Kan niet reageren op een thread

G

Guest

Guest
Meerdere keren heb ik geprobeerd te reageren op het onderwerp over viseitjes maar ik kan elke keer mijn comment niet plaatsen.

Ik wilde er eerst niet een apart topic voor aanmaken en had het dus in het levertraan-topic gevraagd maar nu krijg ik ook problemen met andere topics.

Iemand een idee wat er aan de hand is? :?

 
Bevatte je antwoord een weblink? De software kan deze als spam beschouwen en dan de post weigeren. Als het om een weblink gaat, mail deze dan naar westonprice.nl@gmail.com, dan plaats ik hem, want ik heb de bevoegdheid om dit wel te mogen doen.

Mike

 
Hé Mike,

dank voor je snelle antwoord. Heb even geknutseld met de weblink en nu pakt 'ie hem wel. Beetje bokkig doen tegen mij, wat denkt 'ie wel, tsss :lol: .

 
Nog steeds regelmatig niet kunnen reageren op threads. Het valt mij op dat er dan zo'n advertentie met een groene balk van Natuurwebwinkel onder staat. Zal het daarmee te maken hebben? Ook valt me op dat mijn 'voorblad' van het forum, waar de wijzigingen (laatste postingen) staan niet ververst. Dit is heel lastig, want dan kun je niet zien of er ergens op gereageerd is.

 
Angela,

Ga jij via een snelkoppeling op je bureaublad naar het forum, of misschien via 'favorieten'.

Wat zou kunnen helpen is om de snelkoppeling en/of de melding in 'favorieten' te verwijderen.

Dan het forum opstarten - inloggen als je nog niet ingelogd bent - de 'F5' toets op je toetsenbord indrukken, dan wordt de pagina ververst.

En dan van de hoofdpagina/topicspagina een nieuwe snelkoppeling maken of opslaan in je favorieten.

Zou dan toch goed moeten werken, lijkt mij.

Anders kun je altijd op de 'F5' toets drukken.

 
Angela, heb je mijn comment gelezen in de andere thread over niet kunnen regaren?

Ik plaats hem hier anders nog eens:
Quote:
Nu heb ik het gevonden hoe het moet. Indien je op een thread klikt en je wilt reageren, dan wordt er gevraagd om in te loggen, ook al was je al ingelogd als je op de homepage van het forum staat. Wanneer je terug inlogt, moet je opnieuw op 'reageren' klikken, zodat er een vakje wordt geopend waarin je je tekst kunt intypen. Gewoon wat meer klikwerk, maar ik dacht niet dat dat zo was op het oude forum.


 
Dank je, lekkerromig! Het vreemde is dat ik dit meerdere keren probeer, maar dat ik dan wel een aantal keren inlog, zonder dat ik kan reageren. Heel vreemd. Maar deze keer lukt het wel weer, andere keren lukt het niet. Er is geen peil op te trekken :?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan