Ivermectine

Australië legt nieuwe beperkingen op voor het voorschrijven van Ivermectine voor COVID-19

Ivermectine is niet TGA-goedgekeurd voor gebruik voor de behandeling van COVID-19 in Australië. De TGA zei dat het gebruik ervan voor COVID-19 bij het grote publiek "momenteel sterk wordt afgeraden" door drie entiteiten-de National COVID Clinical Evidence Taskforce (pdf), de Wereldgezondheidsorganisatie, en de U.S. Food and Drug Administration.


De TGA beweerde in zijn aankondiging dat er "een aantal aanzienlijke risico's voor de volksgezondheid verbonden zijn aan het nemen van ivermectine in een poging om COVID-19-infectie te voorkomen in plaats van zich te laten vaccineren".

Het agentschap voegde eraan toe dat mensen die denken dat ze beschermd zijn tegen COVID-19 door ivermectine te nemen "ervoor kunnen kiezen om zich niet te laten testen of om medische hulp te zoeken als ze symptomen ervaren," en beweerde dat door dit te doen "het risico van COVID-19-infectie in de hele gemeenschap kan worden verspreid."

 
Wow, de koffiestop is gelukt zonder vitamine I of vitamine A. In Goulashland komt hopelijk eerdaags de eerste zending binnen ... ben benieuwd of ik de optelsom van alle in het forum gemelde voordelen ga merken .....

Ik sta bekend als nep-Goulashman ... de enige die geen alcohol drinkt. Prettige humor van die Hongaren. En toch zie je een enkeling denken ... "ik wou dat ik 's-ochtend die glaasjes Palinka durfde af te slaan... en 's-middags en ... ".

Het is hier oogsttijd .. net plukfeest van lokale druivenboer meegemaakt. Hele familie aanwezig en hun vrienden. Meegeholpen plukken en daarna feest ... lag 's-avonds laat nog uit te buiken van uiteraard een paprikahoudende maaltijd. Over twee weken de gehele wijngaard aan de beurt... even twee weken vasten ter voorbereiding.

kaposta (kool)
 
Ik ben een zwevende kiezer. Waarom zou ik ivermectine moeten slikken?
Dit soort artikelen maken de keuze niet reuze moet ik zeggen.
Je moet natuurlijk helemaal niets:)

Als je terugleest in dit topic zie je dat er heel veel wetenschappelijke studies zijn die ivm in een positief daglicht stellen voor gebruik bij cojona.

De fda staat niet bekend on zijn neutrale berichten.
 
Je moet natuurlijk helemaal niets:)

Als je terugleest in dit topic zie je dat er heel veel wetenschappelijke studies zijn die ivm in een positief daglicht stellen voor gebruik bij cojona.

De fda staat niet bekend on zijn neutrale berichten.
Ik zie geen wetenschappelijk evidence based artikelen hoor. Ik heb er echt heel veel doorgesprit. Ik denk dat het voor leken ook heel lastig is het kaf van het koren te scheiden. Dat is het voor mij soms ook nog.
 
Slaap kindje slaap daar buiten loopt een schaap....
?
Ja gelezen. Maar alsnog geen wetenschappelijk bewijs. Geeft niet. Ik zoek rustig verder.
Wat me niet lekker zit is dat Big Pharma achter dit middel zit. Hoe zit dat met jullie? En ik wil ook China en hun malafide webshops niet spekken. Ben benieuwd of er niet dichterbij een apotheek is die dit middel normaal verkoopt. Hoorde iets over een dierenartsenpraktijk in Frankrijk. Ik zoek even waar ik dat ook alweer las.
 
?

Ja gelezen. Maar alsnog geen wetenschappelijk bewijs. Geeft niet. Ik zoek rustig verder.
Wat me niet lekker zit is dat Big Pharma achter dit middel zit. Hoe zit dat met jullie? En ik wil ook China en hun malafide webshops niet spekken. Ben benieuwd of er niet dichterbij een apotheek is die dit middel normaal verkoopt. Hoorde iets over een dierenartsenpraktijk in Frankrijk. Ik zoek even waar ik dat ook alweer las.
Als jij zoekt naar peer review studies zal je ze nooit vinden, als ze er al zijn blijven die onvindbaar, de leverancier van je eerste prik wil geld zien, ivm voorkomt dat voor 100%.
Ivm is nergens te koop in Europa althans niet makkelijk of je moet aantoonbaar een kudde schapen hebben.
Ja we kopen in China je moet wat he.
Als je twijfels hebt over alles wat hier over ivm en andere zaken gemeld wordt slaap je nog diep.
 
Using the Drug ivermectin to treat COVID-19 can be dangerous and even lethal. The FDA has not approved the drug for that purpose.

Maar in hetzelfde artikel staat voor welke kwalen het wel is toegestaan. Dan is het opeens niet dodelijk ...? Ivermectine is kennelijk zo slim dat het gevaarlijk is bij COVID maar bij andere kwalen niet 😂
Of... de FDA vindt het niet erg als je aan Ivermectine doodgaat, mits juist toegepast.
 
Maar in hetzelfde artikel staat voor welke kwalen het wel is toegestaan. Dan is het opeens niet dodelijk ...? Ivermectine is kennelijk zo slim dat het gevaarlijk is bij COVID maar bij andere kwalen niet 😂
Of... de FDA vindt het niet erg als je aan Ivermectine doodgaat, mits juist toegepast.
Ze kunnen ivermectine nooit helemaal afkraken het is net als hcq een essentieel medicijn volgens de who

Jasper heeft een flinke wekker nodig, half slaperig is ook niet wakker zijn
 
Als jij zoekt naar peer review studies zal je ze nooit vinden, als ze er al zijn blijven die onvindbaar, de leverancier van je eerste prik wil geld zien, ivm voorkomt dat voor 100%.
Ivm is nergens te koop in Europa althans niet makkelijk of je moet aantoonbaar een kudde schapen hebben.
Ja we kopen in China je moet wat he.
Als je twijfels hebt over alles wat hier over ivm en andere zaken gemeld wordt slaap je nog diep.
In dat artikel van Zathras staan gewoon maar liefst 44 peer reviewed studies hoor.
 
Als jij zoekt naar peer review studies zal je ze nooit vinden, als ze er al zijn blijven die onvindbaar, de leverancier van je eerste prik wil geld zien, ivm voorkomt dat voor 100%.
Ivm is nergens te koop in Europa althans niet makkelijk of je moet aantoonbaar een kudde schapen hebben.
Ja we kopen in China je moet wat he.
Als je twijfels hebt over alles wat hier over ivm en andere zaken gemeld wordt slaap je nog diep.
Nou ik vind het niet zo grijs hoor. Ik ben tegen alles uit China. Klip en klaar. Het is voor mij niet zo dat je wat moet. Je hebt principes of je hebt die niet.
Zelfde geldt voor Big Pharma alhoewel ik daar nog onderzoekende naar ben want heb het idee dat er nog veel meer te halen valt dan ik nu gelezen heb. En probeer tussendoor ook nog wat te werken/leven.
 
Meer dan 73% van de medische wetenschap is gebaseerd op fouten in onderzoeksopzet en sturing door financiers. Daardoor krijg je onjuiste conclusies en reproductieproblemen. Conclusie: de medische wetenschap is grotendeels amateuristisch/misleidend.

Follow the money.
Ik volg je. Maar waar baseer je dit op? Is dit jouw werk? Want ik ben zo'n onderzoeker en ik kan je verzekeren dat in mijn ziekenhuis dit niet aan de orde is.
Heb je een bron? Een fijne. Geen youtube filmpjes want die duren me te lang en ik kan er echt niet naar kijken. Net als die schreeuwlelijkerd van een Jenssen. Hij begint zich te vergalopperen. Jammer.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.763
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan