Mandela geopereerd van galstenen

Je hebt gelijk, elk jaar opnieuw bezwaren formuleren tegen de levensbeschouwelijke richting van elke school op redelijke afstand. In de praktijk lijkt het me een hele toer, en er zijn al Nederlanders geemigreerd naar Ierland enkel om deze reden.

The Irish constitution recognises the family as the primary educator of the child and defines duties and responsibilities for parents and the State in the education of children. Section 14 of the Education (Welfare) Act 2000 makes provision for parents to educate their children in places other than recognised schools, such as in the home or in private schools where they are not required to follow a national curriculum.

 
In België is het ook makkelijker, daar hebben kinderen leerplicht, maar geen sschoolplicht. Ook niet zo ver weg ;)

 
Ja, hier is thuisonderwijs niet zo moeilijk te regelen. Er zijn in BE ook een aantal democratische scholen waarvan de leerlingen allemaal geregistreerd zijn als thuisonderwijs kinderen. In Nederland hebben die scholen als bijv de Kampanje de grootste moeite om de overheid van hun nek te houden, alleen maar omdat de kinderen niet op uur en tijd te testen zijn. Er wordt geen vast programma gevolgd, dus valt er niks te testen.

Van de week was er weer een beschamend stukje op ik meen eenvandaag over thuisonderwijs. Het ging maar weer eens over godsdienst, alsof de enige mensen die thuisonderwijs geven mensen zijn die hun kinderen in een sociaal isolement willen houden uit angst dat ze anders niet naar de kerk blijven gaan. Net zoiets als vaccinaties, dan gaat de discussie ook altijd over de biblebelt. Dat er ook mensen zijn die andere argumenten hebben tegen vaccins en scholen dat komt niet aan bod.

 
Je kan er wel tegen ingaan, maar dat heeft geen enkele zin. Thijs verwoord het goed, school moet je zien als een plek om te solializen, het internet moet je zien als educatiebron; speel het spelletje gewoon mee. Als je dat niet doet, sta je buiten het systeem en heb je gewoon een K U T leven; zonder werk, zonder huisvesting, zonder geld.

Mike, heeft een ideaal om iedereen wakker te schudden, maar dat gaat nooit en te nimmer lukken; behalve een enkeling wordt waarschijnlijk wakker. Hiermee zeg ik niet, dat je het niet moet

benoemen, hoe door en door verrot het systeem is, waarin we leven. Maar ondanks het fascistische systeem waarin we nu zitten, kun je hier toch nog aardig gelukkig zijn lijkt mij; zolang je het spelletje maar deels mee blijft spelen. Ik heb gewerkt in de gereguleerde gezondheidszorg, maar

elke keer als ik mensen die rotzooi medicijnen gaf, gaf ik ze advies, dat ik persoonlijk

er niet voor zou kiezen; wie het het heeft opgericht, en wat de gevaren ervan zijn, etc. Mensen

moeten dan maar zelf een beslissing nemen welke keuze ze gaan maken.

 
zeker de laatste 2 minuten geeft stof tot nadenken, dat je extra op moet letten als de media zeer positief is over iemand. Hij was ook negatief over Gandhi (zonder uitleg). Over welke personen die op een voetstuk geplaatst zijn moeten we nog meer wantrouwig zijn?

 
Quote:
Over welke personen die op een voetstuk geplaatst zijn moeten we nog meer wantrouwig zijn?



Moeder Teresa.

 
Moeder Teresa zamelde miljoenen in maar daarvan ging maar een klein deel naar de armen. En dit waren dan naar verluid geen ziekenhuizen maar eerder sterfhuizen. Huizen waar ze op een smerig veldbedje konden gaan liggen doodgaan.

Ook liet ze zich maar wat graag vereren gezien haar rondgang langs vele regeringsleiders waarmee ze maar wat graag gezien wilde worden. Dezelfde mensen die gezien kunnen worden als de politiek verantwoordelijken van al die armoede.

Maar oplossingen was niet iets waar ze in geïnteresseerd was blijkbaar.

Zij vond naar eigen zeggen al dat lijden iets moois hebben "net als het lijden van Christus"







http://digitaljournal.com/article/345087

http://www.vaticancrimes.us/2013/02/deceiftul-and-dark-side-of-mother.html

“Give a man a reputation as an early riser and he can sleep 'til noon.”

― Mark Twain

 
Quote:
Hij was ook negatief over Gandhi (zonder uitleg).


Hier is de uitleg in een aparte video:



Deze spreker komt vaak maar moeizaam op gang, vind ik. Deze keer begint het pas interessant te worden na ongeveer 8:30.

Mike

 
Het Landelijk Platform Communismeverleden (LPC) pleit voor onmiddellijke verwijdering van het standbeeld van Nelson Mandela in Den Haag. Het standbeeld bij de President Kennedylaan in Den Haag moet weggehaald worden wegens het omstreden communistische verleden van Mandela, aldus een zegsman van LPC. Bronzen beeld van Mandela werd in 2012 op een speciaal aangelegd pleintje geplaatst, en werd destijds onthuld door de aartsbisschop-emeritus Desmond Tutu.



https://www.geenstijl.nl/5139338/la...leit-voor-weghalen-standbeeld-nelson-mandela/

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.709
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan