kiespijn: welke dosering welke waterstofperoxideoplossing (3 - 35%)?

ruud

New member
mijn vriend heeft kiespijn.

ik kan het niet aanzien

ik weet niet welke oplossing met waterstofperoxide ik hem moet geven en dan bijv 3 druppeltjes van waterstofperoxide 3% in water of direct zo?

heeft 1 van jullie een idee?

 
ik heb nu deze site gevonden: http://www.cancertutor.com/Other03/Toothache.html en ik heb Kor, zo heet hij, nu de h2o2 gegeven.

hier staat dat je een wortelkanaalbehandeling overbodig kan maken als je er maar vroeg genoeg bijbent met die h2o2

ik gebruik nu maar gewoon de 3% h2o2 en dat gaat goed volgens mij, die is genoeg opgelost in water al.

hij doet nu maar iets van 3 minuten, want echt lekker is het ook niet in zijn mond

 
Dank je Dia!

Interessante site!

Update: de pijn is aan het zakken!

Elke anderhalve uur spoelt vriend Kor met kiespijn nu met waterstofperoxide en daarnaast ook nog kamille-oplossing en de pijn zakt nu al sinds 11 uur, 3 uur later...

 
Hoi Evan,

nou, Kor kreeg later wel weer wat kiespijn en zelfs ook hoofdpijn.

nadat de pijn eerder verdwenen was, werd hij wat lakser met spoelen: daarvoor spoelde Kor elke anderhalf uur, maar na de verslonzing kwam de pijn weer terug.

dus hij moest goed door blijven spoelen: elke anderhalf uur 3 min spoelen.

en nu lijkt de storm echt zijn gaan liggen.

maar hij was er nog wel een tijdje lamlendig en sjacherijnig door ook.

zo´n infectie kan zo´n beroep doen op de conditie!

maar dus geen antibiotica nodig gehad, al had hij wel al een recept van de tandarts klaar liggen.

ook spoelde hij soms tussendoor met kamillosan van de kruidvat: kamilletinctuur: maar dat kan neem ik aan ook met een warme kamille-infusie.

ik moet wel zeggen dat ditzelfde verhaal al eens eerder speelde bij Kor.

en toen is het ook weggegaan zonder al deze spoelingen.

het punt is ook in dit geval om uit te maken of h202 werkt, dat hij bij dezelfde resonantietherapeut in behandeling is als ik.

en die had hij toen ook en die ging toen ook aan de slag met zijn ontsteking in de kies

groetjes,

Dorien

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.734
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan