hoe zoek ik een film terug...

EdithM

New member
Gisteren zag ik een geweldige film, Amerikaanse man in blauwe blouse op deze site, met als thema's graancirkel, ufo, volg het geld en je weet hoe het zit...
Wie weet hoe ik deze film terug vind???
 
Het was een youtubefilmpje van de Healing Sound Movement met als geinterviewde Robbert van den Broeke. Zoek maar op youtube. Ik heb het onthouden omdat de herkenningstune van de Healing Sound Movement op mij verre van "healing" inwerkt. Zoveel mensen zoveel smaken zegt men.
 
Thrive promoot de Ancient Alien-mythe. De film is hoogst verdacht, net als Zeitgeist. Meneer Gamble maakt onderdeel uit van de Gambles achter Procter & Gamble, een van de meest boosaardige firma's ter wereld.

Mike
 
Door Zeitgeist ben ik mezelf allemaal vragen gaan stellen en kritischer gaan denken. Dus dat is best wel positief. Uiteindelijk..... ben ik dan hier terecht gekomen.

Misschien is het naïef, maar wat is er verdacht/niet okay in Zeitgeist? Ik weet wel dat er ook veel opgeblazen wordt, maar er zit ook waarheid in.
 
Zeitgesit kent 3 onderwerpen: 9/11, het monitaire systeem en het werkelijke verhaal achter kerstmis en pasen. Wat ze te melden hebben over 9/11 en over het monetaire systeem klopt grotendeels of zelfs volledig. Gesandwiched tussen deze twee onderwerpen is het onderwerp over kerst en pasen. Hierover schreef ik al eens het volgende:

https://www.fatsforum.nl/topic/godsdienst/page/7/#post-77936

Zo bevat Thrive ook weer bepaalde waarheden, maar tegelijkertijd word je weer op het pad gebracht van buitenaardse intelligenties. Ja, bepaalde waarheden waarvan je niet eerder op de hoogte was zetten je aan het denken, maar je wordt ook misleid, omdat je vervolgens gelooft dat alles wat ze beweren klopt. Dit is het kenmerk van een 'gatekeeper' (poortwachter): als je voor de poort van de waarheid komt te staan, wijst-ie je de andere kant op.

Mike
 
Follow the money, volg het geld. Zie de kritische posts over Thrive die hier al geplaatst zijn.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan