Hoi iedereen :)

complotdenker

Active member
Hallo allemaal, Ik stel mij ook maar even voor. Ik ben een zij en 27 jaar uit Twente. Mijn hobby/lievelings gespreksonderwerpen zijn paarden, gezond(lekker) eten en wereldpolitiek. Ik denk dat de belangrijkste reden dat ik mij in gezond leven verdiep is dat ik weiger te geloven dat kanker een Russisch roulette met foute genen is. Oowjah en ik heb dyslexie mocht je denken wat schrijft ze raar. Doe ik ook maar dat heeft er niks mee te maken ik ben graag raar en I don't Care ??? Groetjes!
 
Hallo complotdenker, ben je verder gezond dan?
Heb je wel eens gezocht naar de oorzaken van dyslexie?
 
Thx, Godsgeschenk, btw dat vind ik ook wel een grappige naam :) Hoi Liesje, nee ik zou niet weten waar het vandaan komt. Ik dacht altijd dat het erfelijk was maar nu weet ik dat niet zo zeker. Mijn moeder en broertje en zusje hebben er ook last van. Eigenlijk weet ik niet of het wel ergens door komt. Misschien zit er een voordeel aan en horen sommige mensen het te hebben. Misschien bestaat het wel niet. Ik weet het niet. Misschien heb ik ooit toen ik nog bij mijn moeder in de buik zat wat te kort gehad ofzo. Ik weet het niet. Ik ben super slecht in spellen. En ik kan niet hoofdrekenen. Ook haal ik links en rechts vaak door elkaar en dingen op alfabet leggen duurt heel lsn... Maar met anderen dingen heb ik geen problemen. Op school haalde ik voor andere vakken goede cijfers. En ik kan goed tekenen. Ik ben geloof ik verder helemaal gezond. Alleen een beetje zwaarmoedig soms. Ik was een super depressieve tiener ? Ik heb geen idee als het al geneesbaar is ofzo of je Dyslexie kan genezen. Ik weet zeker dat het niet san mijn intelligentie ligt. (Daar heb ik als kind en tiener vaak wel aan getwijfeld).
 
Mijn kleinkinderen hebben dylexy en zijn zeker niet dom. ik heb wel eens gezocht op oorzaak en als je googelt vind je zeker wat. Hersenen kun je op de een of andere manier stimuleren en verbeteren. Als het mijn kinderen waren zou ik het doen.
Mits het te betalen is en ik het geld er voor had natuurlijk. Ik zie wel dat meisje van 9 jaar er moeite mee heeft d.w.z. dat ze niet onder wil doen voor andere kinderen en ze zit in een apart groepje op school. Ook is het haar snel te voel en te moe als het niet lukt. Dat vind ik dan sneu.
Dat zul je wel herkennen dan. Zoek maar eens.
 
Hoi!

Ik zou zeggen, verdiep je eens in het gaps (plus) dieet, lijkt erg op wapf. Een vriendin van mij met ernstige dyslexie ging na een paar maanden wapf voeding volledige boeken lezen, daarvoor weigerde ze zelfs maar een kort artikel te lezen omdat het haar zi veel moeite kostte.

BJ
 
Ach het is ook geen super groot probleem meer hoor. En sinds ik wapf eet lees ik wel voor het eerst met plezier Engelse boeken en aangezien ik net over de grens woon (ook sinds kort) lukt het steeds beter om Duits te praten. Iets wat eerst allemaal echt niet lukte ?. Misschien is het toeval maar dat denk ik niet. Maar schijven blijft lastig en met cijfers controleer ik alles nog steeds 3x want die draai ik makkelijk om. Ik kan er bijwijze nu al wakker van liggen wat ik met de school keuzen doe van mijn kind(eren) mocht ik die ooit krijgen. Ik denk dat ik voor een vrije school zou gaan of homthuis scholing. Maar het drama van een gewone school zou ik ze niet aandoen ??.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan