Ivermectine

Uit vrije wil ? Als souvenir ? Trol !
waarschijnlijk iets opgelopen... Op plaatsen geweest waar ze niets te zoeken had of dingen gedaan waar je nu eenmaal bepaalde ziektes en parasieten mee kan oplopen.....
 
  • Haha
Waarderingen: Surv
Zalf maken kan zeker, gewoon tabletten vermalen in een vijzel en vermengen met bijv. kokosolie.

Zat ik ook aan te denken aangezien het vetoplosbaar is. Ben nou een zalfje aan het maken om een vriendin mee in te smeren. Zij is wel gevaxt maar durft de pillen niet te slikken...

20 gram kokosvet
75 mg iver (15 chinese pillen)
75 mg aver (15 chinese pillen)
2 gram wiet (optioneel)
druppeltje bergamot e.o. (optioneel)

dan wordt de zalf ongeveer 0,75% iver-aver half om half
 

Bijlagen

  • zalf1.jpg
    zalf1.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 14
4 tabletten dus voor jou. Zalf maken kan zeker, gewoon tabletten vermalen in een vijzel en vermengen met bijv. kokosolie.

Mike
Pillen geslikt en de zalf gebruikt. De volgende de ochtend ging het gelijk veel beter en de herpes in mijn lip was rustig.
Nu de komende dagen afwachten.
 
Zat ik ook aan te denken aangezien het vetoplosbaar is. Ben nou een zalfje aan het maken om een vriendin mee in te smeren. Zij is wel gevaxt maar durft de pillen niet te slikken...

20 gram kokosvet
75 mg iver (15 chinese pillen)
75 mg aver (15 chinese pillen)
2 gram wiet (optioneel)
druppeltje bergamot e.o. (optioneel)

dan wordt de zalf ongeveer 0,75% iver-aver half om half
Bijzonder dit. Gifprik durft ze wel te nemen maar tegengif pillen niet?

Ik hoop dan maar dat de zalf voldoende werkt.
 
 
Ff vraagje voor een kennis.
Deze is al maanden haar smaak kwijt na ziek te zijn geweest.
Kan IVM dit verhelpen?
 
Vooral die spierpijn overal.. dat heb ik normaal nooit

Vrijdagmiddag kreeg ik een verkrampt voelende pijn in mijn benen, rug, armen, handen, nek en schouders. Na een nacht slapen was de pijn in mijn benen weg, maar de rest is er nog. Ik kan alles doen en voel me niet “ziek”. Die pijn is vervelend, maar gaat vast wel weer weg.
 
Laatst bewerkt:
[...]
Een gerenomeerde arts, die het goed werkende medicijn Ivermectine tegen Corona klachten aan zijn patienten geeft wordt opgepakt.
[...]
In een aantal landen wordt dit medicijn in combinatie met zink en vitamine D gratis door de overheid aan haar burgers gegeven. Ter bescherming. Daar is ook geen prik dwang. Brazilie, Mexico, Nicaragua, Guatemala en nog een aantal landen. Het is zo bizar wat hier gebeurt.

[...]

"Breaking: ⚡️Brazilian President Bolsonaro urgently hospitalized - AFP reports"
bron: https://t.me/WeTheMedia/45470

Het lag in de lijn der verwachting.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.325
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan