Jensen

https://jensenpodcast.nl/episode/de-jensen-podcast-episode-43/

Jensen weet precies hoe de wereld in elkaar steekt beweerd hij,

Ik zou dan graag eens van hem horen waarom Katy perry wegkomt met aanranding. Illuminatie misschien.
 
De aflevering van Jensen van gisteravond laat zien dat Robert Jensen nog lang niet wakker is omtrent 9/11, maar wel wakker aan het worden is. Ik beschouw Jensen dan ook als 'mainstream rechts alternatief' (op een soortgelijk niveau als TPO, DDS en GS), maar ik ga niet elitair doen: er lopen velen rond zoals hij die zich 'rechts' noemen. Bewustzijnsverandering is een langzaam proces voor zovelen, het is niet anders. Daarom is de focus op Building 7 zo belangrijk. Dit gebouw werd niet getroffen door een vliegtuig, maar evenals WTC 1 en 2 (die wel zijn getroffen door een vliegtuig) zakte dit gebouw in elkaar in 10 seconden of minder. WTC7 is dan ook 'the smoking gun' voor de normies. Daarom plaats ik hier onderstaande video van Where We Go 1 We Go All over Building 7:



Mike
 
Q kan niet te snel gaan met berichtgeving omdat het volk dat niet aan kan.

Ik denk dat het bij Jensen precies hetzelfde is. Dat hij over dit soort conspiracy zaken begint is voor veel mensen al op het randje maar gaan hun mate van bewustzijn wel verleggen Eerst NWO en nu 9/11. Hij tast af hoever de luisteraar wakker is en zal denk ik elke keer een beetje verder gaan.
 
Is Jensen niet 'part of The Plan' om buiten de reguliere media om de kijkers en luisteraars wakker te schudden?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.308
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan