Ivermectine

Er zitten in de bodem veel parasieten. Ooit, toen we nog volledig in het wild leefden, hadden we ook een symbiotische relatie met parasieten. Alles is echter verstoord, niet alleen door een overdaad aan hygiene enerzijds maar anderzijds ook door een overdaad aan gifstoffen in het milieu. Voeg daar nog 'knutselvirussen' aan toe die elk najaar in het milieu middel aerosolen worden verspreid en je ziet waarom het immuunsysteem van mens, dier en plant voortdurend achter de feiten aan loopt. Van mij mag je dit proberen op te lossen met natuurlijke plantenextracten, maar gezien de emmer die overloopt bij velen van ons (OOK als je zgn. 'gezond' eet/leeft) ga ik voor chemie om mijn lichaam een handje te helpen!

Mike
En niet alleen in de bodem, bij paarden spelen ook de horzellarven een rol.
Daarom is het ook belangrijk om in november/december zodra het begint te vriezen een breedspectrum ontworming (na mestanalyse) te doen zodat het dier de wormeitjes kwijt raakt en ze daarna dood vriezen. Dan begin je in het voorjaar met een schone lei
 

Ivermectin Dose For COVID (Prophylaxis, Acute Disease, Long Haulers)​

Bij 1:40 vertelt hij dat je Ivermectine op 2 manieren kunt nemen:
Op nuchtere maag is goed tegen wormen en parasieten.
Bij (vette) maaltijd krijg je verhoging in het bloed en dit werkt beter bij covid.
Ik neem aan dat dit voor de andere ontwormers ook geldt.
 
Wat is qua werking het verschil tussen ivermectine en hydroxychloroquine?
Geen verschil, want het zijn allebei eiwitoplossers. Als ze malaria of wormen kunnen oplossen, kunnen ze ook s-eiwitten oplossen. Vandaar dat Panacur en al die andere varianten ook effectief zijn.

Mike
 
Om verder geen tijd te verliezen in de wetenschap van de tegenwerking van o.a. NHG en andere instanties hebben we het handgeschreven recept bij een apotheek in het buitenland laten overhandigen. Daar werd de Ivermectine ter beschikking gesteld op basis van het handgeschreven recept van de Nederlandse arts.


Ik vind het buitengewoon schokkend dat een Nederlandse apotheek, zonder dit te melden aan ons, heeft geweigerd de toegezegde medicijnen aan ons ter beschikking te stellen en dat dit buiten Nederland geen enkel probleem opleverde.

 
Ik hoop dat die van mij niet onderschept wordt. Ik heb nog besteld bij de vredesapotheek. Ben erg benieuwd!
 
Ik zie net onderstaand bericht over mijn Ali-bestelling. Blijkbaar in China al onderschept:
Parcel returned to sender and signed successfully.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan