Ivermectine

Ik wacht nog op mijn bestelling via Ali! Ik zit aan de NAC en merk daar echt positief effect van. Ben benieuwd wat de Ivermectine me gaat brengen. Ik wilde het liever achter de hand houden voor ‘noodgevallen’ maar nu ik dit zo lees ga ik het ook proberen! Als ze dit in Afrika als snoepjes nemen snap ik ook ineens waarom ze daar zo retesterk zijn 😜.
 
Ik wacht nog op mijn bestelling via Ali! Ik zit aan de NAC en merk daar echt positief effect van. Ben benieuwd wat de Ivermectine me gaat brengen. Ik wilde het liever achter de hand houden voor ‘noodgevallen’ maar nu ik dit zo lees ga ik het ook proberen! Als ze dit in Afrika als snoepjes nemen snap ik ook ineens waarom ze daar zo retesterk zijn 😜.
Ik heb mijn oude pot met NAC ook uit de kast getrokken. Wat merk je?
 
Ik heb mijn oude pot met NAC ook uit de kast getrokken. Wat merk je?
Voornamelijk dat ik meer energie heb en mijn hoofd helderder voelt. Daarnaast heb ik twee dagen kloppende pijn in mijn enkel gehad (oude blessure) en dat voelt nu soepel aan en het doet ook wat bij mijn knie waar ik ooit flink gevallen ben en litteken heb. Ik heb minder spierpijn na het sporten. Ik kom qua energieniveau nogal van ver (iets met uitputting en burn-out) dus ben erg blij met de vooruitgang.
 
Ben benieuwd o.a. met de oogjes. Heb ooit training Bates methode Natuurlijk Zien gedaan. Verstarren van de diverse spiertjes in en om de ogen veroorzaakt slechter zicht. En dan gaan we "knijpen" om beter (lees: uiteindelijk slechter door verstarren) te zien. Al decennia geen achteruitgang van oogjes (en 55+ nog geen leesbril) maar oefeningen wel verwaterd. Wellicht geven snoepjes uit Ghina extra zetje. Bates had voorin zijn boek afbeeelding van de uitvinder van de bril + "Moge God hen vergeven voor zijn zonde". Volgens zijn visie ontneem je met een aangemeten bril de (spieren van je) ogen de kans om het zelf te doen en wordt het langzaam aansteeds slechter (leesbrillers herkennen dit ws).
Ik heb na de cursus mijn ogen laten meten bij e-mailspambedrijf en brievenbusvervuilbedrijf Specsaver ... Neem A4'tje mee van sollicitatie politie dan schrijven ze (bijna) alles daarop. En lees op de kop op hun uitdraaien wat je pupilafstand is want die geven ze bijna nooit (of laat iemand die meten met een liniaal). Dan bestel je online goedkope bril die wat zwakker is dan je zou moeten hebben. Ik meen dat ik cilinder weggelaten heb en kwart minder. Niet bang zijn, je ziet nog genoeg en je oogspierenmoeten nog een beetje werken. En aanleren 'natuurlijk zien' manieren ... knipperen, ademhaling!! (let op of je knippert voor pc scherm ... ws niet)
Zeeeer benieuwd wat de snoepjes gaan doen voor de oogjes. Moet nog wel ff geduld hebben.
 
Ik heb 10 tabletten , gr Assie
 

Bijlagen

  • 4D5C167A-FAF2-48B3-B107-EA8367A27C87.jpeg
    4D5C167A-FAF2-48B3-B107-EA8367A27C87.jpeg
    100,4 KB · Weergaven: 8
Mijn nieuwe bestelling ivermectine binnen. Uit elkaar gehaald door de douane, pilletjes in een zakje gestopt, half vermalen tot poeder en los met het potje verstuurd. Vreemd.
Joost
 
Mijn nieuwe bestelling ivermectine binnen. Uit elkaar gehaald door de douane, pilletjes in een zakje gestopt, half vermalen tot poeder en los met het potje verstuurd. Vreemd.
Joost
Ik gok dat ze er wat drugs testen op los gelaten hebben
 
Mijn nieuwe bestelling ivermectine binnen. Uit elkaar gehaald door de douane, pilletjes in een zakje gestopt, half vermalen tot poeder en los met het potje verstuurd. Vreemd.
Joost
deden ze vroeger in de DDR
 
De drugs🐕‍🦺🐕‍🦺 zijn zeker ziek thuis met Sars-griepje of zo .. geen smaak, geen reuk. Zo zie je dat bij de post / douane wel eens in video ... hondje kan een hele kar met post in minuutje afsnuffen i.p.v. mensjes die alle pakjes scannen en moeten openen. Hopelijk stoppen ze er geen ander pilletje of poeder in ... en komen dan langs met niet-ziek-drugsdoggie 👮‍♂️ .... Zit er geen brief bij .. ambtshalve geopend? Kan je de pilletjes vergelijken (opdruk, uitstansing kenmerk) met een niet gesloopte verpakking? Diepe Staat is nu eenmaal onprettig 👿 gestoord.
 
Mijn nieuwe bestelling ivermectine binnen. Uit elkaar gehaald door de douane, pilletjes in een zakje gestopt, half vermalen tot poeder en los met het potje verstuurd. Vreemd.
Joost
Hoeveel potjes heb je besteld en hoeveel zijn er uit elkaar gehaald?
Bij mij is de status nu
  • 021.07.15 15:31 (GMT-7): Pakket wordt per expresse teruggestuurd naar de afzender en geaccepteerd door de vervoerder.
  • 2021.07.15 04:08 (GMT-7): Sorting center handling problem
  • 2021.07.15 04:08 (GMT-7): Zending heeft het magazijn in het land van herkomst niet kunnen verlaten
  • 2021.07.15 15:19 (GMT-7): Zending heeft het magazijn in het land van herkomst verlaten
  • 2021.07.15 14:45 (GMT-7): Zending bij het magazijn in het land van herkomst
  • 2021.07.15 01:06 (GMT-7): Zending verzonden
  • Status:The seller has shipped your orderReminder:Your order should arrive within 21-21 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
Dus ik vermoed dat het nu in orde is.

Dorothé
 
Na het lezen van al deze reviews kan ik echt niet wachten totdat mijn ivermectine aankomt. Ik zit helaas op 2 pakketjes te wachten waarvan al 1 al meer dan een maand in transit is. Beide gewoon bij Ali besteld dus i guess just bad luck.

Na het lezen van alle positieve effecten ga ik zelf een aantal dingen in de gaten houden namelijk.

Energie levels. Normaal kon ik makkelijk met 6 uur slaap de dag doorkomen echter is dit de laatste tijd niet meer zo nu heb ik minimaal 7.5 uur nodig.

Vetverbranding/spieropbouw; Aangezien hier meerdere positieve reviews over naar buiten komen.

Hair regrowth. Er gaat een theorie rond dat kaalheid veroorzaakt woord door calcificatie van de aders rondom deze plekken. Als ivermectine zou bijdragen aan het ontkalken van de pijnappelklier zal dit misschien ook wel helpen voor de hoofdhuid. Dit doe ik dan in combinatie met een dermaroller om de bloedtoevoer te stimuleren.
 
Hoeveel potjes heb je besteld en hoeveel zijn er uit elkaar gehaald?
Bij mij is de status nu
  • 021.07.15 15:31 (GMT-7): Pakket wordt per expresse teruggestuurd naar de afzender en geaccepteerd door de vervoerder.
  • 2021.07.15 04:08 (GMT-7): Sorting center handling problem
  • 2021.07.15 04:08 (GMT-7): Zending heeft het magazijn in het land van herkomst niet kunnen verlaten
  • 2021.07.15 15:19 (GMT-7): Zending heeft het magazijn in het land van herkomst verlaten
  • 2021.07.15 14:45 (GMT-7): Zending bij het magazijn in het land van herkomst
  • 2021.07.15 01:06 (GMT-7): Zending verzonden
  • Status:The seller has shipped your orderReminder:Your order should arrive within 21-21 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
Dus ik vermoed dat het nu in orde is.

Dorothé

Er staat dat het pakket terug gaat naar de afzender.
 
Laatst bewerkt:
Het is China niet eens uit geweest.

Joost
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen. Er stond ook
Status:The seller has shipped your orderReminder:Your order should arrive within 21-21 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.

Ik heb ook een trackingnummer, maar hoe kan ik het tracken?

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.960
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan