Julian Assange


Paar jaar geleden ook al langskomen in het WWG1WGA topic. Maar misschien interessant voor de nieuwe mensen.
 
Ik kreeg dit doorgestuurd:

Wikileaks heeft zojuist al zijn bestanden online gezet. Ja Alles, van de e-mails van Hillary Clinton, de schietpartij van de FBI in Las Vegas, de hiv-brief van Steve Jobs, PedoPodesta, Afghanistan, Syrië, Iran, Bilderberg, CIA-agenten gearresteerd voor verkrachting, WHO-pandemie... Veel plezier met browsen! Lees en geef door...

Indexbestand: https://file.wikileaks.org/file/?fb...wxNY12FMqFC5dAFUcZL5Kl4FIfQuMFMp8ssbM46oHXWMI

Stuur het zo snel mogelijk naar iedereen. Deel, deel, deel
Booooooooooooooooom🛑

Mike
 
Les voor mij om niet zomaar alles klakkeloos over te nenen, vooral niet van mensen die veel op Facebook en Telegram actief zijn.

Mike
 
Hoezo? Het is een hele lijst berichten. Kun je allemaal aanklikken en openen. Het gaat er toch om wat er in staat en of dat op de een of andere manier belastend is voor belangrijke mensen. die niet willen dat hun geheimen aan het licht komen.
 
Gaat meer om de "valse" melding dat het zojuist online zou zijn gezet. Dat wekt de indruk dat er nieuw materiaal te vinden is. Gezien de stroom aan info is het handig om te filteren. Hoeven mensen die hier destijds ingedoken zijn daar geen tijd aan te besteden. Kennelijk zwerft dit bericht opnieuw rond, of heeft het al die tijd gedaan?

Edit: ik zag net berichtje bij JanBennink, lijkt erop dat er inderdaad nieuwe content is geplaatst. Linkje begint met 20211209.
 
Laatst bewerkt:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.308
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan