Ik ben nieuw hier: Ruud - en ik heb een film voor je.

Ruud_10

New member
Mijn naam is Ruud, ik woon in Groningen en gisteren hebben we een fantastisch mooie avond beleefd in Winsum met Mike. Daar kwam veel ter sprake en naar aanleiding daarvan heb ik hier de nl.ondertitelde versie van "A Farm for the Future", een waanzinnig interessante produktie van de BBC.
Via deze link: https://we.tl/tRPKAbcck2 kun je hem downloaden. De link is geldig tot 31 mei 2016. Grijp je kans en doe er je voordeel mee. Met veel dank aan Irma Schiffers die deze ondertiteling verzorgd heeft. Door copyright problemen is deze versie al verwijderd van youtube, maar ik had hem al meteen gedownload, vandaar dat hij hier staat.

Heel veel kijkplezier en ik hoop dat ieder net zo geïnspireerd raakt als ik toen ik hem keek.

Ruud
 
Ruud, dank en leuk je te hebben leren kennen! Je zult ongetwijfeld mijn andere twee blogs ook heel interessant vinden:

www.conspiracydiscovery.info
www.conspiracydiscovery.nl

Mike
 
Hoi Ruud,

Bedankt voor het delen van de link. Ik heb hem al gedownload en ga vanavond kijken.

Ik vond het ook een erg fijne avond en leuk om Mike eens in real life mee te maken!



 
Ik heb de documentaire gezien en vond het heel mooi om te zien hoe je op een heel andere manier landbouw kan bedrijven op een manier die praktisch geen gebruik maakt fossiele brandstof en ook nog eens een heel rijk bodem leven oplevert met zeer vruchtbare grond. Permacultuur wordt hier op een prachtige en manier in beeld gebracht.
Ik kreeg echter wel de indruk dat het consumeren van vlees werd ontmoedigd en met name de nadruk werd gelegd op de plantaardige voedselvoorziening.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan