Jeroen Blokzijl

Jeroen Blokzijl

New member
Hoi 🙋🏼‍♂️

Ik zit al een tijdje mee te kijken op het forum en heb sinds een paar maanden een account.
Mijn naam is Jeroen Blokzijl, een 24 jarige noorderling. Altijd veel bezig geweest met sport en gezondheid (dacht ik).

Zo'n 2 jaar terug zat mijn gezondheid op een dieptepunt. Ik reageerde op eten, had histamine klachten, was snel vermoeid etc. Ik snapte eerst niet waardoor dit kwam en ben onderzoek gaan doen. Ik kwam erachter dat vooral bewerkt eten en het altijd in 'fight-or-flight' modus zijn, grote boosdoeners waren. Ik gunde mezelf nooit rust. Door middel van natuurlijke voeding en leefstijl heb ik mijn gezondheid weer flink weten te verbeteren, waarbij ik me op sommige punten gezonder voel dan ooit tevoren. Hierbij ben ik ook orgaanvlees gaan eten van grasgevoerde runderen, door de vele voedingsstoffen die erin zitten.

Vanuit deze ervaring ben ik een bedrijf begonnen (het weinig rust nemen zit er nog steeds wel in):


Misschien kennen jullie Ancestral Supplements wel. Ik dacht; dit wil ik lokaal hebben, van Nederlandse grasgevoerde natuurrunderen. We zijn sinds kort online, dus als je nieuwsgierig bent, kun je een kijkje nemen op de website. Laat me weten wat je er van vindt, en júist als je kritiek of verbeterpunten hebt. We zijn er allemaal om te leren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.824
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan