Ivermectine

Ik heb ivermectine, de flitsen lijken meer op een discolamp, maar dan minder snel. Ik weet ook niet of de flitsen licht zijn of juist donker, dat is moeilijk te beoordelen. Verder belemmert het mij niet. De effecten zijn het herfstigst wanneer ik een lichtere ruimte betreed of naar buiten stap. Mijn slaapkamer is erg donker, dus ik merk het pas zodra ik de kamer uitstap. Dit hield zo’n 20 minuten aan. Mijn ogen zijn wel een van mijn zwakste punten met -7,5, redelijk kleurenblind. Dus nu alles kleurrijker en lichter is gaat er een wereld voor mij open. Zo herinner ik het wel uit mijn jeugd.

Joost
Zoals jij het beschrijft herken ik dat ook. Wanneer ik vanuit een donkere ruimte naar een verlichte ruimte binnen ga of de lamp aanzet dan ervaar ik het licht ook al een soort discolamp, het flikkert, maar flikkert op een zachte manier.
 
Ik heb Ivermectine naar mijn vader gestuurd en tot mijn verbazing had hij de beslissing al gemaakt dat hij het wil innemen. Gevacineerd, ik neem aan dubbel, Hoe lang zouden jullie adviseren om eraan te blijven? Heb hem eerst op 3 pillen gezet, om de dag, voor 2 weken lang. Hij vroeg en wat als het op is? Zijn 100 tabletten. Dus hij wil misschien wel stug doorzetten. Alle 100 laten opkauwen?
 
Succes met de bestelling bij AE

Lastig want de website schakelt automatisch in het Frans omdat je niet op de homepage inlogt
De taal verander button kwam pas in zicht toen alles achter de rug was, dus best wat problemen omdat ze beveiligingen hebben die ik niet eerder tegenkwam. De sms conformatie werkte ook niet ondanks dat ik +31 had geselecteerd voor mijn NL telefoon
Via eMail gelukkig wel

Daarna nog geen bevestiging mail ontvangen, nu een uurtje geleden
 
Ik heb de app van AE geïnstalleerd en hij doet het als altijd. Ik heb er voor gekozen mijn bestellingen te splitsen, ik krijg nog 6 of 7 pakketjes binnen. Mag er wat fout gaan, dan komt er weer een volgende poging.

Joost
 
Met bestellen heb ik geen enkele problemen (bestel niet via een app maar via de site) Wacht alleen nog op het eindelijk ontvangen van de pakketjes..Volgende keer bestel ik er ook wat geduld bij :LOL:
 
Ik heb inmiddels ook Ivermectine besteld bij Roli, kijk ernaar uit!
Wie weet werken de tabletten nog beter bij inname met Kangen water ;)
 
Weet iemand ook of Ivermectine in een bepaald product zit waarbij het voor de bodem en gewassen gebruikt kan worden? Lijkt mij dat dit mogelijk is.
 
Schadelijke elementen uit de bodem verwijderen waardoor landbouwgrond gezonder wordt
Afhankelijk wat voor bedrijf je hebt, de grond gezond maken is redelijk eenvoudig, de meeste landbouwgrond is zo dood als een Pier, de oplossing is ouderwets mest met stro erin ploegen geen bestrijdings middelen of minimaal zeker geen kunstmest dat is de grote verpester van grond en gewas.
De vraag is alleen gaan gewassen voldoende opleveren zonder kunstmest, Bayer Monsanto hebben veel gemodificeerd om met hun rommel te groeien en niet met natuurlijke bemesting en eventueel bestrijding.
 
Als bestrijdingsmiddel, dat is duidelijk. Wanneer Ivermectine zo goed werkt bij vee, maar ook bij mensen, dan zal het toch ook positief moeten kunnen werken in de grond?
 
Zie de opmerking van Romagi. Dat wil je idd niet. Je wil het bodemleven en de insecten intact houden. Niet doen dus.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.776
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan