Jensen

Je vereenzelviigt moslims met andere gelovigen. Het is echt een ander slag, laat ik me maar mild uitdrukken.

Mike
 
Kennelijk ben ik.de enige die de taqiyya van Reiziger bijtijds herkende en beeindigde. Het zij zo. En weer doorrr....

Mike

Wat denk je dat God hiervan vind Mike, dat je in dit geval mij als medemens vals beschuldigd en over liegt?

Wederom vind ik dit heel onsmakelijk hoe je hier omgaat met mensen, daar waar jij de mond vol hebt over tolerantie en respecteren van andere (gelovige).
En dan hebben we ook niet gesproken over de dubbele standaard die jij aan de lopende band toepast.
Als het je uitkomt, dan roep je "context matters" en heb je elke keer een excuses, maar als het om andere gaat, dan telt dat opeens niet meer.
Dit heeft niks met "wakker" zijn te maken en is verre van waarheidsbevinding. Dit is gewoon een dubbele standaard hanteren en selectief informatiebronnen eruit pikken, gebaseerd op wat dat moment in het straatje (ego) past.
Tevens vind ik het ook onsmakelijk dat je valse informatie verspreid om jou foutieve mening te onderbouwen, zolang het om de Islam en Moslims gaat, dan is klaarblijkelijk alles getolereerd, dan maakt het niet uit dat het valse claims, leugens en verdraaiingen zijn.
Raar ook dat je elke keer het geloof erbij haalt, terwijl ik het over Zelenko en Jensen had, dat bevestigd helaas alleen maar dat je niet inhoudelijk en objectief met bewijzen kan komen, maar slechts op je ego voortvaart, jammer dat ik dat moet constateren.
Zelenko is opeens een white hat volgens jou en Jensen is nadat je hem de delegatie van de Nederlandse White hats hebt benoemd, nu opeens niet meer onze vriend en loop je hem belachelijk te maken.

Nergens kom je met een eenduidig bewijs, slecht met ernstige beschuldigingen en valse claims van extremistische websites.
Weet je wat hier het dubbele aan is, je waarschuwde zelf tegen zionisten, maar gebruikt wel websites van zionisten of die door zionisten worden gefinancierd. Dubbele standaard.
Leuk geprobeerd trouwens, dat als ik je aanspreek op valse anti-islam propaganda websites (o.a. www.thereligionofpeace.com, jihadwatch.org,) die bekend staan om hun valse claims, verdraaiingen en eigen interpretatie van de Quran en profetische overleveringen, dat je dan ogenschijnlijk met een andere website komt, namelijk die van Robert Spencer (robertspencer.org). Je laat hiermee zien dat je weet dat je met valse bronnen komt, maar de indruk probeert te wekken dat je met een "nieuwe" bron komt, die "ook" hetzelfde zegt over dit onderwerp. Weer leuk geprobeerd Mike.
De bovengenoemde websites, zijn namelijk allemaal gelinkt aan en/of van Robert Spencer . Een persoon die door o.a de jawel, Anti Moslim en haat groep David Horowitz Center wordt gefinancierd, een zionistische organisatie die enorme kapitalen vrijstelt om pro-Israel en anti-Moslim/haat te verspreiden over de rug van o.a. Robert Spencer . Alles wordt uit de kast gehaald om Moslims en de Islam in een zo negatief mogelijk daglicht te zetten, valse claims, leugens en aanzetten tot haat schuwt men binnen deze clubs niet.

Robert Spencer claimt dat hij een "expert" is op het gebied van Islam, maar hij maakt zelfs fouten in Islamitische basis kennis, die letterlijk kleuters op de kleuterschool in islamitische landen geleerd krijgen.
Dan hebben we niet eens gesproken over nazi's, marxisten en personen die anti-Christenen zijn waar hij mee samenwerkt, heel vreemd als je claimt dat je Katholiek(Robert Spencer) bent en gefinancierd wordt door Joden, maar dan gelijke tijd werkt met nazi's marxisten en personen die anti-Christen zijn, is het niet?! Tevens liegt hij zijn volgers voor met allerlei valse claims/informatie in zijn boeken en zelfs verkondigt hij dat 9/11 door Moslim terroristen is gepleegd. Zelfs de gemiddelde slapende persoon weet inmiddels dat 9/11 een inside job was, wat te zeggen van een zo gezegde "wakkere" persoon zoals jou Mike, die zou "normaal" gesproken al lang weten dat zo'n gestoorde persoon als Robert Spencer geen bron is om informatie van aan te nemen, met zijn valse claims en leugens. Maar in dit geval maakt het natuurlijk niet uit, want zijn claims passen in jou straatje. Je laat zien dat je niet objectief bent en puur op je ego en emoties voort vaart, waar jij de mond vol van hebt, als het om andere (forumleden) gaat. Dit heeft zoals ik al vaker heb gezegd, niks met waarheidsbevinding te maken en wakker zijn, gelukkig zie ik dat er forumleden zijn die dit door hebben.
Ik ben net als jullie ook een mens die zich inspant om de waarheid die ons is achtergehouden te delen en het goede voorheeft met ieder persoon, ongeacht geloofsovertuiging, ras, kleur of geaardheid. En de informatie die ik deel, hoef je niet klakkeloos aan te nemen, ga ook zelf op onderzoek op een onbevooroordeelde manier. Link de waarheid niet aan personen, niet aan mij, niet aan Mike of wie dan ook, doe altijd je eigen "onbevooroordeelde" onderzoek.

Robert spencer is tevens vriend van de EDL (English Defense League) een rechtsextremistische organisatie die direct bevriend is met nazi's, zelfs nazi's bevestigen dat.
Hij is zelfs verbannen om een toespraak te geven in de UK bij een rally van deze EDL.
Nog meer vrienden zijn Rabbi Nachum Shifren, en ra ra...deze zionist is ook vriend van de EDL en heeft ook met anti Moslim/haat protesten ook hand in hand meegelopen met de EDL.
Zelfs de nazi's die toegeven dat EDL onder hun opereert, zijn hier niet van gecharmeerd.

Rabbi Nachum Shifren ook "toevallig" een overtuigd Lubavitch of te wel Chabad, dezelfde sekte als dr Zelenko. Zien we de link al? Deze mensen verkleuren naar gelang de omstandigheden, duivelse aanbidders die zwarte magie toepassen en die zij aan zij- hand in hand, samen staan met wat je zou zeggen hun "vijanden. Niets is zoals het lijkt…wolven in schapenkleding die allemaal een aparte agenda lijken te hebben, maar uiteindelijk onder een hoed opereren met nazi's, marxisten, anti-Christelijke personen etc.
Deze zieke mensen hebben een dubbele zionistische agenda en ze laten het niet na om elke keer van kleur te veranderen als het hun uitkomt.

Lars Hedegaard een persoon die openlijk toegeeft dat hij een Marxist is, is tevens een partner van Robert Spencer. Nog niet overtuigd?

Nog een vriend en partner van Robert Spencer en dit hele cabal clubje is Sigurfreyr Jónasson . Een overtuigd eugenetica fanatist en zacht gezegd een gestoorde sympathisant van zwarte magie . https://www.pinterest.co.uk/sigurfreyr/magick/ , hij heeft veel sympathie voor zwarte magie en de beoefenaars (tovenaars) daarvan, hij heeft zelf ook deelgenomen aan een sessie van zwarte magie en duivels aanroeping. Zijn website zit vol over zwarte magie en satan aanbidders/vrijmetselaars zoals Aleister Crowley en ook heeft hij een voorliefde voor zieke(duivelse)/symbolische kunst. Voor het gemak heb ik zijn website link via een translate gezet, https://www-sigurfreyr-com.translat..._sl=is&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=en&_x_tr_sch=http

En ik weet dat zelfs dit nog voor sommige niet voldoende is om in te zien in wat voor val ze getrapt zijn en (onbewust) het gif van deze cabal marionetten hebben overgenomen en verspreid.

Er is nog veel en veel meer, jammer ben ik niet door jou (Mike) in de gelegenheid gesteld om dit te delen met alle goede bedoelingen, want besef dat de cabal ook is geïnfiltreerd onder de wakkere mensen in alle lagen. Het is naïef om te denken dat de cabal niet onder ons zit en bijvoorbeeld in het geval van Zelenko door een "mooi" protocol, te "denken" dat hij bij ons hoort en sterker nog dat je hem als white hat betiteld. Dit is "precies" wat ze aan het doen zijn en wat ze altijd al hebben gedaan, infiltreren binnen de groep via een wolf in schapenkleding en dan een deel waarheid vertellen om ons onachtzaam te maken en dan valsheid/misleiding er doorheen te gooien om ons de ondergang in te trekken.
Ik merk ook dat het beeld wat sommige hebben over de Islam, duidelijk is terug te vinden op de anti-Islam/haat website, zonder dat men het doorheeft dat ze het gif van deze extremisten overgenomen hebben.
Niet raar dat bijvoorbeeld een Breivik die 70 onschuldige mensen doodschoot, in zijn eigen woorden heeft gezegd dat o.a Robert Spencer & Pamela Geller (tevens een gestoorde zionistische partner van Robert Spencer) een inspiratiebron van hem waren. Ze zijn beide tig keren benoemd in zijn manifest.

Dezelfde Robert Spencer (en zijn kartel) gaan door met de Anti-Moslim/Islam haat, ook nu met Ukraine, waarin Moslims van speciale eenheden met succes, vanaf het eerste moment op de voorhoede hebben gestaan om het Oekrainse volk te bevrijden van de nazi's en zionistische corrupte/satanische regering.
De beelden waarin Moslim Allaahoe Akbar ( God is de Allergrootste) roepen, nadat ze een flatgebouw beschieten waarin Azov (nazi) terroristen zich schuilhouden in de bovenste verdieping, word weer door Robert Spencer misbruikt om Moslim/Islam haat te verspreiden. Hierin wordt wederom weer duidelijk hoe Robert Spencer zijn volgers aan de lopende band voorliegt met angst/bangmakerij en valse claims over Moslims. Men begrijpt niet eens de context of zelfs de betekenis van Allaahoe Akbar, maar word hierdoor (zoals een sluwe Robert Spencer weet) weggejaagd van de waarheid, omdat het woord "Allaahoe Akbar" sinds 9/11 bij vele een gedachten opwekt van "barbaarse terroristen". Slim truckje dus die de cabal elke keer gebruiken om dit keer op keer te asoceren met "slecht en kwaad", zo jaag je de mensen natuurlijk weg alvorens ze inhoudelijk weten waar het over gaat of wat de context is.
Het is tevens bekend dat het Oekraïense (nazi) leger zich onder de burgers verstopt en de burgers op deze manier doelbewust in gevaar brengt. In de desbetreffende video bevinden de nazi's zich in de bovenste verdiepingen, daar wordt ook duidelijk op geschoten. In de video worden in de onderste verdiepingen vrouwen en kinderen bevrijd door Moslims, daar wordt natuurlijk niks over gezegd, behalve dat in de video tekst staat dat het propaganda is.
Er zijn overigens nog veel meer video's waarin Moslims burgers bevrijden en/of eerste hulp verlenen aan Oekraïense burgers die misbruikt en/of beschoten zijn door hun eigen Oekraïense (nazi) leger en regering.
Dat soort video's zien of horen we nergens over in de media en overigens zie ik jou Mike daar ook nauwelijks wat over zeggen.
Vanuit Russische kant wordt er in ieder geval lovend gesproken over de enorme strijd en moed die Moslims hebben verricht om het Oekraïense volk te bevrijden en de kinderhandel, witwaspraktijken van de cabal en de biolabs op te doeken. Op o.a dit telegram kanaal, zie je video's waar burgers bevrijd worden en eerstehulp aan wordt verleend https://telegram.me/RKadyrov_95 . Voor de volledigheid wil ik erbij vermelden dat ik dit kanaal of de makers ervan op geen enkele wijze support, het is slechts bedoeld om de beelden te laten zien die verdraaid worden door de media of niet getoond worden.
De geschiedenis word ons achtergehouden en net als hier, weten vrij weinig mensen dat Moslims (Marokkanen en Algerijnen) op de voorhoede stonden en dapper hebben gevochten tegen de Nazi's in de tweede wereldoorlog ( in Italië, Frankrijk o.a). Uitgerekend in Nederland hebben ze ook gevochten en hun levens gelaten om o.a het Nederlandse volk (Joden en Christenen) te bevrijden.

Hier via twitter(voor diegene die geen toegang tot telegram hebben) enkele beelden uit het bovengenoemde kanaal, van Moslims die met Rusland vechten tegen nazi's/cabal en het Oekraïense volk bevrijden. Note: Deze twitter kanalen waar ik naar link ken ik niet inhoudelijk, mij gaat het slechts om de beelden, waarvan ik weet dat ze van het bovengenoemde telegram kanaal komen:







Moslims "terroristen" met baarden, die ongelovige haten en ze allemaal afslachten? Of is de werkelijkheid toch iets anders....ik weet het, het is een red pill

En voor alle duidelijkheid, ik zal een duidelijke nuance erbij zetten, ik ben niet per se een fan van Putin/Kadirov of bepaalde groeperingen die de Islam misbruiken om hun extremistische gedachtegoed te verspreiden of zaken doen die indruisen tegen de Islam, maar ik vermeld de andere kant van het verhaal die door de media niet wordt verteld. Namelijk dat Moslims hier Oekraïners aan het bevrijden zijn van de corrupte nazi/zionistische regering van Oekraïne en dat de Cabal hier mede door de Moslims een flinke klap te verduren krijgen. Weet dus wie de echte vijand is en trap niet in de false flag operaties, zogenaamde islamitische groeperingen (Isis, Al Qaida, Sjieten, Moslimbrotherhood etc. etc.) die door de Cabal zelf zijn opgezet en/of geïnfiltreerd om de mensen op een dwaalspoor te zetten, zodat de Islam/Moslim in een slecht daglicht gezet worden.

Trap niet in de val van de cabal, ze willen ons verdelen, haat zaaien tussen ons en ons weghouden van de waarheid. Ik vind het oprecht erg dat Mike daarin is getrapt en ik had liever gezien dat je niet zo koppig zou zijn en naar de juiste bronnen zou raadplegen, in plaats van een club dwalende duivels, leugenaars en bedriegers die zelf om de haverklap van politieke voorkeur veranderen (dubbele agenda) en/of zelf vuist diep in de cabal zitten.
Het probleem is niet de Islam en ik weet dat dit een red pill is door de enorme haat en anti-Islam campagnes. Isis, Al Qaida, Taliban, Hamas, Hezbollah, Moslimbrotherhood, Sjiieten, etc en de marionetten die de cabal uitzet, zoals het bovengenoemde clubje van o.a Robert Spencer en Pamela Geller. Trap er niet in, allemaal rookgordijnen die de cabal heeft opgezet.
Ik merk dat men half niet weet wat er afspeelt en trapt in door de cabal opgezette vallen, hiermee gaan we de oorlog niet winnen en blijven we verdeeld.

Ik ben hier niet alleen voor mezelf, ruim 7 jaar lang ben ik lid geweest van het forum en heb ik geprobeerd om mijn positieve bijdrage te leveren aan dit forum.
De spijker was al op de kop geslagen nadat jij Mike mijn gedeelde kennis en visie interessant vond en mij persoonlijk aanmoedigde om meer te vertellen over al die kennis die ons al die tijd is achtergehouden.
Letterlijk 1 dag nadat bekend was dat ik Moslim was, was al die kennis en mijn visie opeens niet meer interessant en waardevol, zet jezelf dan de spiegel voor en neem jezelf dan eens onder de loep, want is dit nou eerlijk en rechtvaardig naar jezelf en andere toe? Is dit objectief en waarheidsbevinding te noemen? Nee, dit heeft daar niks mee van doen.

Natuurlijk kan ik zo makkelijk met allemaal etiketten weggezet worden als ik geband word, maar ik vond dat ik dit moest verduidelijken voor diegene die echt oprecht opzoek zijn naar de waarheid en niet willen misleid worden door de cabal.
Ik geloof ook dat iedereen dat hier wil, dat hebben we allemaal gemeen, dat is ook de reden dat ik meerdere malen een account heb moeten aanmaken om duidelijkheid te geven over valse claims, leugens en verdraaiingen, gezien ik vind dat ieder persoon recht heeft om verduidelijking te krijgen. Dit zie ik als een stuk verantwoordelijkheid die ik moet nemen in de strijd om onze vrijheid terug te krijgen en ja dat moeten we samen doen, ongeacht onze verschillen in kleur, afkomst, geaardheid en geloofsovertuiging.

Er zijn gelukkig forumleden die het niet eens zijn met de ban die ik heb gekregen en mijn waardering en respect dat jullie je hierover hebben durven uit te spreken.

Reiziger
 
Reiziger blijft in diverse gedaantes terugkomen en is zojuist wederom verwijderd. Ik wil wel op 1 ding ingaan dat hij noemt: het feit dat Tsjetjeense moslims zij aan zij strijden met Russische christenen in Oekraine. Dat is idd fantsstisch om te zien! Maar bedenk dat de Tsjetjenen in de jaren '90 werden ingezet door de Deep State om Poetin uit het zadel te wippen. Poetin deed toen wat Sun Tzu voorstaat: vermijd bij voorkeur strijd, maar indien dit onvermijdelijk is wees dan meedogenloos. De Russen hebben daar op niet mis te verstane wijze huisgehouden en laten zien wie de baas is, vergelijkbaar met Dzjengis Kahn. Nu zit daar Kadyrov en die zegt: Putins goeie man. Met duizenden tegelijk geven die Tsjetjenen zich nu op om voor Vladimir te mogen vechten. Zo werkt dat met moslins: wals over hen heen, anders doen ze dat bij jou.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Poetin deed toen wat Sun Tzu voorstaat: vermijd bij voorkeur strijd, maar indien dit onvermijdelijk is wees dan meedogenloos. De Russen hebben daar op niet mis te verstane wijze huisgehouden en laten zien wie de baas is, vergelijkbaar met Dzjengis Kahn. Nu zit daar Kadyrov en die zegt: Putins goeie man. Met duizenden tegelijk geven die Tsjetjenen zich nu op om voor Vladimir te mogen vechten. Zo werkt dat met moslins: wals over hen heen, anders doen ze dat bij jou.

Mike
Dat zien wij in het Westen.
 
Reiziger blijft in diverse gedaantes terugkomen en is zojuist wederom verwijderd. Ik wil wel op 1 ding ingaan dat hij noemt: het feit dat Tsjetjeense moslims zij aan zij strijden met Russische christenen in Oekraine. Dat is idd fantsstisch om te zien! Maar bedenk dat de Tsjetjenen in de jaren '90 werden ingezet door de Deep State om Poetin uit het zadel te wippen. Poetin deed toen wat Sun Tzu voorstaat: vermijd bij voorkeur strijd, maar indien dit onvermijdelijk is wees dan meedogenloos. De Russen hebben daar op niet mis te verstane wijze huisgehouden en laten zien wie de baas is, vergelijkbaar met Dzjengis Kahn. Nu zit daar Kadyrov en die zegt: Putins goeie man. Met duizenden tegelijk geven die Tsjetjenen zich nu op om voor Vladimir te mogen vechten. Zo werkt dat met moslins: wals over hen heen, anders doen ze dat bij jou.

Mike

Het is niet dat ik in diverse gedaantes blijf komen omdat ik dat zo graag wil, het is omdat het helaas zo moet, omdat jij het nodig vind om mij zonder geldige reden te verbannen.
Maar natuurlijk probeer je ook hier weer een karikatuur van mij te schetsen. Mensen zijn niet dom Mike, ieder weet dat je een nieuwe account moet aanmaken en dat je na een ban, niet meer kan inloggen met je vorige account. Daarnaast ben ik gewoon transparant door "Reiziger" aan het einde van me bericht te zetten, zodat iedereen weet om wie het gaat, wederom weer leuk geprobeerd Mike. Dit is heel veelzeggend over jou helaas.
Ik heb mijn beweegreden in de vorige post verduidelijkt, samengevat: dat andere forumleden het recht hebben om verduidelijking te krijgen, omtrent de valse claims en verdraaiingen.
Ik wil mij ook niet verlagen tot beledigingen en persoonlijke aanvallen op jou, zoals jij dat wel op mij heb gedaan.
De zaken die ik benoem zijn ook slechts een feitelijke constateringen, net als dat jij over mij liegt en websites gebruikt van extremisten/zionisten die een agenda van de cabal volgen.

Je geeft wederom geen inhoudelijk antwoord op mijn post, je komst zoals bij vorige posts slechts met een rookgordijn.
Waarom ga je niet inhoudelijk in op je valse claims over dr.Zelenko dat hij een White hat is? Waarom zeg je niks over dat je Jensen een Nederlandse delegatie van de White hats noemde en nu belachelijk maakt?
Waarom zeg je niks op mijn weerlegging op personen en extremistische (haat)websites die jij volgt en met regelmaat citeert en gebruikt als bron van valse claims, leugens,verdraaiingen en haat verspreiding over Moslim en de Islam?


Waar haal je het vandaan dat Moslims nu vechten voor Putin omdat hij over hun heeft gewalst?! Een drogreden die je gebruikt, om te verbergen dat de Moslims uit eigen beweegredenen naar Oekraïne zijn gegaan om de cabal te bevechten en het Oekrainse volk te redden.
Dat Putin en Kadirov zo goed zijn, heeft met onderlinge afspraken te maken die na de oorlogen hebben plaatsgevonden en niks met dat Putin over de Moslims heeft gewalst.
Je hebt dus duidelijk geen enkel benul waarom de Moslims nu zij aan zij met de russen vechten, wie doet zich hier nou als de "expert" voor? Waar is je bewijs? Wederom kom je met beweringen die je nergens onderbouwt.
Je haat die de cabal je door anti-Islam propaganda heeft ingeboezemd,zit helaas diepgeworteld Mike.
Je kan er helaas niet meer omheen dat Moslims de cabal bevechten en het Oekrainse volk aan het redden zijn uit de handen van de nazi's en bloeddorstige zionistische regering., toch probeer je nog een drogreden te vinden om de schijn te wekken dat Moslims dit alleen doen omdat ze bang zijn voor Putin.
Jammer Mike, de Moslims hebben dit uit eigen beweegreden gedaan en dat is natuurlijk heel zuur voor alle haters.
Dit gegeven feit spreekt natuurlijk al de valse claims die tot nu toe werden gedaan door Moslim/Islam haters enorm tegen en dat is zoals ik al eerder zei een enorme red pill voor diegene die altijd hebben gedacht dat de Islam en de Moslim de slechteriken waren.
Het tij is aan het keren en het doek is gevallen voor de cabal, dat de Islam niet de boosdoener is en de Moslims niet de slechteriken zijn, hoort allemaal bij de grote onthulling en the great awakening, de waarheid valt straks niet meer te verbergen.


Hier nog de de post waar ik het over had.

Bij deze heb ik gedaan wat ik moest doen.
Ik denk dat mijn posts voor vele forumleden, zaken hebben duidelijk gemaakt en dat ieder zelf op onderzoek kan gaan.
Toegegeven, had ik graag nog veel met jullie willen delen (over zwarte magie, hoe je je daar tegen kan beschermen etc. en andere onderwerpen), maar ik vind dat het moment is aangebroken om te stoppen. Ik hou de eer aan mezelf en ga niet meer een account aanmaken om keer op keer valse claims, leugens en verdraaiingen te weerleggen.

Ik hoop dat er een moment komt dat je je ego opzij kan zetten, want dit gaat niet om jou of mij Mike, maar om de waarheid waar we allemaal en samen voor moeten vechten.

Geen haat voor de rest naar jou als mens Mike

Groet,

Reiziger
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.126
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan