LGBTQ+

wil bij deze mensen ook waarschuwen voor dergelijke evenementen zoals de Pride. Niet per se vanwege de doordrukking van lhbtq overigens. Dat kan ik wel filteren. Er zijn namelijk gewoon leuke mensen op zo'n evenement.

Maar vanwege het geluidsniveau dat ver boven de toegestane decibels gaat, en wat niet goed is voor je oren.

Als je 'n paar uur in zo'n evenement staat is dat niet goed voor je oren. Doe doppen in je oren b.v. van de muziekwinkel; als je niet in de gelegenheid komt gewoon Oropax. Geldt voor alle festivals en concerten. Voordat je het weet heb je tinitus. Sprak onlangs een muzikante die het al heeft. :)

Ben nu persoonlijk voorlopig wel even genezen van alle harde muziek.

1️⃣Wederom de Pride is NIET verboden in Boedapest. Het evenement dient wel gehouden te worden op een locatie waar gegarandeerd kan worden dat kinderen er geen getuige van zijn.

2️⃣Waar bemoeit Amsterdam/NL zich mee? Stel je voor dat Hongaarse politici in NL komen demonstreren als ze het niet eens met een wet/beleid?

3️⃣De kosten van dit tripje komen voor rekening van de belastingbetalers én : "Als de treinreis langer dan tien uur is, mag een bestuurder of wethouder het vliegtuig pakken." Treinreis naar Boedapest duurt langer dan 10 uur, dus lekker duurzaam het vliegtuig pakken stelletje linkse hypocriete deugmutsen.

Jammer dat ik niet mobiel ben want ik was ze persoonlijk keihard gaan uitlachen.

🚨 BREAKING: Supreme Court UNANIMOUSLY sides with the STRAIGHT WOMAN in Ohio who says she was discriminated against in favor of LGBTQ people for a job - AP

Marlean Ames said she was passed over for a promotion, then demoted, because she was straight. Both positions were given to LGBTQ people instead.

The tides are turning 👀

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.586
Leden
8.684
Nieuwste lid
GoudMienJong
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan