Ivermectine

Mijn zoon is nu de 8e dag ziek.
Collega was geprikt en niet lekker. Hij dacht dat hij ziek was geworden door collega. Wordt toch steeds beweerd, dat gevaxte mensen ziekte door kunnen toch vraag ik me af of het iets anders zou kunnen zijn.

Hij gaat vaak vissen (in nederl. wateren) zou het kunnen dat hij via handen en vissen/water iets heeft opgelopen?
Steeds koorts (niet te hoog 38) maar nu zei hij koortswaardes zijn af en aan.
Volgens PCR test zou het covid zijn. maar virussen bestaan toch niet?
Ik vind dat hij inmiddels veel te lang ziek is.

Vandaag heeft hij eindelijk Ivermectine bij mij opgehaald.
100 kg = dus 4 pilletjes.
of misschien half om half met avermectine. Wie heeft ervaring met Avermectine?
 
Mijn zoon is nu de 8e dag ziek.
Collega was geprikt en niet lekker. Hij dacht dat hij ziek was geworden door collega. Wordt toch steeds beweerd, dat gevaxte mensen ziekte door kunnen toch vraag ik me af of het iets anders zou kunnen zijn.

Hij gaat vaak vissen (in nederl. wateren) zou het kunnen dat hij via handen en vissen/water iets heeft opgelopen?
Steeds koorts (niet te hoog 38) maar nu zei hij koortswaardes zijn af en aan.
Volgens PCR test zou het covid zijn. maar virussen bestaan toch niet?
Ik vind dat hij inmiddels veel te lang ziek is.

Vandaag heeft hij eindelijk Ivermectine bij mij opgehaald.
100 kg = dus 4 pilletjes.
of misschien half om half met avermectine. Wie heeft ervaring met Avermectine?
Ik heb ervaring met AVM. Geen ernstige bijwerkingen bij aanbevolen hoeveelheid (gelijk aan IVM).
 
Vandaag kreeg ik een brief van PostNL dat mijn bestelling bij Roli van eind augustus in beslag is genomen.
Weten jullie of ik daartegen nog in bezwaar kan gaan met het argument dat het om medicijnen voor dieren gaat?
 
Vandaag kreeg ik een brief van PostNL dat mijn bestelling bij Roli van eind augustus in beslag is genomen.
Weten jullie of ik daartegen nog in bezwaar kan gaan met het argument dat het om medicijnen voor dieren gaat?
Gewoon proberen. Ik heb in mei bezwaar gemaakt tegen een avondklokboete en nog geen reactie.
 
Mij lijkt dat je het beste contact met roli op kunt nemen. Hij maakt het in orde voor je. Zijn bereikbaarheid is (eer)9gisteren in dit draadje genoemd.
Ja ik zal hem vragen of ik er nog iets aan kan doen. Maar Roli kan hier natuurlijk niks tegen doen. Sukkels, die PostNL-ers.
 
Ik denk dat @Ragnar Peterson die Ivermectine bestellingen in beslag neemt en nu thuis een enorme wappotheek heeft.
Post NL is ook een kut bedrijf daar heb je helemaal gelijk in. Klantenservice is kut. Pakketten komen altijd te laat. Maar ik doe de brievenbus post hè 😉 voor de pakketten moet je bij die busjes zijn
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.889
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan