LGBTQ+

Ik sprak mijn nichtje die in Amsterdam woont en we hadden het over lbtq agenda en school. Zij vertelde dat de openbare basisschool bij haar in de buurt waar voornamelijk moslimkinderen op zitten, het voor elkaar heeft gekregen om de paarse vrijdag, lbtq propaganda én week vd lentekriebels buiten de school te houden.
Hoe?
Door massaal met de ouders naar school te gaan en tijdens een vergadering hun afschuw hierover uit te spreken en dat ze hun kinderen van school af zullen halen als dit binnen de school wordt gepropageerd. De school ging akkoord en zal het alleen doen als het een verplichting wordt vanuit de overheid.

Jammer dat dit niet zo op de ‘Christelijke’ basisschool van mijn zoon gaat. Elke ochtend biddend beginnen en smiddags afsluiten met de bijbel maar ondertussen wel
Paarse vrijdag vieren. De ouders vinden het allemaal maar prima. Sta je daar dan in je hempie🙄
 
Volgens mij is die zogenaamde Ann Lesby (what’s in a name) een fake account van iemand die wil narren en sarren. Al kan ik me in deze tijd helaas voorstellen dat er echt mensen zo denken en zijn. Toch?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.930
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan