Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarvoor gebruik je het?Een vraagje hebben jullie hier ook last van ?
Ik heb de laatste tijd erg veel last van buikpijn en diarree. En moet een paar keer per dag naar de wc. Ik gebruik fenbendazol 4 dagen en 3 dagen ivermectine. Gebruiken jullie er ook zeoliet bij ? Zoja hoeveel?
Dan moet ik dit protocol maar eens volgen met mijn obstipatieEen vraagje hebben jullie hier ook last van ?
Ik heb de laatste tijd erg veel last van buikpijn en diarree. En moet een paar keer per dag naar de wc. Ik gebruik fenbendazol 4 dagen en 3 dagen ivermectine. Gebruiken jullie er ook zeoliet bij ? Zoja hoeveel?
Ik gebruik zo nu en dan panacur (daar zit fenbendazol in) en idd krijg ik ook diaree van. Ik gebruik geen zeoliet. Is dat noodzakelijk? Ik heb dit nog in huis.Een vraagje hebben jullie hier ook last van ?
Dan moet ik dit protocol maar eens volgen met mijn obstipatie
Om ivermectine voor hele lange duur te slikken, is het veilig of niet?
Ik kwam net het volgende artikel op Pubmed tegen.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36374218/
Kenmerken van ivermectinetoxiciteit bij patiënten die veterinaire en menselijke formuleringen gebruiken voor de preventie en behandeling van COVID-19
Dus wellicht dat er toch ook wel risico's aan zitten. Volgens dit artikel.
hoeveel is 200 mg per dag? Hoeveel pilletjes? Het staat erop in het Chinees, dus ik heb geen ideeNiets mis met HCQ. Juist goed voor de afwisseling. Dosering is 200 mg p/d. Zitten idd in platte doosjes.
Mike
hcq valt niet goed. ik houd het bij ivm en avm!Foto maken en invoeren in Yandex Image Translate.
Mike