Hier even een interessante uitwisseling met een vakman van life-sciences:
Ik vroeg:
Wie van de ongevaccineerden hier heeft covid gehad? (meer dan een snotneus/vermoedelijk foute test)????

2 dagen koortsig, geen verstopte neus, maar daarna wel 2 weken geen geur gehad ondanks dat mijn neus en neusholte vrij aanvoelde. Quercitine, zinc en vit C genomen en op het einde van de 2 weken kon ik weer iets ruiken
Ik:
Ben zo benieuwd of je speciale, vernieuwende inzichten hebt gekregen op heel basic-niveau van je leven
Instincten geactiveerd? Had je anders, mogelijk, naïef het vaccin genomen? Of zag je dat onderdeel van mijn vraag niet?
ik heb gelukkig life sciences gestudeerd, dus de prikkies weiger ik vriendelijk.
IK:
wat bedoel je eigenlijk met 'life sciences' en 'dus weiger ik prikkies'??
Biologisch en medisch laboratoriumonderzoek (Life Sciences). Was al bekend met de methodes, adeno vector en mRNA. Dus zeer huiverig over het traject van de vaccins, en vooral de bedrijven erachter, helemaal nu er data uit is.
Ik:
Wat bedoel je met 'nu er data uit is'?

Dat het spike eiwit wat men aanmaakt na de prik biologisch actief is en graag hecht aan receptoren op onze spiercellen. Wat dus weer de Myocarditis, Thrombose en wie weet wat meer veroorzaakt in het lichaam.