Ivermectine

Ze is getest in het verzorgingshuis. Nu zit ze sinds zondag helemaal alleen op haar kamertje. Vreemde plaats, Dement, Parkinson ziek en bang. Mn vader is einde november plots overleden. Hij heeft haar tot zijn einde liefdevol thuis verzorgd. Niemand mag nu bij haar op bezoek. Dus bij haar in het verz huis speelt C een grote rol
Er zijn van die momenten dat ik de zaken echt niet meer goed begrijp. Dit is zo'n moment.
Ik zie hier een oplossing, maar blijkbaar ben ik de enige?

Even kort door de bocht: waarom blijft je moeder in een tehuis zitten, bang en ziek, terwijl ze ook bij de familie kan verblijven. Blijkbaar heeft ze familie, te weten een zoon [je broer] en jou.

Tja, we kunnen altijd wel anderen de schuld geven; de zorg, een tehuis, de regering. Echter is toch de vraag: wat kunnen we zelf en wat doen we zelf?
 
Er zijn van die momenten dat ik de zaken echt niet meer goed begrijp. Dit is zo'n moment.
Ik zie hier een oplossing, maar blijkbaar ben ik de enige?

Even kort door de bocht: waarom blijft je moeder in een tehuis zitten, bang en ziek, terwijl ze ook bij de familie kan verblijven. Blijkbaar heeft ze familie, te weten een zoon [je broer] en jou.

Tja, we kunnen altijd wel anderen de schuld geven; de zorg, een tehuis, de regering. Echter is toch de vraag: wat kunnen we zelf en wat doen we zelf?
Misschien omdat ze 24 uur zorg nodig heeft die ik en ook mijn broer haar niet kunnen geven?
 
Er zijn van die momenten dat ik de zaken echt niet meer goed begrijp. Dit is zo'n moment.
Ik zie hier een oplossing, maar blijkbaar ben ik de enige?

Even kort door de bocht: waarom blijft je moeder in een tehuis zitten, bang en ziek, terwijl ze ook bij de familie kan verblijven. Blijkbaar heeft ze familie, te weten een zoon [je broer] en jou.

Tja, we kunnen altijd wel anderen de schuld geven; de zorg, een tehuis, de regering. Echter is toch de vraag: wat kunnen we zelf en wat doen we zelf?
Heb jij een enig idee hoe het is om voor iemand te zorgen die Parkinson en dement is? Heel de dag verzorging nodig en oppassen met alles wat ze doen. Altijd makkelijk lullen voor een ander.
 
Zeker waar.. maar dat is wat anders dan ze zelf in je eigen huis te verzorgen.
Mijn vader zorgde tot zijn dood 24/7 voor haar. De meeste zorg nam hij op zich. Na zijn overlijden hebben mijn broer en ik even bij mam gewoond. Ik werk zelf sinds kort in de bejaardenzorg. En als ik haar bezoek help ik mee. Alleen nu er besmettingen zijn mag niemand meer op de afdeling komen.
 
Ja @cita en @Marielle. V. , ik heb 'enig' idee.

Als iets niet lukt, zoals zorgen voor je moeder en je laat haar verhuizen naar de zorg terwijl je 'wakker' bent en midden in dit hele gedoe met Cojona, diverse ervaringen gelezen hebbende, wetende wat er gebeurde in de eerste lockdown, dan weet je waar je aan begint.
Ik begrijp dan niet en kan er ook geen begrip voor opbrengen dat je dan later wijst naar de anderen [zorg, tehuis, regering] voor wat er gebeurt met je moeder. Wij zijn allen zelf verantwoordelijk.

Onze verantwoordingen zijn niet af te schuiven naar een ander, alleen is dat wel de trend.

Het fenomeen 'tehuizen' is niet in elke samenleving zo 'normaal'. Dat wij deze zorg als Nederlands volkje afschuiven naar instanties, wil nog niet zeggen dat dit het juiste is. Niet alles wat wij hier in dit landje doen is per definitie zoals het hoort te gaan of zijn.

Dat jullie wat boos op mij zijn snap ik hoor. Het is niet leuk mijn reactie, maar ik denk dat jullie om iets heel anders boos zijn en dat gebeurt altijd als iemand even keihard wat zegt. Wees maar boos, maar denk er ook maar eens over. Het was niet als aanval bedoeld, echter wel als spiegel.
 
Ja @cita en @Marielle. V. , ik heb 'enig' idee.

Als iets niet lukt, zoals zorgen voor je moeder en je laat haar verhuizen naar de zorg terwijl je 'wakker' bent en midden in dit hele gedoe met Cojona, diverse ervaringen gelezen hebbende, wetende wat er gebeurde in de eerste lockdown, dan weet je waar je aan begint.
Ik begrijp dan niet en kan er ook geen begrip voor opbrengen dat je dan later wijst naar de anderen [zorg, tehuis, regering] voor wat er gebeurt met je moeder. Wij zijn allen zelf verantwoordelijk.

Onze verantwoordingen zijn niet af te schuiven naar een ander, alleen is dat wel de trend.

Het fenomeen 'tehuizen' is niet in elke samenleving zo 'normaal'. Dat wij deze zorg als Nederlands volkje afschuiven naar instanties, wil nog niet zeggen dat dit het juiste is. Niet alles wat wij hier in dit landje doen is per definitie zoals het hoort te gaan of zijn.

Dat jullie wat boos op mij zijn snap ik hoor. Het is niet leuk mijn reactie, maar ik denk dat jullie om iets heel anders boos zijn en dat gebeurt altijd als iemand even keihard wat zegt. Wees maar boos, maar denk er ook maar eens over. Het was niet als aanval bedoeld, echter wel als spiegel.
Ik snap jouw reactie, Heks
Maar ik snap ook de onmacht die je als dochter voelt.
Eind vorig jaar zat ik met mijn moeder bijna in hetzelfde schuitje (ze stapte uit het leven voordat het zover kon komen):

Je wilt wel, maar je kan niet.
Je voelt je verantwoordelijk, maar onmachtig en met de rug tegen de muur staan.
Je krijgt daarbovenop onbegrip, terwijl je van jezelf weet dat je echt niet anders kon,
dat je het met alles wat je in je hebt, het niet aan kunt; je bent mens en geen robot.
Je wilt het beste voor je moeder, maar moet vanuit onmacht haar overlaten aan "vreemden"
Die "vreemden" vragen om vertrouwen, dat is al moeilijk, je bent immers wakker
En dat vertrouwen wordt beschaamd, ja je wist het, ergens, je wist het dondersgoed, maar je kon niet anders.
Dus eigenlijk voel je je enorm schuldig, wijst wel naar die anderen, hopend dat het iets zal/kan uitmaken.
Ook dat tegen beter weten in.
Het doet pijn, die onmacht.

Onmacht is iets waar alle wakkeren de komende tijd mee te maken gaan krijgen.
En dat doet pijn, bij de een iets meer dan bij de ander.
We zijn geen robots.
 
Die onmacht en dat niet kunnen [zoals i.c.] is deel van onze programmering. We zijn in posities gewrongen welke niet natuurlijk zijn en waar velen niet de tijd noch moeite voor hebben genomen om deze te herzien en te veranderen.

Willen is kunnen.

De pijn die dit alles geeft is immens, maar is iets waar wij mensen doorheen moeten.

Het leven zit vol met rozen, echter bevatten goede rozen veel doorns.
Prik je eraan, voel de pijn, slik, leer en ga door, maar verschuil je niet achter vanalles.
Eigen keuze, eigen schuld, eigen pijn, eigen last, eigen leven.

Ja en ik weet het dat ik hard klink en hard kan zijn. Zachte heelmeesters, stinkende wonden. Ik zie teveel gevolgen van al dat gepamper en gekoester om me heen.
 
Waar een wil is, is een weg.
En soms is die weg doodlopend en het letterlijke einde.
Ook dat is dan de juiste weg in de situatie.

Leven geeft geluk, maar ook lijden en is eindig.
Dat wil niet iedereen zien, laat staan aanvaarden.
Dat laatste is programmering vanuit een overlevingsdrang.

Aan zachte heelmeesters heeft geen mens iets, dat is waar.
Harde heelmeesters liggen wat moeilijker (ik heb ze zelf liever).
Echter elke leermeester komt situaties tegen die domweg niet te helen zijn,
niet op een zachte manier, niet op een harde manier.

Op dat punt aangekomen mag de heelmeester bij zichzelf onderzoeken,
waarom hij zo graag wil helen.
(= geen kritiek overigens)
 
Ik begrijp jou punt. Ieder heeft zijn eigen pad te bewandelen en handeld naar eer en geweten. Dit is niet te plek om uitgebreid alles uit te gaan leggen.
Ik geef niet af op het verzorgingshuis, zij krijgt hier hele goede zorg. Ik geef alleen aan dat de instellingen onderling verschillen in hun Cojona regels. Dat ik niet begrijp dat ik bij haar niet op bezoek kan, en in de instelling waar ik werk wel bezoek mag komen.
We dwalen af want de oorspronkelijke vraag was het protocol voor ivm bij Cojona besmetting.
Gelukkig gaat het inmiddels wat beter met mijn moedertje. En ben ik niet zo heel erg ziek. Ik ga met de ivm door. Heb er geen bijwerkingen van.
 

Twitter medeplichtig aan GENOCIDE door grootschalige studie te censureren waaruit blijkt dat ivermectine 68% van de covid-sterfgevallen kan voorkomen​

 
Beste mensen, ik ben benieuwd naar een andere reactie die ik ervaar bij het gebruik van ivm en avm, die ik overigens al kort met Mike heb gedeeld. Bij het slikken van ivm en avm, icm NAC, krijg ik erg veel last van zweet. Zelfs als ik in een koude ruimte achter de computer zit zweet ik flink, op een onfrisse manier zeg maar. Volgens Mike is dit het ontgiften. Hebben jullie vergelijkbare ervaringen? Zelfde visie hier op?
 
Beste mensen, ik ben benieuwd naar een andere reactie die ik ervaar bij het gebruik van ivm en avm, die ik overigens al kort met Mike heb gedeeld. Bij het slikken van ivm en avm, icm NAC, krijg ik erg veel last van zweet. Zelfs als ik in een koude ruimte achter de computer zit zweet ik flink, op een onfrisse manier zeg maar. Volgens Mike is dit het ontgiften. Hebben jullie vergelijkbare ervaringen? Zelfde visie hier op?
Kan inderdaad ontgiften zijn.

Stinkend overmatig zweet kan echter ook duiden op kaliumtekort.
Stinkend zweet kan duiden op magnesiumtekort.

Wellicht dat bij jou nu voedingstekorten aan het daglicht komen.
 
Magnesium kan het niet zijn; dat slik ik ook dagelijks. De symptomen van kaliumtekort herken ik een beetje... ik zal de kalium eens aanvullen!
Magnesium aanvullen geeft problemen met kalium en mag niet aangevuld worden als er een kaliumtekort is.
Mijn tip om uit te proberen: stop met magnesium suppleren en vul [d.m.v. voeding] kalium aan.

Je kunt een tekort van magnesium en kalium prima ondervangen met rauwe pure chocola.
Lovechock of in bulk te bestellen bij pit-pit.com

Overigens kan het wel een magnesiumtekort zijn indien jij het niet opneemt. Ik zeg niet dat dit het geval is, echter betekent dat je iets suppleert nog niet dat je geen tekort kan hebben.

Liever alle voedingsstoffen uit goede voeding halen dan suppleren. Goede voeding is synergetisch. Suppletie zorgt voor onbalans.
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen, ik ben benieuwd naar een andere reactie die ik ervaar bij het gebruik van ivm en avm, die ik overigens al kort met Mike heb gedeeld. Bij het slikken van ivm en avm, icm NAC, krijg ik erg veel last van zweet. Zelfs als ik in een koude ruimte achter de computer zit zweet ik flink, op een onfrisse manier zeg maar. Volgens Mike is dit het ontgiften. Hebben jullie vergelijkbare ervaringen? Zelfde visie hier op?
Ik deel deze visie zeker..., lijkt heel erg op ontgiften en wellicht de hormoonhuishouding die ontregeld was en nu aan het resetten is... ?
Eigenlijk hebben wij tot nu toe alleen maar hele positieven ervaringen.
Mijn man en ik nemen nu al half jaar 2 avm of ivm maar net welk potje er open is en nog steeds merken we (vooral ik omdat ik best langdurig (jaren) ziek ben geweest) dat er dingen veranderen. vaak maar heel klein.., maar het valt pas op als het er niet meer is....
We constateerde deze week wel weer wat anders... ik had mezelf flink gestoten aan iets keihards dat je adem ff stokt van de pijn, (mijn man een week later met zijn scheenbeen tegen een paaltje aan gelopen) en dan weet dat je de komende dagen flink last gaat hebben van een blauwe beurse plek.
Maar bij beide volgende dag eigenlijk niet zoveel meer aan de hand... heel bizar dit... zat altijd onder de blauwe plekken en kneuzingen. Geen idee of het hiermee te maken heeft maar dit is het enige wat ik kan verklaren...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.387
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan