Ivermectine

Technieken om onderbewustzijn van mensen te bevrijden kan je denk ik het beste vergelijken met technieken die gebruikt worden om b.v. (jonge) mensen die uit een cult bevrijd zijn te deprogammeren.
 
Dat kan op twee manieren:

Door constant vragen te stellen en daarmee het zelfdenkende vermogen te activeren. Denk ook aan de socratische methode van Q.

Door een plotselinge schok, die niet meer te ontkennen valt. Dat is wat de hele wereld te wachten staat.

Mike
 
Heb hele "slimme" vrienden. Die zijn uitermate kundig om op mijn gemengde info (wakker + koeien-kalven) emails met een fijne kam alleen te reageren op koeien en kalven. En dat is een hele kunst omdat ik goed (opzettelijk) beide door elkaar kan weven. 🪡🪡 ;)
Nummer twee, plotselinge schok, zal het moeten worden, anders de 3-6% die nooit zal ontwaken. Ze hebben inmiddels gekozen voor totale stilte (allen behalve zusje) en prikken (allen, soort uitgesteld totale stilte). Lang leve nieuwe wakkere vrienden. Oude welkom. Ben benieuwd op de 'shock' ook helpt bij het overwinnen van de ego.
 
Laatst bewerkt:
Pas als je door in een overlevingsstand (ego) gaat inzien dat het ONS ALLEN aangaat zal men gaan inzien dat dit groter is dan onszelf. De allergrootste genezing van een egoprobleem, heb ik geleerd dankzij de AA, is noodgedwongen niet meer met jezelf bezig zijn. Pas bij de 'precipice' (3 year delta op 21 september) zal dit proces in werking worden gezet.

Mike
 
Thanks. Die post kon ik wel vinden. Via genoemde qanon link zijn alle 4 post 'geschikt', maar ik kon het niet 100% relateren aan de 3 jaar delta van Mike zijnde "het in werking zetten van het proces'.
 
Thanks. Die post kon ik wel vinden. Via genoemde qanon link zijn alle 4 post 'geschikt', maar ik kon het niet 100% relateren aan de 3 jaar delta van Mike zijnde "het in werking zetten van het proces'.
Dat was toch de enige op 21 september 2018?
 
Thanks. Die post kon ik wel vinden. Via genoemde qanon link zijn alle 4 post 'geschikt', maar ik kon het niet 100% relateren aan de 3 jaar delta van Mike zijnde "het in werking zetten van het proces'.
Het proces van de deconstructie van al die individuele ego's.

Mike
 
Algemeen: deltas zijn volgens mij ook niet altijd precies op de +x-jaar-datum om [DS] meelezers te misleiden.

Klopt. Gerelateerd aan datum. Maar inhoud zegt volgens mij niets over dat er dan van alles gaat gebeuren dat 'het' (aha... aanvulling Mike... de deconstructie van alle ego's) in werking zet. Een van meerdere posts die over 'precipe' gaan en dat dan pas slapers wakker kunnen worden. Wel de enige post die zegt 'dat we op het moment van 'precipi' zijn'. Maar dan lees ik geen actie, alleen 'we zijn in controle'.

Uiteraard had van ons wakkeren die 'precipi' al veel eerder mogen zijn (onze last, het nadeel van vroeg wakker zijn). Ergens is dus opgepikt dat die post gaat over dat er veel, uiteraad alleen bekend bij 3+7 mensen, gaat gebeuren waardoor eindelijk BOOM's over de wereld gaan om slapers wakker te schudden.. Gezien o.a. X22, rally's en brieven van President Donald J. Trump denk ik dat ook, maar lees het niet in die post, ook niet verscholen. Maaruh niet verder uitwijdend .... vanaf rond 21sep graag veel video's, keiharde horror films als bewijs, keiharde ophangingen en/of vuurpeleton executies ..... transparantie. De massa moet wakker. Dan kunnen wij, leuk of niet leuk, in actie komen .....hier zijn we / heeft God ons voor geselecteerd en opgeleid. Ik zit te popelen van ongeduld: BOOM BOOM BOOM ... Red October.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.485
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan