Hydroxychloroquine

Toch opmerkelijk dat Hydroxichloroquine , wat een afgeleide is van Kinine nu zo tegengewerkt wordt door onder andere Anthony Fauci.

Meneer Fauci is natuurlijk verbonden aan de orde van Jezuïeten via zijn opleiding aan de "College of the Holy Cross". Later is hij afgestudeerd aan aan de universiteit van Weill Cornell Medicine, wat op zichzelf weer verbonden is aan een netwerk waar ook Rockefeller Universities deel van uitmaken.

Kinine werd vroeger altijd Jezuïetenpoeder genoemd, omdat de orde van Jezuïten tijdens hun zending in Zuid Amerika ten tijden van de Conquistadors hadden gezien hoe diverse Meso Amerikaanse volkeren dit middel gebruikten om allerlei soorten infecties en ziektes succesvol het hoofd te bieden. De Jezuïeten zijn ook grotendeels verantwoordelijk voor de verspreiding van Kinine op het Europese vaste land.

Hier zie je tevens een begin van "Big Pharma" achtige praktijken, want de Rooms Katholieke kerk kon met dit soort middelen mensen wederom extra afhankelijk maken.
 
van puntje 3 heb ik een keer een video geplaatst waarin autoriteiten dat bespraken als vaststaand feit. Punt 2 sluit ik niet uit. Hmm, dan wordt je nieuwsgierig naar punt 1.
Deze vrouw klinkt als niet vs-geboren, wie weet komt haar familie wel uit een streek waar oude kennis is, vodoo praktijken, andere shit. Dus het kan bijgeloof zijn, of er zit een kern van waarheid in, alleen, wie droomt daar nu over???
 
Deze vrouw klinkt als niet vs-geboren

In de persconferentie vertelde ze dat ze afkomstig is uit Kameroen en later in Nigeria is gaan wonen.
 
Video van fauci uit 2005 waar hij HCQ aan raad voor Corona.



Video heden waarbij het het af raad.
https://www.dailymotion.com/video/x7ttxnc
 
Sorry, even correctie. Video is niet van 2005. Was even in de war met een video die ik zat te kijken die wel uit 2005 was. Desondanks, als Fauci zegt geen problemen te hebben met HCQ is het toch zeer merkwaardig dat de regels omtrent HCQ zo streng zijn en er gezegd word dat het schadelijk is. Eigen agenda.
 
nog wat, ik vraag me af, quinine wordt gemaakt uit de schil van grapefruit. Etherische olie grapefruit komt ook uit de schil, zou daar ook quinine kunnen inzitten? want dan weet ik waar ik een grote doos van ga inkopen
@Marijan : Ik denk dat je ook gewoon kinabast thee kan kopen, dit bijvoorbeeld : https://www.natuurproduct.com/a-46040676/gezondheidskruiden/kinabast/?gclid=EAIaIQobChMIrYXxga706gIV5IBQBh3LyQXtEAQYASABEgJfHvD_BwE#description
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.096
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan