Israël een proeftuin voor heel de wereld?

Gateway Pundit is pro-Netanyahu en pro-Israel en schildert Bennett af als 'extreem rechts', maar hoe verklaar je dit citaat uit hun eigen artikel?

Naftali Bennett joined with Islamist and leftist opponents to form a coalition to oust Netanyahu.

Samenwerking met islamieten en linkse partijen? Extreem rechts? Dit zou wel eens een doorbraak kunnen betekenen voor Israel en de relatie met de Palestijnen! Saving Israel for last?

Mike
 
Wat zegt Jensen hier specifiek over? Ik kan niet meer naar die knuppel luisteren, zie mijn zojuist geposte bijdrage in de topic Jensen. Zit Jensen nu weer fout met zijn gewauwel?

Mike
 
Wat zegt Jensen hier specifiek over? Ik kan niet meer naar die knuppel luisteren, zie mijn zojuist geposte bijdrage in de topic Jensen. Zit Jensen nu weer fout met zijn gewauwel?

Mike
Volgens mij heeft hij het er nog niet over gehad, maar ik luister Jensen tegenwoordig met 'een half oor'. Aflevering van gisteren heb ik nog niet beluisterd.
 
Ik had het trouwens verkeerd gelezen. Je schreef: Jeroen sprak er al over. Ik las: Jensen sprak er al over. Zodoende.

Mike
 
[ Album ]
NIEUW:
Geschiedenis in de maak: Israëlisch regeerakkoord van acht partijen.

Het document waarin "de vorming van een regering" wordt aangekondigd, is door alle 8 betrokken partijen ondertekend.

Ra'am schrijft geschiedenis als de eerste Arabische partij die formeel betrokken is bij de vorming van een potentiële regering.

Naftali Bennett zal de eerste 2 jaar als premier fungeren, gevolgd door Yesh Atid's Yair Lapid (Times of Israel).

t.me/theugnews
 
Ik kan me herinneren dat ten tijde van Q en Trump werd gezegd "Israel het laatst."
Geen idee wat die uitspraak toen betekende en wat het nu betekent.
Heeft het iets met de Deep State te maken?
 
En wederom uitgevoerd door VROUWEN. Volginstinct boven zorginstinct, dit geeft NUL ruimte voor evolutionaire groei voor vrouwen, zij zullen moeten worden gecorrigeerd door sterke mannen.

Mike
 
En wederom uitgevoerd door VROUWEN. Volginstinct boven zorginstinct, dit geeft NUL ruimte voor evolutionaire groei voor vrouwen, zij zullen moeten worden gecorrigeerd door sterke mannen.

Mike
Er is niks zo fijn als een sterke man naast je als vrouw zijnde. Zodat ik kan zijn, zorgen maar ook volgen; namelijk mijn man.

Dit wat de leidsters doen is schaamteloos, bizar en geestelijke verminking van de kinderen. De wereld is verknipt is vele facetten van duisternis. Gelukkig zijn er ook nog lichtpuntjes die hard genoeg kunnen stralen om het verschil tussen licht en donker te zien.
 
Zonder sterke mannen zijn vrouwen handlangers van de duivel, er komen dagelijks teveel voorbeelden voorbij, dit kan geen toeval meer zijn. Bedenk dat God Adam schiep naar zijn evenbeeld, niet Eva, die schiep hij uit de rib van Adam.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan