Johnny
Well-known member
US $8.46 20% Off | 1 bottles 5mg AnthelmintiN 100tablets New
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Binnen 2 weken 10 potjes binnen. Erg snel en goedkoop!Ik heb vandaag 20 potjes binnen gekregen van deze...3 okt besteld
![]()
6.08US $ 23% OFF|Meest Populaire Lucky Mystery Box 100% Verrassing Dier Zorg Bacteriedodende Mectin Tabletten Voor Orale Ontworming Miteschristmas Gift| | - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Inderdaad, heb net 4 pakketjes ontvangen waarvan 2 van 4-9. Komt dus goed, geduld.Zojuist 3 pakketjes binnen gekregen, besteld op 1 september j.l. pffff.... Er is nog hoop voor mensen die nog op pakketjes wachten.
Op 22 oktober, 10 potjes besteld, vandaag binnengekregen, bedankt Cita voor de link.Ik heb vandaag 20 potjes binnen gekregen van deze...3 okt besteld
![]()
6.08US $ 23% OFF|Meest Populaire Lucky Mystery Box 100% Verrassing Dier Zorg Bacteriedodende Mectin Tabletten Voor Orale Ontworming Miteschristmas Gift| | - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Uitzonderingen van de mondkapjesplicht: Faceshield, schriftelijke verklaring of je laat medicijnen zien. Ik neem een potje IVM in mee voortaan.
video van rijksoverheid.
€311.53 en dan 3mg 180 pillen??? Nja.... ietjes duurder ..Via https://versandapotheke-de.de/ Stromectol
lvt 2 weken
precies ook bij ons is weer binnen gekomen....zelf gebruik ik de homeopatische korrels van iver die voor mij zijn gemaaktIk zie nu te vaak links voorbij komen naar peperdure Stromectol (IVM voor menselijk gebruik), allemaal van nieuwe forumleden. Ik krijg de indruk dat er hier vallen worden gezet. Mensen, tuin er niet in, Stromectol wordt vaker wel.in beslag genomen dan niet. Blijf bestellen bij Roli, we zien de pakketjes gewoon weer aankonen na een wat moeizame maand oktober. Bestel het hier:
Let niet op wat je ziet in het plaatje, maar klik de link aan en kies welke 'kleur' je wil.
Mike
sorry verkeerde link. nu wel goed
Uitzonderingen van de mondkapjesplicht: Faceshield, schriftelijke verklaring of je laat medicijnen zien. Ik neem een potje IVM in mee voortaan.
video van rijksoverheid.