LGBTQ+

Kinderen ompraten en dan "geslachtsverandering" aanbieden is poging tot doodslag.
Geen enkele andere handelwijze die veroorzaakt dat 40% uiteindelijk zelfmoord pleegt of een poging doet , is toegestaan. Waarom deze dan wel ? Satanisme. @NOShttps://t.co/qZAHKYXG7Q

— Bram Volkers (@VolkersBram) March 2, 2020

Helaas in het ‘progressieve’ Nijmegen waar ik geboren en getogen ben.

Mike


Volledig mee eens, maar de achterliggende oorzaak is dat we oa. zoveel hormoon verstorende stoffen binnen krijgen dat en mike dat heb je al eens gezegd ergens op dit forum dat echte mannen nauwelijks meer bestaan mede door deze reden.
Een vervolgd daarop is dat menig kind nu volledig in de war raakt en als transgender gezien wordt wat het in heel veel gevallen niet is.

Als je zon kind volledig zou detoxen (ook geestelijk ...) en dat de hormoon huishouding weer wordt zoals het moet zijn en gezond leven dan durf ik het wel aan dat het gros van de kinderen totaal niet transgender is.

Als je vervolgens de agenda ziet die te weerzinwekkend is voor woorden dan weet je gewoon dat dit allemaal georkestreerd is anders gezegd dit is het plan geweest hoe erg ook voor de kinderen en ouders want menig ouder is niet blij als het zo is.
 
De hele Transgender beweging is onderdeel van de agenda. Bekijk deze video, vanaf 7 min. is het Vrijheidsbeeld wel een vrouw en wat is de échte herkomst van dit beeld? Ik ben de rest nog aan het kijken.

Mogelijk moet je inloggen om de video te bekijken. #Illuminatranny op Twitter
 


Het lijkt er op dat ze het homohuwelijk in Amerika ongrondwettelijk en dus illegaal gaan verklaren. Heel goed, want het huwelijk heeft een aantal belangrijke sociale en maatschappelijke functies:

1. Het verbindt man en vrouw in een monogame, levenslange relatie. Scheiden dient opnieuw een sociaal taboe gemaakt te worden en moet extreem lastig gemaakt worden door het huwelijk onder te brengen onder het contractrechts i.p.v. het 'familierecht' (hoe verzin je het - scheiden VERWOEST families!)
2. Het is de basis voor een stabiel gezin en daarmee een stabiele samenleving. Alleen een heteroseksuele relatie is biologisch in staat zich voort te planten. En dus hebben homo's en lesbiennes GEEN biologisch 'recht' om te trouwen!
3. Het zorgt ervoor dat de familienaam van de man voortleeft in zijn nazaten. Het 'recht' van vrouwen om hun eigen achternaam te gebruiken als ze getrouwd zijn dient dan ook ongedaan gemaakt te worden. Alleen mannen geven leven middels hun zaad en daarmee hebben zij een BIOLOGISCH recht op voortzetting van hun familienaam via hun nazaten.

Zoals je ziet menen vrouwen en homo's aanpraak te maken op 'rechten' die ze helemaal niet verdienen. En als je daar een probleem mee hebt, klaag dan bij Moeder Natuur, niet bij mij!

Mike
 
Ter aanvulling op het bovenstaande: ook abortus wordt nu ter discussie gesteld als zijnde ongrondwettelijk. Ook dat is terecht, want waar menen vrouwen het 'recht' vandaan te halen om hun ongeboren nageslacht in de baarmoeder te laten vermoorden? Christelijke normen en waarden vormen de basis voor diverse grondwetten overal ter wereld waar men een Verlichting heeft doorgemaakt. Dit is niets meer dan een seculiere vertaling van de 10 geboden in de Bijbel. Wie moedwillig een leven neemt gaat dan ook niet alleen tegen de grondwet en mensenrechten in, maar bovenal tegen God.

Het moet nu maar eens definitief afgelopen zijn met al die satanische kinderoffers en dit betekent dat vrouwen als handlangers van Satan voor eens en voor altijd op hun plaats gezet te worden. Jullie hebben evenveel mensenrechten als wij mannen onder de grondwet en daarmee houdt het op, punt. Dat is werkelijke gelijkheid, het was er al die tijd al, jullie hebben nooit hoeven strijden voor rechten die je niet verdient! Hetzelfde geldt voor homo's. Voor het oog van de grondwet en voor God zijn we immers allemaal gelijk.

Mike
 
En hoe zit het eigenlijk met geregistreerd partnerschap? Dat is in feite hetzelfde als trouwen, alleen zonder ceremonieel gedoe zoals ring etc.

Kevin
 
Dat komt allemaal van links. Social engingeering, afkomstig van de stupide mening dat trouwen ook maar 'niets meer dan een papiertje' is. Alles om het traditionele huwelijk naar beneden te halen. Denk hierbij ook aan de LAT-relatie en weet ik wat voor meer sociale experimenten in het heden en verleden.

Mike
 
Soms sta ik ervan te kijken hoe sluw deze gasten zijn... Maar idd LAT relatie is iets wat je niet als volledig warm nest kan beschouwen...

Kevin
 
Mike, deze Turkse boy is ook een mooi voorbeeld van een "verkeerde Turk"... hij geen homo, maar hij is wel rechts, zeer kritisch op de islam, pro-westers, en komt rustig, netjes en intelligent over. Interessant om te volgen!

Kevin
 
Is het waar dqat de oude Romeinen en Grieken veel homofilie beoefenden ? Ik vind dit op het internet mqqr weet niet of dit wel degelijk zo is, en indien ja, waarom dan ?
 
Ja, dat is waar. De reden? Van alfamannelijke strijderscultuur naar decadent verval door feminisering van de samenleving. Precies wat er nu ook gebeurt!

Mike
 
Mike:
decadent verval door feminisering van de samenleving.

Ik denk dat het hele LHBTq!@#$%ˆ&etc gewoon verzonnen is om de impact van chemicaliën op het hormonaalstelsel te verbergen cq 'goed te praten'.
Er worden chemicaliën gebruikt die aantoonbaar hormoonverstorend zijn.
En deze zitten ook in vaccins.

Frits
 
Het gaat veel dieper dan dat. Het verenigen van man en vrouw in 1 lichaam is een langgekoesterde wensdroom van de satanisten en maakt al eeuwenlang onderdeel uit van hun religie. Vroeger werd dit een 'hermafrodiet' genoemd en travestie heeft eveneens eens lange geschiedenis. Tegenwoordig noemen we dit 'transgenders' of iets eerder daarvoor 'transseksuelen'. Hun geliefde Baphomet is ook man en vrouw tegelijk:



Mike
 
Mike:
Het gaat veel dieper dan dat

Dat is de bewuste satanische kant. Ik spreek over de onderhuidse kant die bewust door middel van chemicaliën in voedsel en vaccins wordt toegediend aan mensen en kinderen die zich daar niet van bewust zijn; men wordt gestuurd.
 
Het gaat veel dieper dan dat. Het verenigen van man en vrouw in 1 lichaam is een langgekoesterde wensdroom van de satanisten en maakt al eeuwenlang onderdeel uit van hun religie.

Vandaar dat zaken als travestie en dat hele lbtgQ geneuzel "opeens" sterk in de media aanwezig zijn, ook in combinatie met kinderen. Het is deel van de agenda die gepust wordt maar de mensen denken dat het hoort bij de tijd waarin we leven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.755
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan