bananenjam
Well-known member
Ruim 10 jaar geleden ontdekte ik dit forum, in mijn zoektocht naar de meest natuurlijke vorm van vitamine D.
Ik heb veel te danken en jullie en met name aan Tanja en Mike!
Ik schreef een blog over de stappen die ik heb gezet om mijn tanden weer gezond te krijgen, past uitstekend op dit forum thuis.
Voel je vrij om vragen te stellen, maar kijk eerst even of ik ze al heb beantwoord in de afdeling 'veel gestelde vragen', onderaan mij blog.
www.healthyself.nl
Ik heb veel te danken en jullie en met name aan Tanja en Mike!
Ik schreef een blog over de stappen die ik heb gezet om mijn tanden weer gezond te krijgen, past uitstekend op dit forum thuis.
Voel je vrij om vragen te stellen, maar kijk eerst even of ik ze al heb beantwoord in de afdeling 'veel gestelde vragen', onderaan mij blog.

Gezonde(re) tanden met voeding, supplementen en leefstijl door het plan van Ramiel Nagel
Lees welke stappen ik ondernam om mijn tandproblemen te genezen. Ontdek Ramiel Nagel’s natuurlijke methode uit ‘Cure Tooth Decay’ (Genees Tandbederf) om gaatjes te stoppen en tanden te remineraliseren met voeding, inclusief waarom levertraan essentieel is, welke voedingsstoffen je nodig hebt, en...