Ivermectine

PANIC!!!!!!!!😳


Mike
Stond ook al in het AD...Denk dat het goed is dat we al hebben ingeslagen want nu zal het niet zo heel lang meer duren voordat we er niet makkelijk meer aan kunnen komen.
 
PANIC!!!!!!!!😳


Mike
Was al langs gekomen ze blijven dus bezig, dosering is het probleem samenstelling pillen is exact gelijk bij dieren en mensen, paarden is pasta met grote hoeveelheden ivm maar idd Panic
 
PANIC!!!!!!!!😳


Mike
Goed zo. Raad het maar af, schoffel het maar onder de grond, laat maar zien wat je ware aard is. Blijf maar de juiste oplossingen van tafel afvegen. Aan het eind is er dan geen discussie meer mogelijk over hoe fout iedereen aan de "ze-kant" bezig was.

Anti reclame is ook reclame. Maak mensen maar wakker. Door te zeggen dat iets fout is, worden mensen nieuwsgierig. Mensen gaan zoeken waarom idioten ontwormingsmiddelen nemen. Ze doen ons werk, zieltjes winnen voor het goede kamp.
 
Goed zo. Raad het maar af, schoffel het maar onder de grond, laat maar zien wat je ware aard is. Blijf maar de juiste oplossingen van tafel afvegen. Aan het eind is er dan geen discussie meer mogelijk over hoe fout iedereen aan de "ze-kant" bezig was.

Anti reclame is ook reclame. Maak mensen maar wakker. Door te zeggen dat iets fout is, worden mensen nieuwsgierig. Mensen gaan zoeken waarom idioten ontwormingsmiddelen nemen. Ze doen ons werk, zieltjes winnen voor het goede kamp.
Nou tot nu toe zie ik voornamelijk veel reacties van mensen die zeggen: Hoe gek moet je wel niet zijn om middelen voor paarden te nemen, dan ben je niet goed in je bovenkamer.
Klopt, daarom heb ik tot nu toe ook alleen maar voor honden en schapen genomen 🤪
 
Lastig voor al die mensen dat ze oogkleppen dragen [net als paarden krijgen], oostindisch doof zijn en last hebben van hokjesgeest. Etiketje 'normaal', etiketje 'gek', etiketje 'wappie'.

Gek zijn heeft zoveel voordelen. Het brengt 360º ipv tunnelvisie.

Geeft het paardenmiddel daarbovenop ook nog eens zicht terug, te weten door het derde oog.

Wat een cadeau die mensen je geven @Angelface! Zo weet je immers gelijk of diegene bij je past of niet.
 
Niets mis met een PAARDENMIDDEL.

Mike
Al is het voor kamelen, mij maakt het niet uit. Maar voor de slapende schaapjes is het al moeilijk te verkroppen dat corona anders in elkaar blijkt te steken dan zij dachten. Laat staan een middel voor dieren dat zou kunnen helpen.
 
Al is het voor kamelen, mij maakt het niet uit. Maar voor de slapende schaapjes is het al moeilijk te verkroppen dat corona anders in elkaar blijkt te steken dan zij dachten. Laat staan een middel voor dieren dat zou kunnen helpen.
Los maken van je ouders [Vadertje Staat] doet zeer en inzien dat je fout zat is beschamend voor je ego. Als je al geprikt bent, dan kan je wel beginnen met het dragen van een dwangbuis als je aan jezelf toegeeft wat er achter de prik zit.
Lekker veilig blijven zitten in die gevangenis maakt een stuk gelukkiger. Gun het ze toch 😉
 
Los maken van je ouders [Vadertje Staat] doet zeer en inzien dat je fout zat is beschamend voor je ego. Als je al geprikt bent, dan kan je wel beginnen met het dragen van een dwangbuis als je aan jezelf toegeeft wat er achter de prik zit.
Lekker veilig blijven zitten in die gevangenis maakt een stuk gelukkiger. Gun het ze toch 😉
Ik gun ze een hele veilige bubbel ;) denk alleen dat die bubbel het niet heel lang meer gaat houden.
 
Al is het voor kamelen, mij maakt het niet uit. Maar voor de slapende schaapjes is het al moeilijk te verkroppen dat corona anders in elkaar blijkt te steken dan zij dachten. Laat staan een middel voor dieren dat zou kunnen helpen.
Msm framed het continue als een medicijn voor dieren maar vergeet altijd per ongeluk te melden dat het al jaren toegepast wordt bij mensen en dat de ontdekker de Nobelprijs gekregen heeft.
 
Ojee, arme buurvrouw ;)
Nou dat valt hier wel mee ik jaag niet meer.
Heb mn handen vol aan andere dingen ok ook aan de buurvrouw dat geeft ook wel nattigheid maar alleen na een van de vele huil buien.
Ik heb verder weinig interesse in vrouwen op het moment te duur in het onderhoud 🤣🤣🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.257
Leden
8.634
Nieuwste lid
jiri
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan