Ik ben Noor.

Noor

New member
Hallo iedereen.

Ik ben Noor en in mijn zoektocht naar een goede gezondheid kom ik vaak artikelen van mike tegen. Ik ben 34 jaar en 8 jaar geleden is bij mij de ellende begonnen. Ik heb een zeer traumatische ervaring meegemaak en mijn lichaam begint pas sinds een half jaar daarvan te herstellen.

Ik heb al die tijd in een vorm van burn-out gezeten. Volleddige uitputting van mijn lichaam en geest. Doordat er nooit een echte medische oorzaak is gevonden hebben ze de diagnose ME/cvs gesteld, een vermoeidheidssyndroom. Waar je verder niets mee kan. Toen de huisarts zei dat ik er mee moest leren leven heb ik daar als een gek zitten huilen. Hoe zou ik dat ooit kunnen accepteren. Van buiten zo normaal van binnen helemaal gebroken.

Ik heb bijna alle onderzoeken gehad. Enig wat er uit is gekomen was een extreem tekort van vitamine D. Ik ben hiervoor bijna een jaar door de reumatoloog behandeld.

Nu kom ik intresante artikelen op deze forum tegen over vitamine d en a in de vorm van levertraan. Ik slik nog steeds v D3. Maar als ik hier de berichten lees is dat niet helemaal juist.

Ook zal het jullie niet verbazen dat er na liters bloed prikken eindelijk toch een oorzaak is gevonden. Mijn cortisol was superlaag, dus een bijnieruitputting. Maar daar word ook niets mee gedaan in de reguliere gezondheidszorg. Enige waar ze onderzoek naar deden was of mijn bijnieren nog functioneerde. En dat was het geval dus ik mocht weer naar huis en stond daar weer met lege handen.

Verder heeft de informatie naar keltisch zeezout veel intresse bij mij gewekt. En heb ik er een sole van gemaakt wat ik nu bijna 2 weken inneem. Ik heb een exreem droge huid en potjes creme vind je bij mij dan over heel het huis. Sinds ik de sole drink heb ik verbazingwekkende zachte huid gekregen. Wat is dit heerlijk zeg. Ik kan het nog steeds niet geloven. Een kwaal waar ik van kinds af aan leed.

Verder heb ik een 3 kinderen waarvan 1 met autisme, ander met leerproblemen en de jongstge ook lichte vorm van autisme heeft. En hebben tevens ook alle drie astma.

Als ik er nu op terugkijk dat hun zijn geboren vanuit een moeder is zelf volledig leeg was qua voedingstoffen dan vind ik het niet gek dat ze met zoveel gezondheidsproblemen zitten.

Ik hoop dat jullie me op weg helpen om de juiste pad te bewandelen om er hier uit te komen.

groetjes noor.

 
Ik heb hier en daar wat voorstel verhalen gelezen en in verhouding wat ik hierboven schreef heb geschreven is het dan nog best beknopt. De gezondheidsproblemenen waren te groot en kan nu eindelijk zeggen dat mijn lichaam zich voor een groot gedeelte zich heeft hersteld. Dus wil het verleden niet al te veel oprakelen.

Doordat ik niet vooruitkwam in de reguliere geneeswijze ging ik op zoek gegaan naar alternatieve geneeswijze.

Wat mij hiermee heeft geholpen is mijn marokkaanse en islamtische achtergrond waarin hijama als een geweldige genezing word gezien. De voordelen van hijama zijn talrijk en hier in het westen erg onbekend. Sterker nog het word afgeraden en als iets barbaars gezien door de reguliere artsen. Ik heb het 1x ter sprake gebracht en daar is zo verontwaardigd op gerageerd dat ik het nooit meer ter sprake heb gebracht. Hieronder een filmpje over hijama. De meeste mensen vind het eng om te zien. Dus niet geschikt voor iemand met een zwakke maag.

Toen ik er mee begon was mijn bloed zo dik zoal je bij min. 50 ziet. Dat is super super verontreinigd bloed. En hoe vaker ik ging hoe vloeibaarder mijn bloed er uit kwam. Sterker nog als je bloed volledig gezond is komt er niet meer dan een paar druppeltjes eruit. Hijama zuivert je bloed zeer sterk en je bent gelijk van alle afvalstoffen af. Het gezonde bloed zoals wij het noemen word niet naar buiten gebracht door hijama.

&feature=rellist&playnext=1&list=PLB442ED0650475A7B

Nu is het aan mij de taak om mijn lichaam te voeden met de gezondste en puurste produkten en hoop hier veel te leren.

groetjes Noor.

 
Hallo Noor, welkom

Het is zondagochtend, de mensen slapen uit, anders hadden hier al een aantal reacties gestaan.

Er is veel te halen voor jou hier op het forum.

Ik moet me nu klaar maken, we hebben zo een lezing met Mike in De Goorn NH (nabij Hoorn) en we moeten nog het een en ander klaar zetten.

Fijn dat je het forum 'ontdekt' hebt. Het zal je veel brengen.

Ga ook lezen op het 'alleen lezen forum' en op 'mijn site' vind je informatie vanaf dit forum, overzichtelijk bij elkaar gezet.

Kijk voor je kinderen eens bij het kopje 'autisme'. Cease-therapie zou veel voor je kinderen kunnen betekenen.

Lia

 
@ Noor..waar heb je dat hijama laten doen??

Het lijkt op het chinese "cupping"..maar dan blijft de troep in je lijf zitten..

Heel graag hoor ik er meer van.

Dia

 
welkom Noor,

Ik had nog nooit van Hijama gehoord, het is een interessant proces.

Bedankt voor je bijdrage hiervoor.

 
Welkom op ons forum Noor :)

Quote:
Ik heb een zeer traumatische ervaring meegemaak en mijn lichaam begint pas sinds een half jaar daarvan te herstellen.


Je geeft zelf al aan dat de oorzaak van je probleem niet alleen bij ongezonde voeding ligt, maar vooral ook bij deze traumatische ervaring. Het is erg belangrijk dat je dit op een of andere manier gaat ontladen, anders zal het nog steeds 24 uur per dag (misschien onbewust) je bijnieren blijven uitputten. Op deze manier kun je gezonde voeding eten zoveel je wilt, maar zal je niet of zeer langzaam herstellen.

Ik wil je dan ook graag EFT (emtional freedom techniques) aanraden. EFT ziet er misschien wat vreemd uit, maar het werkt voor de meeste mensen echt belachelijk goed en snel.Voor heftige traumatisch ervaringen is het wel handig dat je een goede EFT therapeut opzoekt om je te helpen. Hiermee kun je deze nare ervaring letterlijk ontladen. Dus niet wegstoppen of "het een plekje geven", maar echt oplossen.



 
@Poekie, bedankt voor je reactie. Heb het een en ander gelijk gelezen. Erg informatief.

Wat betreft de cease therapie. Die ben ik al tegen gekomen tijdens het googlen. Ik ben daar ook gelijk mee begonnen. Helaas was er geen enkel effect behalve dat ik honderden euro's er aan kwijt was.

@dia. Cupping word veelvuldig in de chineese geneezwijze gebruikt. Maar de wet cupping hijama heb ik enkel gezien in islamtische landen. Hoewel dit nu in Amerika ook erg hot begint te worden. Ik zal de gegevens er bij zoeken en dan plaats ik het later. Heb het niet direct bij de hand.

@Dudink, bedankt. Het is zeker een intressant proces. Helemaal omdat het mij weer letterlijk een nieuw leven terug heeft gegeven. Voor een gezond persoon is het bij ons sterk aangeraden om het 2 maal per jaar te verichten te voorkoming van ziektes. En voor een ziek persoon word aangeraden om het elke twee weken te verrichten. Het beste resultaat krijg je als je het op de 19, 21 of 23 ste dag van de maanstaand verricht. En dit moet dan vallen op een maandag, dinsdag of donderdag. En het intressanste is dat dit ook tegenwoordig wetenschappelijk is vastgesteld dat je bloedsomloop op die dagen het stabielst is en de therapie dus het meest effectief.

 
@Janse

Ik ben zo gek als een deur en de meest vreemde therapieen heb ik wel gevolgd alleen ben ik deze nog nooit tegen gekomen. Als ik naar de bloed kijk dan lijkt het wel op de bloed wat uit hijama komt. Daar zie je ook duidelijk en live hoe je bloed er uit komt. Zodra het klonterig er uit komt weet je dat het niet goed zit daar binnen. Bij hijama werken ze ook met meridianen. Zelf heb ik het gevoel dat ik volledig daarvan ben genezen en het niet heb weggestopt, verwerkt of verdrongen. Maar intresant om er meer over te gaan lezen. Ik weet niet of jullie dat gevoel ook hebben. Maar voel me vooral anders dan anderen. Iets wat een hype word daar heb ik al van nature een afkeer van.

 
@ Noor

Hi Noor,

Ik herken mij in jou klachten. Ik heb die hijama opgezocht en op youtube wat filmpjes gekeken.. en normaal heb ik een zeer sterke maag. Was dus ook verbaasd dat ik opeens heel misselijk werd van het kijken naar die filmpjes, moest zelfs even op bed gaan liggen. Wat n heftige methode! Bizar en fijn dat t jou heeft geholpen! Veel succes.

 
@Benjo

Het lijkt misschien best heftig. Maar het is het totaal niet. Sommige hebben ook superveel cups. Zoveel is echt niet nodig. Tussen de drie en 5 is meer dan voldoende. En natuurlijk laten ze op youtube de meest heftige filmpjes zien. De bloed wat er uit komt valt bij de meeste mensen echt wel mee. En het bloed wat er uit komt is giftig en maakt je ziek. Verder is het bijna pijnloos. De prikjes zijn echt oppervlakkig al lijkt het misschien van niet.

Jij ook veel succes en een juiste weg naar een goede gezondheid.

 
@Noor dank voor de toelichting. Heeft de hijama jou echt zoveel goed gedaan en hoevaak ben je behandeld en hoe duur is het? ik blijf t n spannende methode vinden maar als het werkelijk zo ontgiftend werkt.. wie weet.

 
Ik heb heel wat therapieen gevolgd. Ik heb mijn ziekte nooit geaccepteerd. Een ziekte wat eigenlijk ook niet echt bestaat. Want het is een diagnose bij uitsluiting, zoals je weet. Dus dat is zeker niet het enige wat mij vooruitgang heeft gebracht. Maar wel een van de sterkste middel wat ik tot nu toe heb ondervonden.

De eerste twee behandelingen waren heel erg heftig. Ik dacht dat ik er zieker van werd. Maar dat is juist een goed teken. Want vanaf de derde behandeling begon ik langzaam aan steeds beter te voelen. Lichaamlijk en geestelijk. Ik heb zo;n 10 behandelingen gehad. En ga binnenkort weer beginnen. Want ik denk dat ik er nog veel meer profijt uit kan halen.

Weet jij voor jezelf wanneer het bij jou is begonnen. Is het na een heftige periode of heb jij jezelf uitgeput door te veel te werken.

De prijs van de therapie is heel verschillend. Sommige doen het op vrijwillig basis en anderen hebben een praktijk met een tarief van €30 tot €75.

 
Noor dank je wel voor je beschrijving! het is bij mij begonnen in mijn vroege jeugd en vervolgens heb ik er vele jaren overgedaan om te zijn waar ik nu ben. Ik zal er eens wat meer over opzoeken, die methode van jou ;)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.689
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan