Jensen

Thirsty men lusting after narcissistic women are part of the problem, not the solution. Sin of fornication.

Mike
 
Thirsty men lusting after narcissistic women are part of the problem, not the solution. Sin of fornication.

Mike
Is misschien wel zo maar hij is 24.... dan zijn er toch Bestimmte Bedürfnissen

Is ook logisch dat hij, al dan niet gedreven door hormonen, de wereldbevolking wil voortzetten, Or die while trying :)
 
Is misschien wel zo maar hij is 24.... dan zijn er toch Bestimmte Bedürfnissen

Is ook logisch dat hij, al dan niet gedreven door hormonen, de wereldbevolking wil voortzetten, Or die while trying :)
Met die lang rokken zal de besmettingsgevaar kans klein zijn 😂😂, wel link dat soort je zit er zo aan vast allergisch voor latex en de pil is uit Den boze 🤣🤣🤣,
Ik kom uit zo'n omgeving weet waar ik het over heb, voor ik mij aanmelde bij defensie werkte ik vakanties bij de lokale bakker, de bezorg rondes liepen regelmatig uit en dat was niet alleen brood🤣🤣🤣 en ook getrouwd maakte weinig verschil
 
All Women Are Like That. Straks is het echt oorlog en dan is er geen tijd meer voor vrouwelijke afleiding, narcisme en feminisme.

Mike
 
All Women Are Like That. Straks is het echt oorlog en dan is er geen tijd meer voor vrouwelijke afleiding, narcisme en feminisme.

Mike
Daar is nu al geen tijd meer voor Mike, eerst alle rommel opruimen daarna is feminisme en narcisme uit de wereld en vrouwen zijn weer vrouwen...
 
Daar is nu al geen tijd meer voor Mike, eerst alle rommel opruimen daarna is feminisme en narcisme uit de wereld en vrouwen zijn weer vrouwen...
Dat ben ik niet met je eens. Feminisme ligt ten grondslag van de massahysterie. Als je feminisme opruimt, valt het doek voor elke vorm van massahysterie en zal het verhaal van de knutselvirussen en de oplossing daarvoor sneller aarden. Net als vele andere verhalen op dit forum.
 
Dat ben ik niet met je eens. Feminisme ligt ten grondslag van de massahysterie. Als je feminisme opruimt, valt het doek voor elke vorm van massahysterie en zal het verhaal van de knutselvirussen en de oplossing daarvoor sneller aarden. Net als vele andere verhalen op dit forum.
Blijft het zo dat eerst de rommel weg moet, de satanische bende in regeringen financiële instellingen en de mutanten met alleen feminisme zijn we er niet al zou het wel helpen met wakker maken, iedere hulpvraag honoreren, maar alles, wat niet vraagt jammer das verloren in deze oorlog, het is nu erop of eronder
 
Dat is het probleem. We moeten massaal de straat op om verandering te genereren.
Inderdaad dat moet, nu is het probleem die massa op de been krijgen, tot op heden is het niets wat Nederlandse demo's op de been krijgen helaas.
We moeten ook feitelijk alle social media mijden, dwz de tinders en andere fake dating meuk en fakebook kwetter een de goochelaars van google.
Maar dat we iets gaan veranderen met demonstreren heb ik al achter me gelaten lukt niet, het wordt een strijd, de Vaxinazis zullen de komende maanden grote problemen krijgen. En hopelijk binnen een jaar zijn we uit de ellende en zit de ds en aanhang te borrelen in hel 🔥🔥🔥
 
Dit kan het begin zijn van iets moois:

06d74beb-1fa4-4c63-a47a-be2534582539.jpg
Deze demo wordt nl. geheid verboden. We krijgen dan een soort Berlijn op 1 augustus: de autoriteiten sturen dan een politiemacht naar A'dam om de meute van hopelijk minimaal 50.000 verspreid te houden in kleinere groepen. Er is dan geen tijd voor dansende parapluutjes en het zal ook niet gezellig zijn. Wij gaan dan door de politie heen breken omdat onze aantallen te talrijk zijn. Of de laffe Nederlander blijft weer thuis natuurlijk. Maar one can dream...

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dit kan het begin zijn van iets moois:

Bekijk bijlage 2431
Deze demo wordt nl. geheid verboden. We krijgen dan een soort Berlijn op 1 augustus: de autoriteiten sturen dan een politiemacht naar A'dam om de meute van hopelijk minimaal 50.000 verspreid te houden in kleinere groepen. Er is dan geen tijd voor dansende parapluutjes en het zal ook niet gezellig zijn. Wij gaan dan door de politie heen breken omdat onze aantallen te talrijk zijn. Of de laffe Nederlander blijft weer thuis natuurlijk. Maar one can dream...

Mike
Je mag dromen, maar ik heb geen enkel vertrouwen in de gemiddelde Nederlander vergeet niet dat zodra de zwart hemden in actie komen de helft of meer verdwijnt dan zijn de dansende hippies gele regenvangers en dansende vrouwen en verwijfde mannen verdwenen want geen feestje niet gezellig meer, ik ga naar islamsterdam maar is er geen oorlogs mentaliteit ben ik ook zo weer weg, het moet namelijk zo zijn dat zodra de ME optreedt de hele colonne de tegen aanval inzet en dan na de ME de burgermeesteres en politie top van achter hun Bureau of uit hun huis sleept en geboeid met pek en veren door de stad jaagt, niet van dat watterige gedoe met trommeltjes en muziek.
 
Goed om te lezen dat Jensen zijn aluhoedje weer even af heeft gezet. En nu door naar de echte informatie, geen tijd te verliezen!

Mike
 
Je mag dromen, maar ik heb geen enkel vertrouwen in de gemiddelde Nederlander vergeet niet dat zodra de zwart hemden in actie komen de helft of meer verdwijnt dan zijn de dansende hippies gele regenvangers en dansende vrouwen en verwijfde mannen verdwenen want geen feestje niet gezellig meer, ik ga naar islamsterdam maar is er geen oorlogs mentaliteit ben ik ook zo weer weg, het moet namelijk zo zijn dat zodra de ME optreedt de hele colonne de tegen aanval inzet en dan na de ME de burgermeesteres en politie top van achter hun Bureau of uit hun huis sleept en geboeid met pek en veren door de stad jaagt, niet van dat watterige gedoe met trommeltjes en muziek.
Precies dat. Heel benieuwd wat de Nederlanders gaan doen de 5e september.
Bij de vele demo’s waar wij geweest zijn was t net feest. Niet elke keer maar toch. Het is oorlog en doe en reageer zoals t hoort in een oorlog. Vecht. Sta op. Besef. Zie. Weet en voel. En idd niet dansend met een geel pluutje.
Als t wordt zoals vorig jaar Berlijn dan kan er doorgepakt worden. We gaan t zien.

Hier in Portugal is de gemiddelde Portugees volgzaam en bang voor de boetes en mss zelfs wel voor t virus. Maar wij zijn hier met vele aan t verbinden. Veelal buitenlanders. Hebben al met meerdere echt wakkere schuilplekken besproken in de natuur. Voedselvoorraad aangelegd. Diesel voorraad om bij de schuilplaats te kunnen komen. Ik loop met een mes aan mijn riem. Sta mijn mannetje als vrouw zijnde. Door goed te eten. Veel te werken in huis en tuin bouw ik kracht op. Als t nodig is sta ik vooraan. Mijn precipice (zoals Dave van x 22 aangeeft) is allang bereikt en ik wil strijden tot in de tandjes voor mijn en onze vrijheid! Ik ben klaar met t geneuzel. We moeten opstaan en wel NU!
 
Dit kan het begin zijn van iets moois:

Bekijk bijlage 2431
Deze demo wordt nl. geheid verboden. We krijgen dan een soort Berlijn op 1 augustus: de autoriteiten sturen dan een politiemacht naar A'dam om de meute van hopelijk minimaal 50.000 verspreid te houden in kleinere groepen. Er is dan geen tijd voor dansende parapluutjes en het zal ook niet gezellig zijn. Wij gaan dan door de politie heen breken omdat onze aantallen te talrijk zijn. Of de laffe Nederlander blijft weer thuis natuurlijk. Maar one can dream...

Mike
@Trotse boer Hier kunnen we wel heen.
 
Waar is nu die Latijnse machocultuur? Italie, Spanje, Portugal, waar zijn de MANNEN? Te veel bezig met hoe hun haar zit?

Mike
Die is al lang verloren hier. Na jaren rugby te hebben gespeeld in Belgie, tot in 1ste klasse, heb ik dat hier ook nog gedaan als ontspanning. Man, man. Wat een mietjes op een enkele uitzondering na. Ik heb wedstsrijden gespeeld met gestuikte vinger, gekneusde ribben, snel mijn wenkbrauw laten naaien naast de zijlijn en verder spelen, de laatste 15min van een wedstrijd uitgespeeld met een verplettterde teel.... Als ze me vragen of ik ooit geblesseerd ben geweest is mijn antwoord : niet echt.
En dan die spanjaarden, een snotvalling, 3 weken niet kunnen spelen, het regent, niet trainen, een nagel afgebroken, 2 maand out, maar wel allen de mond vol van : ik speel rugby he. Ja watte.

En nu allemaal netjes met hun mondkapje op. Ben trouwens geblokt in de rugbygroep doordat ik zei dat ik niet meedoe aan die zever van testen, temperatuur meten ed
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan