ivermectine en fenbendazol

Madre

Member
Een vraagje hebben jullie hier ook last van ?
Ik heb de laatste tijd erg veel last van buikpijn en diarree. En moet een paar keer per dag naar de wc ⬆️. Ik gebruik fenbendazol 4 dagen en 3 dagen ivermectine. Gebruiken jullie er ook zeoliet bij ? Zoja hoeveel?

Ik heb de laatste tijd erg veel last van buikpijn en diarree. En moet een paar keer per dag naar de wc ⬆️. Ik gebruik fenbendazol 4 dagen en 3 dagen ivermectine. Gebruiken jullie er ook zeoliet bij ? Zoja hoeveel?
Waarvoor gebruik je het?

Om ivermectine voor hele lange duur te slikken, is het veilig of niet?

Ik kwam net het volgende artikel op Pubmed tegen.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36374218/

Kenmerken van ivermectinetoxiciteit bij patiënten die veterinaire en menselijke formuleringen gebruiken voor de preventie en behandeling van COVID-19​

Dus wellicht dat er toch ook wel risico's aan zitten. Volgens dit artikel.

Dan moet ik dit protocol maar eens volgen met mijn obstipatie

Ik neem al niet meer de aan bevolen dosis.
Van ivermectine 2x 5mg en fenbendazol 1 tabl 222mg
En ik stop regelmatig. Een aantal weken
Als je ziet wat zeoliet voor werking heeft

Zeolith is een meester in ontgifting. Het werkt als een spons en Zeolith bindt de gifstoffen aan zichzelf. Dit kunnen zowel zuren, zware metalen, gassen, bacteriële gifstoffen als schimmeltoxines zijn. Zeoliet is geen celzout, het is zijn eigen mineraal en het is erg sterk en mag niet aan kinderen worden gegeven zonder overleg met een arts of celzouttherapeut

Ik gebruik zo nu en dan panacur (daar zit fenbendazol in) en idd krijg ik ook diaree van. Ik gebruik geen zeoliet. Is dat noodzakelijk? Ik heb dit nog in huis.
Echter hetgeen waarvoor ik de middelen neem is niet weggegaan.

Dan moet ik dit protocol maar eens volgen met mijn obstipatie

Wellicht kan dit protocol je helpen bij die obstipatie. Is niet alleen voor nierstenen. Hij heeft meerdere videos waarbij je door kan klikken. Ik ben vooral benieuwd naar een supplement wat hij noemt tudca. Ook beveelt hij citraten aan. Iets wat mij op dit moment erg helpt na 3 theelepels levertraan in 1 keer. Of tudca hetzelfde doet als gal van ancestral bv weet ik niet. Misschien in combi met magnesium tauraat.

En misschien jodium rustig aan ophogen?

Om ivermectine voor hele lange duur te slikken, is het veilig of niet?

Ik kwam net het volgende artikel op Pubmed tegen.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36374218/

Kenmerken van ivermectinetoxiciteit bij patiënten die veterinaire en menselijke formuleringen gebruiken voor de preventie en behandeling van COVID-19​

Dus wellicht dat er toch ook wel risico's aan zitten. Volgens dit artikel.

Slechts 1 antwoord hierop : 🐂 :poop: , en dat is dan nog heel zachtjes uitgedrukt.

Mijn vader neem t al 3j lang dagelijks IVM tussen de 4-8 tabletten (hij weegt max. 50kg) en ook nog dagelijks 2x222mg fenben

Hoe vaak moet ik nog uitleggen dat als ivermectine en hydroxychloroquine zo toxisch waren met zoveel gevaarlijke bijwerkkngen bij veelvuldig gebruik we in tropische landen na DECENNIA van gebruik deze bijverschijnselen allang hadden moeten zien? Zucht.

Mike

Ik had 2 potjes avermectine besteld en 2 ivermectine. Maar zie nu dat ik perongeluk 2 avm en 2 hygdroxychloroquine heb besteld, gatverderrie. De hydroxy zit in platte witte doosjes, klopt dit?

Ik weet totaal niet of het verantwoord is dit nu te nemen ipv de ivermectine. Het is natuurlijk een totaal ander middel.
Baal wel dat ik het verkeerde heb besteld. Ik moet beter opletten :)

Laatst bewerkt:
Niets mis met HCQ. Juist goed voor de afwisseling. Dosering is 200 mg p/d. Zitten idd in platte doosjes.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.586
Leden
8.684
Nieuwste lid
GoudMienJong
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan