Hoi

Jacq

Member
Ik ben Jacqueline, woon in zuidelijk nl.
De afgelopen jaren ben ik van het ene konijnenhol in het andere gerold. Mijn grootste interesse is het verbeteren van gezondheid met goedkope en simpele huis, tuin en keukenmiddeltjes.
Ik maak cds. Borax capsules met msm. Edta capsules. Experimenteer met waterstofperoxide. Zweer bij zweedse kruiden en andere tincturen. Maak wonderoliecompressen. Maak reuteriyoghurt. En zo kan ik nog even doorgaan. Veel hinderlijke kwaaltjes (ik ben 55) zijn drastisch verbeterd of zelfs verdwenen.

20 jaar heb ik pillen geslikt tegen depressie en angsten. Toen zei Rutte op tv in 2020 dat alle maatregelen voor mijn eigen bestwil waren. Dat zei mijn vader vroeger ook voor ik klappen kreeg en zelfs als kind besefte ik de leugen. Op dat moment besefte ik dat mijn angsten voortkwamen uit de frictie tussen mijn gevoelens en hoe de wereld en de mensen om mij heen zich gedroegen. Sindsdien ben ik nauwelijks nog angstig of depressief, heb een hond aangeschaft om dagelijks naar buiten te gaan, slik helemaal niks meer en ben nòg selectiever in keuzes voor vriendschappen. Kortom, ik ben herboren.

Ik kom gezellig meelezen.

😊🪆☕

• Leuk
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.606
Leden
8.688
Nieuwste lid
Jacq
Word vaste donateur van dit forum