Lezing Mike

Gisteravond lezing v Mike bijgewoond. Al 40 jaar wakker. Al 10 jaar regelmatig aan het preppen, maar viel steeds mee. Had na de lezing, zonder gebruik van pillen, hele nacht lichtflitsen en verschijnselen. (Heb Bijna Dood Ervaring gehad en mijn leven lang voel ik meer dan veel andere mensen, zoals mijn chackra's) Fan van Gingko Biloba, dat ook een reset geeft en vooral bloed reguleert. Staat inmiddels ook op lijst verboden stoffen van WHO. Ga wat Ivert. proberen, maar voorzichtig en vooral voor wetenschap.
 
Hier even een interessante uitwisseling met een vakman van life-sciences:

Ik vroeg:
Wie van de ongevaccineerden hier heeft covid gehad? (meer dan een snotneus/vermoedelijk foute test)????


2 dagen koortsig, geen verstopte neus, maar daarna wel 2 weken geen geur gehad ondanks dat mijn neus en neusholte vrij aanvoelde. Quercitine, zinc en vit C genomen en op het einde van de 2 weken kon ik weer iets ruiken
Ik:

Ben zo benieuwd of je speciale, vernieuwende inzichten hebt gekregen op heel basic-niveau van je leven

Instincten geactiveerd? Had je anders, mogelijk, naïef het vaccin genomen? Of zag je dat onderdeel van mijn vraag niet?



ik heb gelukkig life sciences gestudeerd, dus de prikkies weiger ik vriendelijk.

IK:
wat bedoel je eigenlijk met 'life sciences' en 'dus weiger ik prikkies'??



Biologisch en medisch laboratoriumonderzoek (Life Sciences). Was al bekend met de methodes, adeno vector en mRNA. Dus zeer huiverig over het traject van de vaccins, en vooral de bedrijven erachter, helemaal nu er data uit is.

Ik:
Wat bedoel je met 'nu er data uit is'?



Dat het spike eiwit wat men aanmaakt na de prik biologisch actief is en graag hecht aan receptoren op onze spiercellen. Wat dus weer de Myocarditis, Thrombose en wie weet wat meer veroorzaakt in het lichaam.
 
Mike.., ik weet even niet hoe ik je anders kan benaderen..., hoe kom ik erachter wanneer en waar heb je weer lezingen geeft. De IVM lezing gehad..., erg benieuwd naar de volgende namelijk.
 
Haarlem.., (zaandam lukt ons niet de 17de) Hoeft niet perse naast de deur te zijn hoor....
 
Driebergen, 12 oktober, kun je nog proberen: info(at)santura(punt)com. Je kunt ook nog Dongen proberen op 10 oktober: marketing(at)sundancer(punt)nl. We zijn ook bezig met Beusichem op 23 oktober, maar daar hoor je binnenkort meer over.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan