Leon stelt zich voor

@Compex, Welkom.

En schroom niet om vragen te stellen en je ervaringen te delen.

En dat hoeven dat geen antwoorden op problemen te zijn.

Je kunt ook je ervaringen delen of verbeteringen die je ondergaat door goede voeding.

Daar leren we ook veel van.

@Dirtsa

Zeg niet meer dat jij helemaal niets weet.

Jij hebt zulke goede bijdragen. Die komen vaak juist vanuit jouw intuïtie. Je geeft adviezen die zo 'simpel' zijn (in de goede zin van het woord) maar toch ook weer heel doordacht. Je hebt vaak hele zinnige antwoorden op vragen. Dan denk ik, dat had ik ook kunnen verzinnen maar jij verwoord het toch maar.

Dus niet jezelf naar beneden halen hoor, dat accepteren we niet. :p Trouwens van niemand. Want iedereen heeft zijn eigen waarde. En heeft het recht om zijn mening te geven. Als het niet klopt horen we het vanzelf wel weer van deze of gene.

 
Oke, dan een vraag!

Ik weet dat het afgelopen weekend een aantal mensen een leverreiniging hebben gedaan,maar ik vind tot op heden op dit forum er weinig van terug zowel de resultaten en manieren waarop!

Na 4x moritz met goed resultaat heb ik vorige week 3 dagen de "makkelijke manier gedaan"!

n.l. 2x ei +citroen+olie!

Tot mijn verbazing gebeurde er de eerste dag helemaal niets, maar toen en tot op de dag van vandaag 1x tot 2x complete groene ontlasting!

Mijn vraag hoeland gaat dat eventueel door en wat zij n jullie weekendervaringen???

groetjes, Compex

 
Hoe lang gaat het door? Zo lang als nodig is! Er is niet een standaardmodel waar iedere mens aan voldoet. Ieder van ons moet zijn eigen weg terug bewandelen naar een goede gezondheid. Afhankelijk van de opgebouwde schade en hoe deze bij jou uitwerkt zal dit per persoon een individuele weg zijn die bewandeld moet worden.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.526
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan