Laura stelt zich voor

blumchen21

New member
Hallo iedereen,

Ik ben Laura, 27 jaar, moeder van twee kinderen en varende.

Meteen na de geboorte van mijn eetste kind ben ik meer gaan lezen over gezonde voeding.

wij eten veel biologisch en zelf gemaakt. af en toe halen we ook rauwe melk en kaas bij Groenhouten maar ik vind het een beetje ver weg (we komen vanuit Cuijk). Zelf probeer ik zo veel mogelijk koolhydraten te laten staan maar dat vind ik erg zwaar omdat ik na een paar dagen weet ik niet meer wat ik moet eten. brood was heel erg makkelijk en lekker.

Ik ben op dit moemnt opzoek naar informatie over gezonder gebit. Ik heb altijd slechte tanden gehad,ik heb veel vullingen en ze worden alleen maar slechter. binnenkort moet ik weer voor een paar vullingen. zelfs de tanden die al gevult zijn zijn verder gaan rotten. Ik hoop hier dus meer info over te vinden. Bedankt voor het lezen.

 
Hallo blumchen21 en welkom,

Ik denk dat je in het boek van Ramiel Nagel "genees tandbederf" alles kan vinden dat je nodig hebt.

http://www.succesboeken.nl/

Verder natuurlijk het boek van Weston Price zelf

http://www.succesboeken.nl/

Het werkt zonder meer, ik heb dat zelf ondervonden. Het is natuurlijk niet zo dat je hele gebit weer oke wordt maar je tandbederf komt tot stilstand en eventuele beginnende gaatjes of zachte plekjes worden weer hard!

 
Hoi blumchen,

Op 'mijn site' vind je informatie vanaf dit forum, ook hoe je je voedingspatroon aan kunt passen en recepten voor lekkere gerechten.

Als je echt een beter gebit wilt dan zijn 'suikers' uit den boze: suiker, pasta, zetmeel, aardappelen, brood, granen etc.....

Ook het 'alleen lezen forum' is bijzonder informatief met teksten van Mike, de moderator.

En lees ook de 'gebruiksaanwijzingen voor nieuwe leden' van Dennis.

Verder heeft Mike een goed boek uit het Engels vertaalt naar het Nederlands: Genees tandbederf van Ramiel Nagel (zie mijn boekenlijst)

Lia

 
Voor wat betreft je brood inname moeilijkheid/makkelijkheid:

Wie iets wil doen vindt een middel. Wie niets wil doen een excuus.

Klinkt misschien hard maar ik kan me er helemaal in vinden, waar een wil is is een weg.

Kijk bij de links in mijn post hierboven en ga er voor meis.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan