LGBTQ+

Purge the pronoun kindergarten mafia.

The state of these “teachers”


En het is een...♀️. Ik maak dit patroon nu al duidelijk sinds 2016. Talloze vrouwen zijn hier stampvoetend weggestormd. Maar ook vrouwen die hier nog steeds actief zijn zeggeb mij pruve: ach, ik lees daar gewoon overheen. Met het negeren van de boodschap kont deze nog steeds niet binnen, dames! Zie je hoe de vrouwelijke 'hive mind' werkt? Kritiek op 1 vrouw is kritiek op alle vrouwen en kritiek op alle vrouwen is kritiek op 1 vrouw. Ze kunnen het maar niet los van elkaar zien. En dus vindt er geen zelfcorrectie plaats, ze kijken liever de andere kant op.

Mike
 
Ik ontving laatst een e-mail op mijn werk van een vrouw die in haar e-mail handtekening (dus helemaal onderaan ) haar voornaamwoorden had gezet.
Dus afzender: voornaam - achternaam zij/haar. Het moet toch niet gekker worden met deze waanzin. Een vrouw spreek je toch aan met zij en haar? Duh!
 
'K kwam de tekst tegen ergens:

Het is een zieke wereld als er geapplaudiseerd wordt als er een foutus in stukken gehakt wordt maar dat mensen huilen als er een verkeerd voornaamwoord gezegd wordt.

Is wel zo :-(
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.047
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan