Ik ben Vrijevlinder

vrijevlinder

New member
Hallo

Ik ben vrijevlinder, Ineke, 61 jaar. Ik kwam dit forum bij toeval tegen toen ik iets opzocht over ontgiften met mariadistel.

Ik ben al anderhalf jaar bezig met een bioresonantietraject, omdat ik in 2010 opeens heftige hooikoorts kreeg met nachtelijke benauwdheid. voor de benauwdheid, die steeds erger werd, kreeg ik een puf. Afgelopen januari kreeg ik opeens last van mondschimmel en kreeg een andere puf. Dit puf heeft mijn leven aardig verzuurd, nadat ik vanaf januari telkens behoorlijk ziek werd (terwijl in de bio testen telkens het eigenlijk beter met me ging) ....Ik ben er enkele weken geleden achter gekomen dat die puf mij een zelden voorkomende bijwerking heeft bezorgd: mijn gezicht begon opeens op te zwellen, nadat mijn klieren telkens opgezwollen bleven... Toen het nogal erg was, in paniek naar de Huisarts, die het ook niet wist (ik toen ook nog niet) en kreeg ik een prednisolon stootkuur van 5 30 mg pillen - kuur en allergiepillen (ja, in paniek wil je wel...) ...en later ook nog 1 omeprazolpil (maagbeschermer, nadat ik door de prednison opeens vreselijke maagdarmproblemen kreeg, maagzuurbranden enz).

Nou, ik heb het geweten... Nooit meer prednison of dat soort rommel in mijn lijf!!! Mijn lijf heeft het zwaar te verduren momenteel, hevige maag/darmproblemen, hevige spierpijnen/krampen vooral in mijn armen... me doodziek voelen... Ik heb ook een natuurgeneeskundige vriendin die met me meedenkt en me steunt. Ik kreeg allerlei homeopathie voor de maag en darmen, maar sinds vandaag ben ik begonnen met Mariadistel... omdat ze opeens de link door de spierpijnen, naar mijn lever legde... alle problemen beginnen daar misschien wel... ook de darmproblemen...

Alleen, ik ben hooggevoelig en reageer overal nogal heftig op... zelfs op de bioresonantie in het begin.

Vandaag heb ik 2 capsules mariadistel genomen, maar mijn spierpijn wordt nu erger... waardoor ik denk dat ik ook daar rustig mee moet gaan opbouwen... dus niet meteen 3 per dag... Het eten ging wel beter, moet ik zeggen...

Maar, om een lang verhaal kort te maken of af te ronden. Dit lijkt me een interessant forum, daarom heb ik me aangemeld.

groetjes

VrijeVlinder

 
Hallo Vrijevlinder, welkom.

Ik zet je vraag ook nog even hier neer, omdat ik zie dat je maar weinig reacties hebt gekregen op je voorsteltopic.

Quote:
Hallo.

Is het normaal, ofwel hoort het bij bijnieruitputting, dat je je echt zo uitgeput voelt?? en je dit ook in je spieren voelt, heb veel krampen nog steeds in mijn (onder) armen...

Ik dacht dat noten (cashew en vooral para-) juist goed waren, maar lees dat het juist niet goed is???

Hebben jullie ook last van vocht vasthouden... ik drink nu regelmatig vochtafdrijvende thee, bio alles.

Ook heb ik er netelroos bij, maar gelukkig sinds ik Allerga (homeopatisch) slik, sinds een week, is de jeuk niet meer zo erg veel aanwezig. Kan je je van netelroos ook naar voelen? Of misschien een combi.

Ik lig sinds 3 dagen, om 22 uur in bed... bouw veel rust momenten in, ook tussendoor. Dan zal het toch beter moeten gaan op den duur??

En bij de bioresonantiebehandelingen besteden ze er ook aandacht aan.

Het keltisch zou was ik gestopt, maar weer voorzichting begonnen... maar ik merkte vanmorgen meteen aan mijn lijf dat het reageert op sole... alles ging strakker staan opeens...mijn huid. Heb toch het idee dat dit voor mij niet goed is...


Heb je het e-book van Mike al gelezen over bijnieruitputting? Je kunt daarin lezen dat allergieën en overgevoeligheid hiermee samenhangen.

Noten bevatten fytinezuur en kun je daarom beter niet te veel en te vaak eten. Ik gebruik zelf wel 2-3 keer per week een paar paranoten in mijn smoothie met jodium, omdat deze 2 synergetisch werken. De noten zet ik dan 24 uur in het water om te weken, dit vermindert het gehalte fytinezuur enigszins.

Misschien kun je opschrijven wat je verder nog eet op een dag, zodat er meer adviezen kunnen volgen, mocht je daar behoefte aan hebben.

 
@vrije vlinder - Gebruik je rauwe koemelk? Ik krijg er binnen een paar dagen jeuk van.

Tot nu toe lees ik daar niets over van anderen hier op dit forum. Maar bij mij is het heel duidelijk. Dus koop nu ook geitenroomboter/kaas/yoghurt/kwark.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan