd goede man gehoord….toen ik over zijn ‘spirit’ las was ie me kwijt. wat ik mezelf afvraag (en nergens op het net iets over kan vinden) is waarom in zijn opinie spirulina en chlorella wel mogen bij autoimuunziekten terwijl dit altijd wordt afgeraden. De Anthony williams therapeut wil daar geen antwoord op geven of je moet meteen een consult inplannen a 199 euries….
 
We zijn hier snel.klaar met dit figuur. Hij gelooft in het niet bestaande Epstein-Barr virus als basis voor zo'n beetje alle klachten. Next!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.166
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan