James O'Keefe

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Nu James O'Keefe is weggeschopt uit Project Veritas verdient hij nu wel zijn eigen topic.



Mike
 
James O’Keefe says OMG has a big story coming next week about “perhaps even more significant of an institution than Pfizer” 👀

Twitter ()

 
DDoS-aanvallen op OMG Media na Blackrock-onthullingen:
 
Paul heeft weer even e.e.a vertaald:
BlackRock Recruiter die over het lot van mensen beslist, zegt: "Oorlog is goed voor business"

De O’Keefe Media Group (OMG) heeft een nieuw verhaal gepubliceerd dat zich focust op wellicht James O’Keefe’s meest krachtige onderzoeksonderwerp tot nu toe: BlackRock Inc.

In de ongeveer 7 minuten interessante undercover beelden omschrijft een BlackRock Recruiter, genaamd Serge Varlay, hoe BlackRock in staat is ‘de wereld te runnen’. De beelden werden opgenomen gedurende de loop van verschillende bijeenkomsten in New York door één van OMG’s undercover journalisten.

Blackrock is ‘s werelds grootste investeringsmaatschappij en heeft nagenoeg alle bedrijven in handen: media (oa. CNN en Fox News), bierproducenten, social media, winkelketens, en de grote farmaciebedrijven.

Ik heb een paar van de belangrijkste opmerkingen van hem vertaald:

“BlackRock wil niet in het nieuws, ze willen niet dat mensen over hen praten, ze willen nergens op de radar te zien zijn. Ik vermoed dat het is omdat het makkelijker is dingen te doen als mensen er niet over nadenken.”

“Al deze financiële instellingen kopen politici. Je kan die fucking berg geld nemen en dan begin je mensen te kopen.”

“Ik zal je vertellen, het gaat er niet om wie de president is. Het gaat erom wie de portemonnee van de president beheert.” (Opmerking Paul: Nu snap je ook dat ze Trump niet konden ‘kopen’, hij was geen politicus, maar een zakenman en multimiljardair) (de undercover journaliste vraagt wie die portemonnee beheert?) De recruiter: “De hedge fondsen, BlackRock, de banken, deze gasten runnen de wereld.”

“Campagne financiering. Yup, je kan je kandidaten kopen. Het is duidelijk dat we het systeem op zijn plek hebben. Ten eerste zijn er de politici. Deze gasten zijn fucking goedkoop. Heb je 10.000 dollar? Dan kun je een politicus kopen.”

“‘Ik kan je nu meteen 500.000 dollar geven, geen vragen stellen. Ga je doen wat gedaan moet worden?’”

Op de vraag wie dat doen: “Iedereen doet dat. En het maakt niet uit wie er wint, ze zitten in mijn zak op dat punt.”

Over oorlogen en hoe goed die zijn voor de business van BlackRock:

Vraag: “Heb je iets te zeggen over de Oekraïne-Rusland oorlog?

“Ja, ik bedoel, ik heb daar mijn gedachten over. Oekraïne is goed voor de zaken, dat weet je, toch? Ik geef een voorbeeld, Rusland blaast Oekraïense graansilo’s op, de prijs van tarwe schiet omhoog. De Oekraïense economie is nauw verbonden met de tarwemarkt, de wereldwijde tarwemarkt. Prijzen van brood, letterlijk alles gaat op en neer. Dat is fantastisch als je in de handel zit. Veranderlijkheid creëert mogelijkheden winsten te maken, Oorlog is fucking goed voor zaken doen.”

“BlackRock beheert 20 biljoen dollar (1 biljoen is een miljoen maal een miljoen). Dat zijn niet te bevatten getallen.”

“Jij lijkt wel een undercover journalist, normale mensen geven er geen donder om, dat gaat hen te boven.” (En de dombo heeft nog niet door dat hij daadwerkelijk met een undercover journalist heeft te maken.)

E zo gaat het nog even door.

Ik geef om af te sluiten nog even een citaat afkomstig van de website van BlackRock, en zoals altijd als het om Deep State lieden gaat, moet je ALLES wat zij zeggen en beweren 180 graden omdraaien!!:

‘Uw belang staat altijd voorop. Alles wat we bij BlackRock doen, is gericht op één doel: meer mensen helpen hun financiële toekomst goed te regelen.’
 
Nadat James O’Keefe het mannetje van BlackRock op de hoogte brengt dat hij met een undercover journaliste van hem (O’Keefe) te maken heeft gehad, loopt het kereltje weg en gaat een politiebureau binnen en wil dat James hem volgt. James doet dat niet en merkt terecht op”Normaal lopen de criminelen weg van het politiebureau, nu lopen ze er naar binnen.”
 


En voor mensen zonder X:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.399
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan