Italie

Mijn Italiaans is niet zo goed. Waarom dit plaatsen zonder toelichting?

Mike
Dit staat bij het filmpje, zit nu op PC, op telefoon zag ik dat. Dus wel met tekst

Update vanuit Italië 🇮🇹
Thank God they exist ❤️🙏🏻❤️🙏🏻❤️
"In de video is te zien , hoe het hoofd van de politiebrigade , weigert om het bevel van de regering op te volgen. “
Hij weigert de ongewapende demonstranten aan te vallen, ze met waterkanonnen te beschieten en ze met traangas te besproeien.
Hij schreeuwt en gooit zijn helm naar de pantserwagen:
“De hele wereld kijkt toe... hoe
Kunnen we dit doen tegen onze eigen mensen? Ik kan het niet doen , ik ben er klaar mee “
❤️🙏🏻❤️🙏🏻❤️ Hero of the year !!
In the name of love and humanity 💚🤍❤️
— with Alice Bess.
 

Verschrikkelijk dat dit zo gebeurd is, maar gezien het huidige klimaat is het volstrekt voorstelbaar en ik schaam me bijna dat ik blij ben dat dit zo goed op beeld gezet is. Ik hoop maar dat er gerechtigheid volgt voor de daders. Misschien zijn die stillen geen Italianen en worden ze niet herkend. Zo erg dit. Als een beest wordt die demonstrant behandeld.
 
Uit de nieuwsbrief van Leef Bewust Nederland



Het gezaghebbende blad 'Il Tempo' uit Italië komt nu met het nieuwsbericht naar buiten dat Italië het dodental van COVID-19 herziet van 130.000 naar minder dan 4.000, en geeft toe dat 97% van de sterfgevallen foutief was bestempeld!

Alle andere Italianen die hun leven verloren, hadden tussen één en vijf eerdere ziektes. Van de 67-plussers die stierven, had 7% meer dan drie comorbiditeiten en 18% ten minste twee. De nieuwe definitie van het instituut van COVID-doden betekent dat in Italië minder mensen aan COVID zijn gestorven dan aan de gemiddelde seizoensgriep!

Waar is alle media nu? Als andere nationale regeringen een soortgelijke verandering zouden doorvoeren, zou het officiële COVID-dodencijfer met meer dan 90% dalen.

Het is echter onwaarschijnlijk dat veel andere landen dit voorbeeld zullen volgen, aangezien de regeringen een groot deel van hun gezag hebben gewijd aan het ophemelen van de dreiging van het virus.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.923
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan