Ja Nu wil ik vet!

G

Guest

Guest
Hallo mensen,

Zoals jullie begrijpen ben ik nieuw hier (waarom zou ik mij anders voorstellen...)

Op een van de Niburu bijeenkomsten (de soevereine mens) ben ik een aantal 'aanhangers' van deze manier van eten tegen gekomen. Mijn interesse was al snel gewekt. Iemand die gezondheid onderzoekt ipv ziekte.... hé hé, is er eindelijk iemand wakker geworden dacht ik. Maar ja, dat was al bijna 100 jaar geleden, nu ben ik het die wakker is geworden.

Ik ben mij aan het inlezen op de site en zie gelijk de logica van het eten op deze manier in. Het is zo voor de hand liggend dat ik er zelf niet op gekomen ben (zoals dat met veel dingen zo is...)

Ik woon in het oosten van het land, met ruimte voor een moestuin (wat al jaren een hobby van mij is). Ik hou mij bezig met dingen als vrije energie, wetgeving (soevereiniteit), natuurlijk wonen en leven en ben (samen met ander) bezig met plannen om zo natuurlijk mogelijk te wonen en leven.

Leuk om te lezen dat er veel mensen actief op deze site zijn!

Groet Erik

 
Welkom Erik,

leuke forumnaam, en uiteraard welkom. Ik ben erg benieuwd waar je woont, in woon ook in oostnederland, maar ja, dat is een redelijk ruim gebied.

Nieuw in Hengelo: slagerij met varkensvlees van de Feijterhof en met brood van Menno. Geopend van woensdag tot en met zaterdag :D Ik word hier helemaal blij van.

 
Erik, een geweldige naam: nuwilikvet. 8O

Wij hebben elkaar ontmoet op de Niburu bijeenkomst, hebben na de bijeenkomst nog met je bij de koude open haard gezeten en gepraat.

Naar aanleiding van jouw verhaal over de atlas correctie hebben wij een afspraak gemaakt om dat te laten doen.

Misschien is het leuk om jouw ervaring daarover te delen met iedereen hier op dit forum.

Maak er maar een nieuw topic over.

Zou jij je email adres aan Mike willen mailen, we willen graag even contact met jou over de oplossing die je hebt om de bestaande verbrandingsmotoren veel zuiniger te laten functioneren. Je mag er natuurlijk ook een nieuw topic over openen.

Kunnen we er allemaal kennis van nemen.

Maar je email adres zouden we evengoed graag willen weten.

 
Quote:
Nieuw in Hengelo: slagerij met varkensvlees van de Feijterhof en met brood van Menno. Geopend van woensdag tot en met zaterdag Ik word hier helemaal blij van.


Dirtsa,

Wat leuk voor je. En ik kan me voorstellen dat je er helemaal blij van wordt.

Wij hebben de laatste dagen ook zo'n euforie gevoel.

Er komen allemaal leuke dingen op ons pad, waardoor we dan weer veel op internet zitten (om verder uit te spitten) en dat geeft zo'n 'flabbergasted' gevoel. Leuk joh.

 
Ha mensen, bedankt voor de reacties,

De plaats waar ik mij gevestigd heb is Brummen, iets minder oostelijk dan Hengelo en Hengelo (ik neem aan dat Dirtsa in Overijssel woont), leuk dat er daar ook een goede slager is gekomen. Gelukkig is er vlak bij mij (in Zutphen) een 'groene' slager, waar ik graag mijn vlees haal.

Poekie: leuk om hier van je te lezen. Die atlas-correctie zal je goed doen (is mijn ervaring en die van mensen die het ook hebben laten doen). Voor alle die dit niet kennen de atlas is de bovenste wervel van de ruggengraat die aansluit op je schedel, bij 99% van de mensen staat die scheef wat (ongemerkt) problemen geeft, een correctie is een simpele eenmalige ingreep die je veel beter laat functioneren, zowel geestelijk als lichamelijk. (zie www.atlasprofilax.com = het overkoepelend orgaan).

Over een van de oplossingen voor de uitstoot (en verbruik) van verbrandingsmotoren wil ik wel een topic openen, net als de atlascorrectie, maar dan moet ik eerst even tijd en zin (om het goed te verwoorden) vinden, dat komt nog.

Ik mail mijn email naar Mike.

Groet Erik

 
Erik,

Niet te geloven, de drummer van mijn band komt uit Brummen en ik geef daar om de 2 weken gitaarles! Laten we eens iets afspreken! Ik heb nu je emailadres, dus dat doen we buiten het forum om.

Mike

 
Brummen...wel een eindje hier uit de buurt hoor Erik. Maar jij kunt dan wel weer afspreken met Mike, ook leuk hoor :mrgreen:

 
welkom Nuwilikvet, erik :) veel plezier op de forum! de atlas methode ziet er interessant uit zeg. en de moestuin thuis - fantastisch! volgens mij kunnen we veel van je leren.

 
Ha Mensen,

@Mike: lijkt mij leuk je te ontmoeten, mail me als je in de buurt bent, dan spreken iets we af.

@Dritsa: ja dat heb je zo ver oostelijk, dan zit je in een achterhoek.....

Dank Claireelis, hoe veel je kan leren hangt net zo veel van jou als van een ander af (mij?), maar bedankt voor het vertrouwen :D

Groet Erik

 
Hallo Erik, kun je misschien concreet vertellen hoe jij beter lichamelijk en geestelijk functioneert na de atlascorrectie?

Wat het verschil is dat je merkt voor en na de correctie?

Alvast dank!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.839
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan