Kinkhoest?!

G

Guest

Guest
Het lijkt erop dat onze kleine kinkhoest heeft.. :evil:

wat kunnen we afgezien van dat de moeder veel vitamine c neemt nog doen om de kleine man te helpen?

Hij krijgt nog steeds alleen borstvoeding dus het zal denk ik voornamelijk via de moeder moeten.

Graag jullie advies.

 
Ik had het enkele weken geleden zelf ook. Wat ik ervan begreep, is dat je er niets aan kan doen. Ook bij een kleine niet.

Het enige waar je op moet letten is dat het voldoende kan hoesten en dus niet stikt in het loskomende slijm.

Het slijm los en er uit laten komen is weer een ander verhaal. Zeker bij zo'n kleine.

 
Bij een baby kan het erg gevaarlijk zijn!

Ga zsm naar een goede homeopaat!

 
Kan iemand een goede homeopaat aanraden in het noord-oosten des lands?

 
De huisarts!!

Kinkhoest kan bij die kleine hummeltjes extra gevaarlijk zijn omdat de longen nog niet goed ontwikkeld zijn...

 
Quote:
Kan iemand een goede homeopaat aanraden in het noord-oosten des lands?


http://nvkh.nl/

 
inmiddels contact gehad met huisarts en homeopaat en het lijkt mee te vallen.. :D

Even aankijken de komende dagen maar vooralsnog gaan we uit van een griep met nare hoest... gelukkig..

 
De laatste weken van mn laatste zwangerschap heb ik weken lang vreselijk gehoest,achteraf weet ik zeker dat het gewoon kinkhoest was

Heb toen de huisarts opgebeld( wist toen nog niet van wapf voeding,en ook niet aan een homeopaat gedacht)

Maar die wilde codeine tabletjes geven om de hoest te onderdrukken..ja daag dat heb ik niet gedaan hoor.

Onderdrukken is toch hartstikke slecht

 
Dat is goed om te horen. Waaruit maakte ha en homeopaat op dat het geen kinkhoest zou zijn?

 
Sk, beterschap

Bevreemd me wel dat een homeopaat zegt dat het lijkt mee te vallen.

Verder geen intake gehad met de homeopaat? Want het gaat om heel de constitutie.

 
Mijn kinderen hebben in januari kinkhoest gekregen, na 2 weken heb ik het long supplement van Real Roots ingezet en dat hielp heel goed.
Misschien hebben anderen (ooit) iets aan mijn bevindingen.

De hoestbuien werden snel na het inzetten van de long veel minder, maar wel krachtiger.
De jongste (5 jaar en niet gevaccineerd) heeft het niet benauwd gehad, hij kreeg 6 longcapsules per dag.
De oudste (11 jaar en wel gevaccineerd) heeft het een paar keer benauwd gehad.

De vriendjes die ook kinkhoest hadden hebben vele malen erger gehoest, tot overgeven aan toe en met gierende inademhaling, heel naar om te zien. Ik ben heel blij dat mijn kinderen dat bespaard is gebleven!

Daarnaast ben ik uiteraard levertraan van Green Pasture en vitamine blijven geven.


Long kocht ik bij Gino van Real Roots met 5% korting (momenteel is er niet veel op voorraad, dus wil je het hebben wees er dan snel bij). Code esther5 geeft ons 5% korting.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.761
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan