LGBTQ+

Ik heb geen Linkedin, maar ik begrijp dat een hoerig type halfnaakt over straat gaat? GWZZOVVE.

Mike
Gelukkig lopen vrouwen wel gewoon in lingerie over straat zonder dat het opzien baart:

Mohan Verstegen (he/him)

@doktermo Ministerie van Defensie Lid D66 5 u
Vandaag is het #idahobit 🏳️⚧🏳️🌈 de dag tegen rainbow-fobie . Nog steeds voel ik me niet comfortable om zo over straat te gaan. Het staren, het gefluister en de opmerkingen. Soms voelt het net zo erg als de bedreigingen, discriminatie en geweld. Er is nog een lange weg te gaan. Maar trots 💪🏾op organisaties zoals COC Nederland GSA netwerken jong&out amnesty Nederland Transgender Netwerk Nederland Stichting Gaykrant en vele anderen die zich hiervoor inzetten!
 
OK, de omgebouwde hoerige variant dus. Laat mij dan maar 'fobisch' zijn voor dergelijke decadentie en zedeloosheid.

Mike
 
🔥🔥🔥

"I think the girls ought to play girls and the boys ought to play boys. That's the way we've always done it."

South Carolina's governor has quietly signed into law a bill that would ban transgender students from playing girls' or women's sports in public schools and colleges as the state joins about a dozen others that have passed similar laws in the past two years.


Mike
 
Jensen had het erover in zijn show. Heb maar even wat screenshotjes gemaakt want dit is toch wel belangrijke info. Tenslotte willen we niemand onnodig kwetsen. 😇

LGBTQ+ Awareness Dates 2022​

1653407826766.png
1653407888103.png

Vandaag is het dus Pansexual Visibility Day!!🥳🤩🥳
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.320
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan