Lezing Mike 2

Lezing Mike.

Was ik toch al zeer wakker en had ik toch heel Qanon gemist! Goed bijgepraat door Mike.
Eigenlijk erg grappig dat er voor elk wat wils is in de kosmische bewustwordings bibliotheek.
Ik was al heel lang fan van Ute Kretschmar met haar prachtige boeken, waarin ze al ruim voor 2012 schreef dat het klaar is met dit financiële stelsel. En talloze zaken die uit zijn gekomen
Covid en het ww prikprogramma niet, maar als je blijkbaar goed intuïtief wakker bent (door in mijn geval haar boeken), dan zie je vanzelf dat die zaak aan alle kanten rammelt, vanaf het begin.
Maar nu dus Qanon er ook bij.
Maar de volgers ervan zijn wel heftige types. En dan Trump enzo..is toch gewoon niet mijn held. Ik heb ook geen held nodig en zeker geen vrouwen-vernederaar. Wat hij toch gewoon keer op keer was.
Maar mogelijk heeft hij wel iets vd andere wereldmacht doorbroken. Puur door een soort ongetemd zijn, ongeremd zijn.

Ik vind Mike, eerlijk tegen hem gezegd, iets te ver gaan in zijn (USA)strijdmodel. De beste strijd is toch nog altijd de ander in zijn eigen zwaard laten vallen. Wel bewust blijven, rechte rug, maar uit de energie vd aanvaller blijven.
Ik heb niet zoveel zin om door mijn eigen woede en aanval, weer in de tredmolen vd matrix te worden getrokken en weer zoveel rondjes dualiteit te moeten draaien.
Op Mike en Qanon!
Waar ik een leuk filmpje v Danny Goossen over vond als prima introductie.
 
Lezing Mike.

Was ik toch al zeer wakker en had ik toch heel Qanon gemist! Goed bijgepraat door Mike.
Eigenlijk erg grappig dat er voor elk wat wils is in de kosmische bewustwordings bibliotheek.
Ik was al heel lang fan van Ute Kretschmar met haar prachtige boeken, waarin ze al ruim voor 2012 schreef dat het klaar is met dit financiële stelsel. En talloze zaken die uit zijn gekomen
Covid en het ww prikprogramma niet, maar als je blijkbaar goed intuïtief wakker bent (door in mijn geval haar boeken), dan zie je vanzelf dat die zaak aan alle kanten rammelt, vanaf het begin.
Maar nu dus Qanon er ook bij.
Maar de volgers ervan zijn wel heftige types. En dan Trump enzo..is toch gewoon niet mijn held. Ik heb ook geen held nodig en zeker geen vrouwen-vernederaar. Wat hij toch gewoon keer op keer was.
Maar mogelijk heeft hij wel iets vd andere wereldmacht doorbroken. Puur door een soort ongetemd zijn, ongeremd zijn.

Ik vind Mike, eerlijk tegen hem gezegd, iets te ver gaan in zijn (USA)strijdmodel. De beste strijd is toch nog altijd de ander in zijn eigen zwaard laten vallen. Wel bewust blijven, rechte rug, maar uit de energie vd aanvaller blijven.
Ik heb niet zoveel zin om door mijn eigen woede en aanval, weer in de tredmolen vd matrix te worden getrokken en weer zoveel rondjes dualiteit te moeten draaien.
Op Mike en Qanon!
Waar ik een leuk filmpje v Danny Goossen over vond als prima introductie.
Trump en vrouwenvernederaar, waar haal je dat nu weer vandaar ? En dan beweren dat je al zeer Wakker was ?:eek::ROFLMAO:
 
Heftige types ? Wat bedoelt je daar mee ?
En de Andere zal zijn zwaard niet laten vallen, die hebben niks ( en alles) te verliezen. Als je daar op hoopt of naar werkt, zal je van een zeer kale reís terugkomen. The Armour of God, zonder medelijden.
 
Burgers in Europa mogen zich niet verdedigen tegen een tirannieke overheid. Dat is in de VS constitutioneel geregeld. Daarnaast is de VS een land waar christendom leeft en inhoud heeft, in Europa is dat niet (meer) het geval. Verder zijn Amerikanen gewoon ontzettend aardige mensen, vooral op het platteland.
Manley P Hall schreef 'The secret destiny of America' ; zelfs de oude Grieken en Egyptenaren voorzagen dat Noord-Amerika de enige plek zou zijn waar totalitairisme nooit helemaal voet aan de grond zou krijgen. Lang voordat Europeanen er gingen wonen. Ga er eens naartoe zou ik zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Lezing Mike.

Was ik toch al zeer wakker en had ik toch heel Qanon gemist! Goed bijgepraat door Mike.
Eigenlijk erg grappig dat er voor elk wat wils is in de kosmische bewustwordings bibliotheek.
Ik was al heel lang fan van Ute Kretschmar met haar prachtige boeken, waarin ze al ruim voor 2012 schreef dat het klaar is met dit financiële stelsel. En talloze zaken die uit zijn gekomen
Covid en het ww prikprogramma niet, maar als je blijkbaar goed intuïtief wakker bent (door in mijn geval haar boeken), dan zie je vanzelf dat die zaak aan alle kanten rammelt, vanaf het begin.
Maar nu dus Qanon er ook bij.
Maar de volgers ervan zijn wel heftige types. En dan Trump enzo..is toch gewoon niet mijn held. Ik heb ook geen held nodig en zeker geen vrouwen-vernederaar. Wat hij toch gewoon keer op keer was.
Maar mogelijk heeft hij wel iets vd andere wereldmacht doorbroken. Puur door een soort ongetemd zijn, ongeremd zijn.

Ik vind Mike, eerlijk tegen hem gezegd, iets te ver gaan in zijn (USA)strijdmodel. De beste strijd is toch nog altijd de ander in zijn eigen zwaard laten vallen. Wel bewust blijven, rechte rug, maar uit de energie vd aanvaller blijven.
Ik heb niet zoveel zin om door mijn eigen woede en aanval, weer in de tredmolen vd matrix te worden getrokken en weer zoveel rondjes dualiteit te moeten draaien.
Op Mike en Qanon!
Waar ik een leuk filmpje v Danny Goossen over vond als prima introductie.
Danny op straat? Die Danny? Serieus? Dat is die gast die ons het liefst neerzet als 'wappies' en 'complotdenkers'.

Voor wat betreft de vijand op zijn eigen zwaard laten vallen, dat is exact wat de white hats doen. Zij volgen de tactieken van Sun Zhu. Never interrupt an enemy while they're in the process of destroying themselves.

En voor wat betreft Trumps vermeende 'vrouwonvriendelijkheid': er is een krachtige alfamannelijke correctie nodig om ons uit de vleesgeworden vrouwelijke psychose te redden waarin deze compleet GEFEMINISEERDE wereld verkeert.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Heftige types ? Wat bedoelt je daar mee ?
En de Andere zal zijn zwaard niet laten vallen, die hebben niks ( en alles) te verliezen. Als je daar op hoopt of naar werkt, zal je van een zeer kale reís terugkomen. The Armour of God, zonder medelijden.
Wie het zwaard trekt zal door het zwaard omkomen. Karma is een bitch
 
Danny op straat? Die Danny? Serieus? Dat is die gast die ons het liefst neerzet als 'wappies' en 'complotdenkers'.

Voor wat betreft de vijand op zijn eigen zwaard laten vallen, dat is exact wat de white hats doen. Zij volgen de tactieken van Sun Zhu. Never interrupt an enemy while they're in the process of destroying themselves.

En voor wat betreft Trumps vermeende 'vrouwonvriendelijkheid': er is een krachtige alfamannelijke correctie nodig om ons uit de vleesgeworden vrouwelijke psychose te redden waarin deze compleet GEFEMINISEERDE wereld verkeert.

Mike
Danny is niet mijn held, maar de uitzending hielp me een stukje op weg.
Mike, ik denk dat je veel goeds doet en veel mensen wakker schudt. We zijn het gewoon niet eens over de weg. Door de eeuwen heen zijn er altijd predikers geweest over openbaringen en altijd klopte hun interpretatie, omdat dezelfde matrix patronen zich herhalen. Maar al degenen die vechtersbazen werden zijn in de matrix teruggevallen. Echt vertrouwen op de spirituele wereld betekent ook vertrouwen dat jij het niet op hoeft te lossen, anders dan met intuïtie, ingevingen, spirituele leiding. En die leiding, daar moet je je ontvangststation ook goed bijstellen steeds. Mijn leiding zegt dat als je niet eindeloos weer in de matrix en dualiteit terug wilt, je niks hebt aan vechten. Precies zoals je zei: je komt dan op het energielevel vd ander. Dat je heel stevig en sterk de leugens vd tegenpartij moet aankaarten en jouw andere, positieve realiteit moet creëren is zeker. Veel mensen die willen strijden zijn nog bang voor de dood.
De grote angst voor de dood helpt niemand. Het is helemaal niet erg om dood te gaan. Het is een reis, een overgang.
Waar we nu wel voor waken en werken is kwaliteit van leven.
Goed voor jezelf en je mensen zorgen en voelen waar je intuïtie je leidt.
want vechtpartijen laten het langer duren
 
Wie het zwaard trekt zal door het zwaard omkomen. Karma is een bitch
Typisch newage, Bijbel teksten ombuigen,
Wie leeft naar het zwaard zal door het zwaard omkomen.
Dat wil niet zeggen dat als er een strijd gestreden moet worden we als makke schapen naar de slachtbank moeten lopen, iets wat veel kerken en de newage wel aanleren.
Maar wachten achter de deur tot het oplost gaat niet helpen, dat zal je niet overleven
 
Typisch newage, Bijbel teksten ombuigen,
Wie leeft naar het zwaard zal door het zwaard omkomen.
Dat wil niet zeggen dat als er een strijd gestreden moet worden we als makke schapen naar de slachtbank moeten lopen, iets wat veel kerken en de newage wel aanleren.
Maar wachten achter de deur tot het oplost gaat niet helpen, dat zal je niet overleven
Maar de dood is niet erg. Het is een overgang, een reis. Veel erger is de kwaliteit van leven, waar nu zo'n grote aanval op is. En daar voor ben ik absoluut zeer actief en wakker bezig, op vele fronten. Je intuïtie wordt sterker zonder geweld en dan duurt de strijd kort. Ga je vechten en op het niveau vd ander zitten dan gaat het lang duren. Dat betekent niet dat je stil moet zitten. Maar vertrouw dat het bewustzijn gaat kantelen en dat iedereen de leugens dan moet erkennen.
 
Dat lijkt me ook een slechte zaak..doodsverering.
Maar gewoon angsten loslaten en vertrouwen is echt iets anders.
Het is overigens niet verstandig om meningen van anderen in hokjes te plaatsen als ' luciferisch' toch een vorm van schelden en labelen, waar weer onvrijheid achter zit.
Dat we marskracht nodig hebben is zeker, maar Mars en Venus hebben elkaar nodig.
En eerlijk gezegd zijn dat persoonlijke planeetkwaliteiten waar het ego graag aan kleeft. We hebben juist wat meer afstand en overzicht nodig.
Ik heb veel met geweld en onveiligheid van doen gehad. Niet weglopen, niet ontkennen, ook niet aanvallen. Er staan, er zijn en vertrouwen op je veld, je wijze helpers en je intuïtie. Ego Loslaten .
Dan gebeuren er wonderen. De aanvaller heeft niets meer om aan te vallen en druipt echt af. Kanteling.
 
Je begrijpt het niet of wilt het niet begrijpen. En ontkenning = ego.

Mike
Hoi Mike, ik vind het heel fijn dat je de discussie aan gaat. Maar dat je je niet begrepen voelt, daar kan ik niet zoveel aan doen. We hebben allebei ons best gedaan. Door de vechtersbazen die ik zie opduiken gaat het zwaarder worden en langer duren en vertelt mijn intuitie dus dat ik klaar moet staan om te vluchten naar een ander gebied. Terwijl kanteling van bewustzijn veel rustiger gaat, zoals onder Gandhi en Mandela..Dat daar achteraan weer geweld kwam..daar konden zij niets aan doen.. We leren allemaal nog.
Ik zal je verder met rust laten en hier weggaan en niet meer naar je lezingen komen. We hebben er allebei ons best voor gedaan.
 
Zo, ik ben thuis van een paar dagen bij mijn vader.
Mike, ik wil je nog hartelijk bedanken voor de geweldige lezing in Geleen. Geweldig.
:love:

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.734
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan