Jensen

Vreemd om te zien hoe Jensen op dit forum ineens tot persona non grata is gebombardeerd, terwijl hij feitelijk weinig tot niets aan verkeerde informatie heeft gegeven.

Het enige wat hij feitelijk heeft gezegd is dat we als mensen niet mee moeten gaan in wederom een onzin narratief dat door m5m bronnen wordt voorgekauwd. Jensen juicht de val van Fauci en Gates ook alleen maar toe.. Maar waarschuwt ook dat de verhalen in de media rond deze personen nog steeds grotendeels pure onzin en afleiding zijn, en zelfs worden verdraaid naar een voortzetting van het Corona narratief. De [DS] is niet dom, en met hun leugens proberen ze nu puin te ruimen.
Het is daarom erg belangrijk dat wij daar als "wakkere" mensen niet in mee gaan.


Jensen [Jensbaba] zijn voorspellingen zijn over het algemeen zeer accuraat gebleken.
Accurater dan menig Q volger/theorist die door de jaren heen een slag hebben geslagen naar de evenementen in de wereld. Ook op dit forum is menig voorspelling gedaan, en heel veel daarvan is niet uitgekomen. (En ja, ik zelf heb daar ook aan bijgedragen)

Het grote probleem met Q is dat er ook een hele hoop letterlijke nonsens omheen hangt. Dit is ook iets wat X22 report duidelijk aangeeft.
Sterker nog, qua "talking points" en algehele positie over diverse onderwerpen liggen X22 en Jensen nagenoeg op de zelfde lijn.
X22 richt zich echter veel meer op de Amerikaanse situatie die momenteel speelt, terwijl Jensen zich richt op Nederland en direct omringende landen.

Qanon bestaat niet.. Het is nonsens en fictie, en in heel veel gevallen een perversie van wat Q eigenlijk is.
We hebben Q, die op 8kun berichten plaatst, en we hebben mensen die deze berichten proberen te ontcijferen en als collectief "Anons" worden genoemd. Dit is geen originele organisatie of beweging..

Toch zie je een hoop ruis op de lijn hier.
Er is een wereldje ontstaan vol bullshit artiesten, loze theorieën en ronduit valse informatie waar veel "insiders" een slaatje uit proberen te slaan. Denk maar aan figuren als Charlie Ward die met zogenaamde "goede bedoelingen" geld probeert te verdienen als adviseur op het gebied van NESARA/GESARA.... en daarbij zichzelf presenteert als een echte "insider"....

Ook zie je dat mensen zich door de jaren heen helemaal blind hebben gestaard op Donald Trump. Uiteraard is Trump een grote speler in dit scenario.. Uiteraard heeft de persoon van Trump menig persoon wakker gemaakt. Maar Trump is maar een onderdeel van iets veel groters. Er zijn allemaal mensen aan het werk om dit in en in corrupte systeem aan banden te leggen.
Ik heb al meerdere uitzendingen van R. Fuellmich bekeken. Het zijn lange uitzendingen, maar hij zegt betreffende het verhaal over Fauci en de Wuhan story hetzelfde als Jensen. Het is waar, maar dit is niet het verhaal. Er is een zeg maar onschuldig virus vrijgekomen en toen dit uitkwam, heeft de DS dit verhaal meteen gekaapt voor hun snode plannetjes, want dat paste zo mooi in hun verhaal. Ik heb dat ook weergegeven op het forum, maar het is aan de aandacht voorbij gegaan. Het ging om de volgende uitzending:

Kijk vanaf minuut 58.

Dorothé
 
En deze volgzame, narcistische energie is... vrouwelijk.

Mike
Het grootste probleem vind ik nog de apathische luie mens.. Daar is sprake van geen enkele energie. Het is echter wel een heel groot deel van de bevolking die zo in elkaar steekt helaas. Mensen die denken dat alles vanzelf komt.
 
Ik heb al meerdere uitzendingen van R. Fuellmich bekeken. Het zijn lange uitzendingen, maar hij zegt betreffende het verhaal over Fauci en de Wuhan story hetzelfde als Jensen. Het is waar, maar dit is niet het verhaal. Er is een zeg maar onschuldig virus vrijgekomen en toen dit uitkwam, heeft de DS dit verhaal meteen gekaapt voor hun snode plannetjes, want dat paste zo mooi in hun verhaal. Ik heb dat ook weergegeven op het forum, maar het is aan de aandacht voorbij gegaan. Het ging om de volgende uitzending:

Kijk vanaf minuut 58.

Dorothé

Ik ga vanavond het filmpje eens kijken.

Het laat wel zien hoe we in deze tijd goed op moeten blijven letten! ;)
 
Het grootste probleem vind ik nog de apathische luie mens.. Daar is sprake van geen enkele energie. Het is echter wel een heel groot deel van de bevolking die zo in elkaar steekt helaas. Mensen die denken dat alles vanzelf komt.
Vrouwelike energie = apathisch/lui. Je bent nog te blue pill.

Mike
 
Ik heb al meerdere uitzendingen van R. Fuellmich bekeken. Het zijn lange uitzendingen, maar hij zegt betreffende het verhaal over Fauci en de Wuhan story hetzelfde als Jensen. Het is waar, maar dit is niet het verhaal. Er is een zeg maar onschuldig virus vrijgekomen en toen dit uitkwam, heeft de DS dit verhaal meteen gekaapt voor hun snode plannetjes, want dat paste zo mooi in hun verhaal. Ik heb dat ook weergegeven op het forum, maar het is aan de aandacht voorbij gegaan. Het ging om de volgende uitzending:

Kijk vanaf minuut 58.

Dorothé

En ik heb al meerdere malen geschreven dat [ZE] Fauci onder de bus gooien in de hoop dat het daar blijft. Maar nothing can stop what is coming, toch? Dit eindigt niet bij Fauci, dit is slechts het begin. Als Fauci valt, valt het hele C19-scenario.

Mike
 
En ik heb al meerdere malen geschreven dat [ZE] Fauci onder de bus gooien in de hoop dat het daar blijft. Maar nothing can stop what is coming, toch? Dit eindigt niet bij Fauci, dit is slechts het begin. Als Fauci valt, valt het hele C19-scenario.

Mike
Ja, dat klopt. Wat dat betreft is het hetzelfde verhaal. Ook R. Fuellmich geeft aan dat hij het geweldig vindt dat Fauci onder de bus gegooid wordt, maar we moeten wel inzien dat het dus niet DE story was. Het virus was en is niet gevaarlijk (weten wij hier als de beste) en het eigenlijke verhaal is de PCR-test-fraude. Met Fauci zullen dan hopelijk meerdere onder de bus gegooid gaan worden en R. Fuellmich is positief over het gehele gebeuren.

Dorothé
 
Vrouwelike energie = apathisch/lui. Je bent nog te blue pill.

Mike
Nee Mike, ik ben absoluut niet "blue pill", en dat is gezien mijn eerdere posts ook een beetje een vreemd label wat me nu opgeplakt wordt.
Jij lijkt zelf nu te verzanden in details en wil heel graag je gelijk halen en maar hameren dat dit alles de schuld is van de vrouw en de vrouwelijke energie.

Alleen dat gelijk heb je van mij al meermaals gekregen. We hebben daar hele topics over op dit forum en daarom wil ik dit topic niet al te veel daarmee vervuilen.
 
Ja, dat klopt. Wat dat betreft is het hetzelfde verhaal. Ook R. Fuellmich geeft aan dat hij het geweldig vindt dat Fauci onder de bus gegooid wordt, maar we moeten wel inzien dat het dus niet DE story was. Het virus was en is niet gevaarlijk (weten wij hier als de beste) en het eigenlijke verhaal is de PCR-test-fraude. Met Fauci zullen dan hopelijk meerdere onder de bus gegooid gaan worden en R. Fuellmich is positief over het gehele gebeuren.

Dorothé
Als Fauci valt, vallen Koopmans en Drosten ook en daarmee de PCTR-test.

Mike
 
En als dat allemaal achter de rug is, dan Hillary in de gevangenis. Jongens, dit MOET uiteindelijk gaan gebeuren. Achter slot en grendel of de doodstraf allemaal, dat gespuis.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan